The Chronicles of Narnia

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door cyber, 27 dec 2005.

1. spiny

spiny hoi

Leuk Bevonden:
    0
    de computer animaties maken het nog wel beetje spectakel, maar vind het verder gewoon kinderfilm met kinderverhaal. flink overrated iig

ergerde me vaak flink aan die personages en hun beslissingen die ze namen |:-

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    De christus-verwijzingen liggen er ook dik bovenop in het verhaal :)

3. daydreamer

daydreamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het geweldig om nog es een film te zien boordevol sfeer. Ik voelde me gelijk weer jong(er). De muziek was subliem, de kinderen acteerde boven mijn verwachting (ja, ik heb harry potter 1 gezien *huiver* ) en niet te vergeten, het verhaal was goed verteld. Nergens kreeg ik het gevoel dat de makers moeilijk gaan doen om het verteld te krijgen. Het is een lekker geheel en kijkt even gemakkelijk als het boek leest.

Het boek blijft natuurlijk leuker ;)

Enja disney gaat de hele reeks verfilmen (dus 7 films)

4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, De boeken zijn geschreven door C lewis, een christen. En dat zie je dus ook in het verhaal terug. Aslan sterft voor de zonde van Edmund, De leeuw neemt de straf opzich, Vervolgens Staat Aslan uit de dood op. De ijsqueen is de duivel die Edmund overhaalt met Eten en begerigheid die zij hem belooft. De film is het leukst als je het boek hebt gelezen. Mijn zus, die het boek niet heeft gelezen vond hem ook heel leuk. Maar als je de battle gaat vergelijken met lord of the rings kom je bedrogen uit, Maar het was op z'n manier wel spectaculair. Zoals ik zag, het laatste deel van het boek, The last battle, komt er een nieuwe wereld waarin alles beter is, staat ook in de bijbel :), En trouwens, ik ben christen :)

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik had de film zelf nog niet gezien. stond gewoon heel groot in de metro als review..dus zo belangrijk zal het wel niet zijn dan. anders had ik het wel in spoiler gezet, maar heb hem zelf ook nog niet gezien, dus ik wist niet of dat waar was.

maar ik heb het aangepast ;) scuzi

Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  6. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ooit gehoord van tolkien, de schrijver van de lord of the rings thrilogie?
    was een heel goede vriend van lewis met dezlefde denkbeelden.
    hebben toch mooie boeken opgeleverd:)

7. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Echt een waardeloze film. Slecht geacteerd (erg oppervlakkig), de film is onduidelijk en slecht afgewerkt. Het lijkt erop of ze de film zo kort mogelijk wilde houden, omdat je heelveel zaken gewoon moest aannemen *of ff kort door de bocht werd verteld). VB die kinderen zijn opeens goeie vechters, die blonde is opeens een supergeneraal met inzicht in tactische veldslagen. Mevrouw de koningin gaat met haar slee door het bos met maar 1 bediende etc etc. Sorry hoor, ik ben geen christen, maar als je dat in de film wilt verwerken laat die leeuw dan preken over de liefde en zorg hebben voor de medemens....

8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    lol, tja dat zijn ook recensies:)

9. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Deze film zuigt echt bruine anjers man! Er was echt geen reet aan!
    De kostuums waren wel vet, en de veldslag zorgde dat ik weer een beetje
    wakker werd.

Veldslag deed me btw echt denken aan 'Kingdom under Fire!"

10. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0

mee eens.. behalve dat ik wakker werd van die veldslag, echt.. hij werd met de minuut lachwekkender, zoo heerlijk onzinnig dat het bijna leuk werd..

hier wsa nix leuks aan, alhoewel die witch wel mooie ogen had O-) :+

11. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deze film ook dodelijk saai. De trailer doet je denken dat het een soort Lord of the Rings is, maar bij verre na niet. Het is meer een soort efteling: te movie. Duidelijk een film voor een wat jonger publiek.

12. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Stelletje cultuurbarbaren

Deel Deze Pagina