1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Terminator 3!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 jun 2003.

1. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er niet mee eens dat er te weinig dialoog in de film zit. De dialogen in een actiefilm moeten niet te lang duren, dat maakt de film alleen maar saaier. De dialogen moeten gewoon kort duidelijk zijn, en dan af en toe humor bevatten. Voorderest actie, actie actie...geen geblaat. Dat past niet in zo'n film

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    ik zeg niet te weinig.. Ik zeg dat het slecht geacteert is. Als het dan zo robot achtig moet klinken gooi er dan een leuk effect overheen.

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De Terminators die er als mensen uitzien waren gecreeerd om te infiltreren in de laatste menselijke verzetshaarden. Als hun stem "robotachtig" zou klinken zouden ze zichzelf dan natuurlijk verraden. Dit leek mij een logische verklaring als je deel 1 bekijkt.

Overigens heb ik deel 3 (nog) niet gezien en ik begrijp wel dat de meeste members in dit topic hem heel goed vinden, maar heeft deze film eigenlijk wel iets toe te voegen aan de filmreeks? Ik bedoel van wat ik er tot nu toe heb gezien aan stukjes lijkt het me een grote herhaling van deel 2.

4. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft niks toe te voegen aan de vorige delen, gewoon puur actie vermaak. Als je er me te hoge verwachtingen heen gaat kan ie dus sterk tegenvallen.

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Idd ik ging er zonder verwachting heen en ik heb er meer plezier aan gehad dan Reloaded. De actie in Terminator is gewoon super cool :).

Er moet inderdaad niet teveel gezegd worden. Arnie praat alleen als hem iets gevraagd wordt of als het voor zijn missie moet.

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Jammer... het is dus gewoon een cash-in film met als bijbedoeling om Arnolds ingedutte carriere weer op gang te krijgen. Of om hem weer in de schijnwerpers te zetten voor als hij een gooi gaat doen voor het gouverneurschap in Californie.

Ik snap eerlijk gezegd ook niet hoe ze nu verder konden gaan. Men kon verder gaan met een deel 2 omdat uit deel 1 een terminator-arm en een chip waren overgebleven met als gevolg dat het bedrijf Cyberdyne de techniek kon ontwikkelen die uiteindelijk leidde tot de terminators. Aan het eind van deel 2 werden deze arm en chip vernietigd in een smeltoven en daarmee zou dus automatisch de geschiedenis zijn veranderd. Dus hoe kunnen ze nu toch in godsnaam verder zijn gegaan? Of denk ik nu teveel door? :)

Nou ja... dan bekijk ik hem nog wel eens een keer puur voor de actie.

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    and ofcourse..i was right
    heb die film net pas gezien
    het was een leuke film...meer niet

8. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ze moesten wel doorgaan ivm de tijdsparadox. Hoe kon er immers een terminator in de tijd worden teruggestuurd als skynet nooit heeft bestaan. Judgment day was dus onvermijdelijk.

9. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze T4+T5 gaan maken is Arnold dan niet een beetje te oud
    want hij is nu ook al 56 (maar hopelijk gaat ie gewoon door) en hij is/wil toch gouverneur van California worden (en als Arnold er niet inspeeld ga ik denk ik nie naar T4+T5)

p.s. weet je wat me ook een kewle film lijkt Hollywood Homocide met Harrison Ford en Josh Hartnett

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik haat Josh Harnett dus die zal ik ook zeker NIET gaan checken. Ik wil wel Naar Indiana Jones 4 met Harrison Ford en Tomb Raider 2.

En Arnold is nooit te oud :cool:

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    idd.. dat is het mooie van een tijdsparadox. de mogelijkheden zijn gewoon eindeloos.
    Ik ben gisteren geweest en ik moet zeggen dat die film mij enorm meeviel. Ging er eigenlijk met een zwaar hoofd heen.
    Nou zijn er best wel wat dingen die ik minder vond. Maar over het algemeen was het gewoon een lekkere actie film, hoewel toch niet zo goed als T1 en T2.

Overigens er was een trailer van The League of Extraordinary Gentleman voor T3 en die ziet er ook top uit zeg.
    http://www.lxgmovie.com/

12. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Daar wil ik ook zekers naar toe, maar wanneer ie komt I don't know (Indiana Jones and the last Crusade vind ik de mooiste dan The Temple of Doom en dan Raiders of the lost ark en Indiana Jones is cooler dan Lara Croft)

13. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig had ik geen gelijk gekregen.

14. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat was t3 slap, James Cameron where are you????

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    tomb raider 2 is zoals ik al had verwacht zeer slecht (net als deel 1)

16. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond T3 wel vet, alleen T2 is nog voor mij altijd de beste...............en Tomb Raider 2 lijkt me echt geen hol want dat is dik fake

17. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja want een effect ergens overheen zorgt ervoor dat de acteur beter acteert |:-

AUW KUT jij bent of heel dom of heel slim en ik denk het eerste.

Het is niet slecht geacteerd (behalve die john connor) want ik heb de hele film gelooft dat arnie en dat hete wijf een robot waren. Ook het verhaal is goed en het einde klopt gewoon in het verhaal. En mensen moeten niet zeiken dat het verhaal kut is als je deel 1 en 2 niet eens gezien hebt.

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Damn right dat Indy vetter is dan lara Croft!

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mijn punt is dat die Arnold & dat vrouwke wat terminators zijn, voor geen meter acteren...
    Ik heb 't al eens gezegt en niemand heeft er antwoord op gegeven; Hoe de fak kan een robot die 10.000 keer zo slim is als een mens, zichzelf kan genezen, richten op een millimeter precies, blabla ga zo maar door.. Hoe kan die robot nou niet fatsoenlijk praten, waarom moet ie zo'n dom, cheap kleuterachtige eentonige robot stem gebruiken... Dan zijn ze zover om een krachtige machine te maken en bouwen er van alles op en aan behalve dat ie fatsoenlijk kan praten |:-

Owh, en ik ben niet dom! Zulk soort reacties kun je maar beter achterwege laten ...

20. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry maar deze post geeft me nog meer het idee dat slim anders is.

Waarom iets bouwen als je het niet nodig hebt??? Kijk die robot hoeft niet te lullen het enigste wat het hoeft te doen is killen of beschermen. En die arnie is ook nog eens een oud model.

En dat lekkere wijf robot is gemaakt door robots zelf dus het zou nog een hele opgave geweest zijn voor die robots om hem nog meer menselijker te maken.

Kijk jij zegt dat ze slecht acteren maar daar ben ik het niet mee eens want ze acteren naar het wereldbeeld van hoe een robot zou kunnen zijn en dat is juist goed.

Deel Deze Pagina