1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    @marijnvanooijen
    Waar heb je besteld, en waarom lag hij
    bij het postkantoor en niet in de brievenbus?

2. theo777

theo777 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die mij de SE versie van dit spel kan bezorgen bv. in een winkel ophalen bij jou in de beurt en naar mij opsturen. Want ik kan hem hier niet krijgen en wil hem toch wel erg graag hebben.
    Betaal extra voor de moeite :)
    ( heb paypal en kan internet bankieren dus geld is zo geregeld :)

theo777.

ps: misschien iemand die hem heeft en eigenlijk toch wel tegen vindt vallen.............niet geschoten is altijd mis.

3. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb denk ik toch een verkeerde keuze gemaakt wat poppetje betreft, ik wil eigenlijk wel een nieuwe maken en opnieuwe beginnen, maar hoe zit dat dan met de achievements?

4. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    verzend gcshop ook naar belgiƫ ???

5. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EEH hoe kan je onopgemerkt door de gaurds iemand vermoorden???? Ik doe nou een missie en moet drie mensen vermoorden maar als ik eentje heb vermoord dan komt de gaurds er steeds aan ook al heeft niemand anders het gezien.

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    CE is binnen gekomen van GCShop :D

7. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.346
    @ kinky pijl en boog vanaf een afstand maybe?

8. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Is hij net door de bus komen vallen of al een paar uur eerder.
    (Ik blijf maar hopen he :p )

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    TPG is hier nog steeds niet geweest... leuk komen ze niet eens?:+

10. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0

Je achievements zullen blijven staan. Anders is het namelijk ook vrij lastig om alle achievements te halen doordat je allerlei guilds moet voltooien die tegenover elkaar staan.

Voor nog een paar anderen: Oblivion Help Thread

Zo, dan kan dit weer een topic worden zoals bedoeld is, voor o.a.:

"Owh ik heb m, het is zo bevochtigend mooi! OMGWTFBBQ !!!1!!one!11!!eleven!!" "OMG Oblivion FTW!!"

en "owh fking <naam gameshop die nog niet binnen heeft/heeft geleverd> ik koop er nooit meer ik wil spelen!!"

Samen met een paar andere hier wacht ik geduldig om mijn kopie van Oblivion CE, die ik voor het mooie prijsje bij de pre-order hier heb gekocht. (Gc-shop) Het verschil is denk wel dat ik gister het geld over gemaakt heb en vandaag dus officieel betaald heb. Ik hoop er dan ook op dat ze voldoende voorraad hebben en ik tegen maandag/dinsdag mijn exemplaar binnen heb.

Daarnaast heb ik ook nog geen 360 dus is het alleen het handboek lezen tot volgende week, dus wat dat betreft hebben sommigen hier niets te klagen :p

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Achievements worden nooit ingetrokken.

12. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nogal een rommeltje bij sommige internet winkels.Ik heb hem weken geleden bij Dixons besteld,en kreeg Oblivion al op Woensdag 2 dagen eerder dan was afgesproken :D,ik hoop dat jullie exemplaar ook snel binnen komt,zodat we allemaal van deze game kunnen genieten.

13. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net ook gekocht bij de media markt de ce versie natuurlijk. Er lagen er een stuk of 20 en dan nog 30 gewone. Ik snap echt niet waarom mensen het bestellen op internet maja. Grafisch is het echt mooi vooral als de zon onder gaat en je het schijnt dan in het water *) damn niet normaal zo mooi. Best raar net kwam ik een mannetje tegen ik geef hem een klap rent hij keihard weg haha en na 5 minuten komt hij terug met een groot zwaard:D

14. Gyrolion

Gyrolion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah net een uurtje geleden.

15. M-F-z0r^

M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel weer toevallig dat gcshop m weer eens niet geleverd heeft gekregen.. gelukkig zag ik dit al aan komen en heb ik em gister gewoon in de winkel gekocht, is wel een hele toffe game, ben nu zo een wijf in chorrel aan het zoeken voor de fightersguild, want als ik een fightersguild inloop en ik zeg dat ik wil joinen zeggen ze dat je met iemand anders moet praten

16. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0
    hoe duur?

17. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heb hem gister gekocht en vind het vet heb bewust voor de gewoone versie gekozen omdat:
    -daar wel een nederlandse handleiding bij zit
    -en zon kartonne doosje gaat er na verloop vantijd toch altijd een beetje verlept uit zien

het enige wat ik wel zou wille hebben was die guide maarja hoevaak kijk je daar in ?

18. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0
    drie posts in een half uur, hoezo weinig geduld ;)

maarre kijk op de gcshop site, daar staat het antwoord.

19. M-F-z0r^

M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook al eens gehad dat er 2 bandits waren, een had een longsword en andere een dagger, die kerel met de longsword sloeg op mij, ik blokte, zijn wapen viel uit zijn hand en die met de dagger pakte dat wapen op en had toen dus een longsword. het is ook vet dat je al hun kleding kan pakken als ze dood zijn, liggen ze daar nog in hun onderbroek op de grond en dan kan jij die kleding aantrekken, het is ook nog wel een goede tip als je slecht bent om een guard te killen die een goed wapen bij zich heeft, ik heb nu zo een gouden elven longsword ( goud adelaarshandvat ) die kan je bij een van de fightersguild met een lockpik jatten

20. theo777

theo777 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die voor mij een SE exemplaar kan regelen, ik betaal de verzenkosten en 10 Euro extra :)

theo777.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina