1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test hier je IQ!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bill Gates 1986, 20 jan 2005.

1. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    dan zit het goed.
    heb laast een theorie in 2 min bedacht waar men (de meeste dan) niks van snapt.
    (die laaste vragen waren echt makelijk)

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja dat heb ik aan zijn punten gemerkt. ;)

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik ben nu ook bezig...soms zijn ze niet eens makkelijk :+
    Ben bij vraag 20

4. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    mijn punten?

maar ik doe wel havo/vwo en zo moeilijk is het niet
    zo makelijk naat vwo kunnen als ik een beter inzet had en geen dislectie had _O_

5. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, en anderen hadden het makkelijker gekunt als ze iets slimmer waren geweest. Kutsmoesjes vind ik dat dan. Als het echt van je inzet moet komen dan hoor je er sowieso niet.

6. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0
    Kep de test ook gedaan. Uitslag IQ van 138. Kep al een keer eerder zo'n test gedaan toen had ik 125. Dus dat scheelt nogal. Kzit nu in VWO 4, maar of ik dat ga redden dit jaar moet ik nog maar ff afwachten

7. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het wel met je eens. Ik denk altijd maar zo: intellegentie is de ene helft, mentaliteit de ander, toch geloof ik ook dat meer intelligentie wel wat van je mentaliteit kan 'goedmaken' en andersom.

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Nu 121, het zou dus 17 punten gezakt zijn. Dat is teveel om voor mij geloofwaardig te zijn. Conquistador denkt dat t komt doordat ik met hem aan het praten was ondertussen :+

*het kan dus wel :p

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ik heb mavo havo hbo gedaan ... Ik ben dislecties, maar ik kon dit vroeger goed verbergen ... hoe hoger je IQ ... hoe meer kans dat je gek word of bent :eek:

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ja inderdaad.
    Men zegt dat Geniaal zijn en Gek zijn dicht bij elkaar zit.

11. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Eeerrrrr..... Foutje? 8)

Nooit geweten dat ik zó slim was :)

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    haha gister ook al mee gedaan zeker!
    (of hoe vaak heb je hem over nieuw gedaan?)
    ik had 126

Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  13. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik snap hier geen reet van, hij knalt aldoor vast, zal hij drukbezocht zijn? Andere jaren zat ik altijd rond de 130. Ik durf hem nu niet te maken omdat ik zeker weet dat ik lager ga scoren. Let wel, IQ testjes zeggen heel weinig, vooral zo eentje als die van BNN, een VWOér kan best wel eens superlaag scoren omdat er bij een VWO'er vooral beroep wordt gedaan op taal en rekenvaardigheid.

Wat heel interessant is en wat deze test overbodig maakt is de in het onderwijs opkomende gedachte dat iedereen bepaalde intelligenties heeft die in verschillende gebieden liggen. Einstein zou vooral logish mathematisch denken, terwijl Beethoven muzikaal intelligent was. Het leukst zou zijn als je ook kan aflezen voor welke intelligenties je hoog scoorde en voor welke intelligenties je slecht scoorde.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2005
  14. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog voor de uitzending gemaakt, dus ik wist ook niet de vraag van de streaker met de sjaal: 138. Ik heb helaas geen screenie gemaakt, ik heb wel dat bewijsding uitgeprint.. Ik zit in de 4e Gymnasium btw.

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, van een ex-klasgenoot van mij.

16. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik scoor altijd matig met dit soort testen en toch zit ik op de universiteit dus ik weet nooit in hoeverre die testen nou ergens op slaan. vorig jaar had ik ook een hele andere score dan dit jaar dus...

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Universiteit is een opleiding in een bepaalde richting. Welke studie volg je?
    Soms heb je maar een paar ontwikkelde intelligenties nodig om je te redden bij een studie.

18. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gewoon weer zoals elk jaar voor de tv gemaakt en ik scoorde weer zoals altijd rond de 130 punten(132 deze keer)

19. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, ik denk ook dat er meerdere soorten intelligentie zijn, en heb verder geen IQ testen gedaan behalve die van BNN één/twee jaar geleden. Maar muziekintelligentie zal wel niet in een IQ test voorkomen :). Het verschil tussen IQ testen lijkt me ook enorm, als ik hier zo zie wat de verschillen zijn.

20. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit eigenlijk een test die alléén voor volwassenen bedoeld is?

Deel Deze Pagina