1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Terminator 3!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 jun 2003.

1. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Was gister naar die film geweest ut was wel een mooie film maar ik vind deel 2 nog de beste en ik vond deel 3 een beetje veel weg hebben van deel 2 maar hier zat teminste meer humor in (Arnold met een homo bril :D) maar voor de rest een super film

2. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Beetje humor kan geen kwaad, maar dit vond ik een beetje te. Op deze wijze komt die terminator meer over als een soort clown, dan als een duistere moordmachine.

Ikzelf vond dat einde juist geweldig en verassend, en zoals arnold zelf al zei, dit was onvermijdelijk.

3. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

Ik ben ook naar The universal Studios geweest, daar was die show met Terminator 2 3D, was wel gaaf (brilletje op)
    met nog apart stukje voorop (als show)
    en dan heb je ook nog een nep-arnie in de show en een nep-connor...

wel lachuh

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Wat een bagger film ...
    Die Arnold & dat vrouwke slaan allebei helemaal nergens op.. Zo kan ik ook acteren, beetje robot na doen en simpele zinnetjes zeggen..

"Oeh, I like you're gun"

Zo liep ik op de basisschool ook rond.. Daar deed je ook wel eens robot spelen in de pauze ..

Dan die Arnold met z'n wereldberoemde zin: I'll be back! - Komen ze nu aan zetten met: She'll be back..
    Nou, de originaliteit straalt er van af hoor :{

Rest was ook bagger, Sjon Connor, dat andere vrouwke wat er bij liep. Echt geweldige acteurs waren het niet hoor.

1 Ding moet ik toegeven. De actie in de film is zeer goed. Fantastisch hoe ze sommige stunts voor elkaar krijgen. Maar actie maakt de film niet..

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk kan je voor soortgelijke, betere film naar the matrix reloaded gaan...

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik vond de film gewoon goed in het rijtje passen van 1 en 2..
    en die chick zette tog goed een terminator neer.. kijk dat je daar niet zoveel acteers skills voor moet hebben ok, maar dat zegt niet dat ze helemaal geen skills heeft..
    en ik vond natuurlijk de humor erin ook erg tof, vond het tog een typische terminator film, en beter dan 1..
    nou wil ik nog deel 4 zien waarin ze de machines te lijf gaan en overwinnen :cool:

7. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Die terminators zijn machines die geprogrameerd zijn met maar 1 doel. De rest interesseert ze niks en daarom zeggen ze weinig, ze gaan gewoon direct op hun doel af. En dat Arnold zich niet origineel gedraagt lijkt me ook logisch, die terminators hebben allemaal dezelfde software in de kop zitten. En met die acteurs was in mijn optiek ook niet zo veel mis hoor.

Het probleem dat velen met deze film zullen hebben is dat je nooit echt een band krijgt met de personages, omdat er zo weinig dialoog in die film zit. Ik denk dat als je alle dialoog achter elkaar zou plakken, je niet boven het kwartier zou uitkomen. Er zat dus ook niet echt een opbouwend verhaal in, het is meer een aaneenschakeling van knallen schieten en achtervolgingen. Ik denk dat er aan het begin zo weinig verhaal in zat omdat alles eigenlijk al verteld was in deel 2. Ik vond het eind wel super gedaan. Het einde van deze film is eigenlijk de enige logische, maar het komt toch als een verassing.

8. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    JIJ begrijpt er echt geen klote van zeg.............................zielig gewoon!!!!

9. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je wel gelijk voor john Connor konden ze toch ook gewoon vragen of Edward Furlong voor John kon spelen en die vrouw (ben haar naar kwijt iig niet TX) het eenigste wat zij doet is een beetje schreeuwen en huilen maar ja voor de rest wel een goeie film

Laatst bewerkt: 28 jul 2003
  10. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond de film gewoon top. Naja top, ik heb deel 1 niet gezien en deel 2 is lang geleden. Ik keek de film dus eigenlijk als een eerste deel. Voor het verhaal hoefde ik dus niet te gaan........ maar zooo wat een actie _O_. Ik had het wel ff nodig want was daarvoor al naar Cradle 2 the Grave geweest en THe Hulk. Nou dat waren pas bout films.

11. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij zal het best wel snappen alleen hij heeft een andere mening als jouw.

Kan toch?

12. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Ze wilden eerst ook Edward Furlong, maar die scheen drugsproblemen te hebben.

Een ander gerucht was dat die vrouw, Katherine Brewster, al heeft getekend voor T4 + T5. Kan een indicatie zijn voor iets moois, kan ook gewoon zijn dat ze dit veiligheidshalve in het contract hebben gezet.

13. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

beuk heeft hem ook gezien en was er best tevreden over.

de knokpartij in de plee tussen de 2 terminators was absoluut top.
    dat wijf wordt bij kop en kont opgetild om met der harses in de plee gebeukt te worden,om vervolgens met en of andere pisbak/wastafel voor haar ei geslagen te worden......kolere....beuk lag dubbel8)

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Whahaa idd :)

Vanavond gezien, echt wel bruut. Soms ook nog wel een schrik.. grappig dat die TX elke keer overreden wordt whaha

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik vond hem beter dan The Matrix Reloaded eigenlijk...

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0

wtf?!?!

tja ieder z´n eigen mening zal ik maar zeggen...
    ik vind the matrix een veel sterker verhaal hebben en de actie...tja de actie is in beiden films supergoed maar ik houd meer van slowmotion matrix stijl:)

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    deze film is gewoon uitermate tof:cool:

uitermate goede actie scenes, toffe dialogen:D
    arny met zijn zonnebril obsessie :cool:
    relaxte chick *)

-are you gonna pay for that?

- talk to the hand...

18. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    Heb m gisteren gezien , samen met ugamer whehe. Hij was echt stukken beter dan ik had verwacht. De chick speelde echt super goed.Een bitch die geen genade kent, en ze is nog lekker ook. Wat wil je nog meer? :)
    De achtervolgings scene in het begin van de film was trouwens ook heel tof, met die trucks, super geluid. De zelfspot was ook erg leuk in de film verwerkt.
    Al met al een hele goede actiefilm, van begin tot einde knallen en op geen enkel punt vervelende saaie moment. Okee het verhaal was gewoon hetzelfde als judgment day, maar dat boeit niet echt in zo'n film. :)
    Oja en Arnie is nog steeds cool.
    Tenslotte het enige echte minpuntje is dat ze de muziek van de oude terminators niet hebben gebruikt, ja alleen bij de aftiteling. (en het begin?)

19. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    van die muziek is wel jammer ja. Verder was het echt een vette film, veel vetter dan matrix reloaded.

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Euhm, dat ze weinig zeggen is goed.. Geen probleem mee.

Maar hoe de fak kan software zichzelf genezen, richten op een millimeter.. Nadenken.. Reincarneren (ofzowiets) .. Bedoel, denk eens na, die Terminators zijn geweldige machine's ze kunnen ALLES.. Behalve een beetje fatsoenlijk praten.

Bonzi Buddy praat in verhouding nog beter :+

Ik begrijp de film harstikke goed hoor.. Vind alleen aan 't verhaal geen flikker aan, sorry.. Mijn mening & ik vind dat. Dat jij dat zielig vind is jouw probleem :{

Deel Deze Pagina