1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Terminator 3!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 jun 2003.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd!!

_O_ _O_ _O_ _O_

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb hem intussen dus ook gezien. De actiescenes waren heel erg goed, maar het was zoals ik al vreesde niet meer dan een herhaling van deel 2 en geen uitbreiding op de serie. De keuze van bepaalde acteurs/actrices vond ik ook niet echt denderend. Zo vind ik Claire Danes totaal misplaatst in deze film en wordt de kwaliteit van regisseur James Cameron zwaar gemist. Als een op zichzelf staande actiefilm zou T3 een zeer goede film zijn, maar als een deel uit Terminator serie is het voor mij een teleurstelling.

3. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk had er helemaal geen t3 moeten komen, dan kan je er lekker zelluf over speculeren (:confused:)

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Klopt helemaal. Er had ook nooit een deel 3 mogen komen. Deel 2 kon er namelijk komen door de ontwikkelingen aan het einde van deel 1, terwijl deel 2 weer een perfect einde had.

5. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Zoals ik al eerder zei, deel 2 kon niet het einde zijn. Die oorlog moest er wel komen omdat er anders geen terminators in de tijd konden worden teruggestuurd.

@ dioga; de reden dat die terminators niet als mens klinken is het feit dat ze emotieloos zijn. En zoals al eerder werd gezegd, die terminators hoeven niet te kletsen, alleen maar knallen.

6. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond het onderstaande bericht op www.filmfan.nl

Terminator 4 script in ontwikkeling
    Gepost door: Maurice Schutte - Zondag 10 augustus 2003

Producent Mario Kassar (Terminator 3: Rise of the Machines) heeft in een interview laten weten dat een script voor een vierde Terminator-film in ontwikkeling is. Het script zal in circa acht tot negen maanden gereed zijn voor productie.

Volgens Kassar zal de vierde film zich meer richten op de oorlog en het tijdreizen, dat nooit echt nader verklaard is in de eerste drie films.

Ondertussen liet producent Moritz Bormann eerder deze week weten dat het nog niet zeker is of Arnold Schwarzenegger vanwege zijn politieke ambities betrokken zal zijn bij de vierde film. "Als we een goed script hebben gaan we zeker een vierde film maken - met of zonder Arnold Schwarzenegger", aldus Bormann.

Hoewel een vierde Terminator-film nog niet officieel is aangekondigd, hebben de producenten met het wereldwijde succes van Terminator 3: Rise of the Machines hun zinnen gezet op een nieuw vervolg

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52

Dude.. Bouw dan een wandelend machine geweer die niks anders kan als alleen schieten (daar zijn ze voor bedoeld toch |:- )

Again my point: Ze kunnen robots maken die alles kunnen behalve fatsoenlijk praten...

Een robot is geen brede kleerkast met een slap duits accent die acteert naar het wereldbeeld van een kleuter over hoe een robot klinkt.

8. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want anders zouden de mensen van die tijd niet denken dat het een echt mens is en zouden robots eerder verliezen

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk weet ik nog wel dat je dit hebt uitgelegd, maar ik ging met mijn uitspraak even terug naar de tijd ( hoe ironisch) van toen deel 2 uit was en er nog helemaal geen sprake was van een deel 3. In die context was het einde van deel 2 gewoon goed. Alle Terminator restanten werden vernietigd inclusief Arnold himself en de oorlog zou niet meer plaats vinden in de toekomst. Met name die laatste scene waar je Arnold langzaam zag wegzakken in de smeltoven behoort tot een van mijn favoriete scenes aller tijden. Vervolgens komen de makers van T3 met die hele tijdslijn theorie op de proppen. Met als gevolg dat dat voor mij persoonlijk de hele verhaallijn van deel 1 en 2 werd verpest. Er kunnen nu dus dankzij die theorie een oneindig aantal Terminators terug in de tijd worden gestuurd. Hiermee zou je dus ook in principe de ene na de andere vervolgfilm kunnen maken. En aangezien ik T3 niet meer dan een herhaling van T2 vind, vrees ik dus voor een verdere achteruitgang van de serie. Nogmaals T3 is op zich een zeer goede actiefilm, maar voor mij persoonlijk een teleurstelling als vervolg op de sublieme T1 en T2 films.

Overigens valt het succes van T3 eigenlijk best wel een beetje tegen. In de V.S. halen ze er waarschijnlijk niet eens de productiekosten uit. De film kostte zo'n 170 miljoen terwijl de bioscoopopbrengsten tot nu "maar" zo'n 145 miljoen bedragen en de fim intussen is gezakt naar de 10e plaats van de bioscoop top 10. Dat is toch wel een beetje pijnlijk, zeker als je weet dat T2 in de V.S. 204 miljoen opbracht in de bioscoop.
    Nu is de film zeker wel een wereldwijd succes, maar het zegt natuurlijk ook wel iets.

10. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Vergeet niet dat er ook nog een hoop opbrengsten zullen binnenkomen uit de dvd/video-release.

T3 lijkt wel op T2, maar door het einde van deze film is het in mijn optiek toch een goede aanvulling op de serie. Je zou trouwens ook kunnen zeggen T2 een kopie is van T1.

Ik denk niet dat ze nog een terminator laten terugreizen in de tijd omdat dit concept anders te veel wordt uitgemolken. Ik denk dat ze met deze film een schakel wilde creeren tussen onze wereld en die oorlog. Een oorlogsfilm in de terminator-serie zou mijns inzien een mooie uitbreiding vormen.

Laatst bewerkt: 11 aug 2003
  11. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Overdrijven is ook een kunst hoor. Die terminators zeggen amper wat in die film. En die paar dingen die ze zeggen klinken idd behoorlijk lomp, dat is omdat het robots zijn. Deze praten dus emotieloos en direct. Dit heeft niets met slecht acteren te maken. Ik denk dat de regisseur de terminators bewust zo lomp(er als nodig) heeft laten praten omdat dit toch wel humoristisch klonk, die machine lompheid. Bedoel iedereen die T3 heeft gezien kon een kleine glimlach toch niet onderdrukken toen Schwarzenegger voor het eerst zijn mond opentrok.

12. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    take off your clothes :D:D:D

Deel Deze Pagina