1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
  2. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woow! Heel erg bedankt voor die site.
    Ik heb Oblivion al een tijdje niet meer gespeeld, omdat ik steeds maar niet wist hoe ik verder moest komen. Kijken of het nu lukt :)

3. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    staat in je questlog maar ik dacht dat je rond zonsondergang of zonsopkomst een offering moest doen... namelijk de "Restanten" van een will o the wisp. Die zijn in de imperial city in een van de twee alchemie winkels te koop (main ingrediënt of die andere, naam vergeten :eek: ).

Dan moet je op de goede tijd de shrine activaten, maar voor dit kan moet je met het poppetje dat bij de shrine staat praten (het poppetje met het kroontje). Deze moet je persuaden, zodat hij je toestemming geeft met de shrine te praten.

4. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor,
    als je de skeleton niet weg wilt geven net zoals ik
    geef je een ander artifact weg. Heb je die niet speel ff wat shrines echt moeilijk zijn ze niet.
    Ik zelf heb de skull of corruption weg gegeven hecht nooit zoveel waarde aan staffs. Ik Heb liever een sterk zwaard en goeie spreuken

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraagje. Bij de mages guild moet je op een gegeven moment een missie doen die iets met moonlight te maken heeft. 1 keer om de week kan je dat zien ofzo. Dan moet je naar een plaats gaan(ligt een altar) en dan moet je naar de hemel kijken ofzo. Weet iemand wanneer je dat moet doen. Ben al een paar keer gaan kijken,maar er gebeurd niets...

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Hartelijk dank. Superlink!

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Oke Thx, maar ik ben die gate in gegaan en daar moest ik ook nog mannetjes gaan redden.
    Maar nu moet ik een steen zoeken maar ik weet niet waar die is.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je doelt zeker op de Sigil Stone?

En waarom stelt iedereen zijn of haar vragen niet gewoon hier? Dit topic is bedoeld om te discussieren over de kwaliteiten e.d. van de game.

9. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook even over die quest gedaan maar als het goed is komt er eens in de week, meestel dinsdag of woensdag nacht, als er licht op het altaar shijnt een mannetje langs met het ritueel.
    Heb je geen zin om op dat mannetje te wachten ga dan de cave in moord hem helemaal uit en een of andere gast heeft het rituel bij zich.

maar zoals willem al zij post jullie vragen in de helpthread

10. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    de sigil stone bevindt zich altijd in de grootste toren boven in het sigilim singuis. Activeer hem en de gate wordt vernietigd

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    thnx maar waar ligt dat fort
    ik kan trouwens niet verder met mage guild hij loopt steeds vast bij bruma recommidation ofso =(
    maar ik zal dan wel in forts zoeken ;)

12. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Noord-oostelijk van leyawiin, bij een latere Mage Quest moet je er ook heen schijnbaar, maar ik ben er op plundertocht gekomen. In Nenyond Twyll (Ayleid Ruin zuidelijk/ zuid-westelijk van Imperial City vlak bij het water) heb ik er ook 1 gevonden. Kon helaas geen map vinden dus je zal even moeten wandelen.

welk deel bij Bruma Recommendation zit je vast?

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    als ik met die nord ga praten die vriend van J'skar en hij zegt dan dat ik een manual of spell craft moet vinde in een la dan sluit ik het gesprek zeg maar af
    ik wil van hem weglopen en dan loopt hij vast ik heb ook al geprobeerd om eerst die manual te pakken en dan krijg ik als ik bij die gozer weg ga een bericht : I have the manual of spell craft. i should bring it back to (weet die gast zijn naam neit) dan wil ik weer praten en loopt hij alsnog vast :'-( ( heb et ook met andere chars geprobeerd maar daarbij lukt et ook niet :confused:)
    en bedankt voor fort teleman's locatie ;) ik ga er gelijk opaf

maar waar precies heb je dan die black soul gem gevonde
    ik heb het nu helemaal doorgelopen behalve bij een deur waar ik een sleutel voor nodig heb
    ik ben helemaal tot aan die storm atronach geweest maar heb geen black soul gem gevonde
    =(

/Mod Ik heb even jouw twee posts samengevoegd, als je wat wil toevoegen gebruik dan de Edit-knop ipv de Reply :)

Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2006
  14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 3 uur rondgelopen in Cyrodill vandaag en gisteren. Ik heb expres goed gekeken naar nieuwe plaatsen en campen die ik nog moest ontdekken. Ik heb nu in totaal 256 plaatsen ontdekt in het spel. Waarvan een heleboel gates. Op de site van UESP had ik even de gates geteld. Het zijn er gewoon 60! Ik ben nog niet echt ver met de main-quest en heb in die afgelopen 3 uur zeker 30 gates gevonden in totaal (Niet allemaal in die 3 uur). Damn ik wil ze eigenlijk wel allemaal sluiten maar dan ga ik er kei hard door heen rennen en snel de sigil stone pakken. Damn hé ik heb er nu 15 gesloten dat was al best saai. Ik had ook verwacht dat er rond de 30 waren. Maar het zijn er dus 60. Damn dat word een rot klus.:'-(

Wel leuk is dat ik nu bijna 150 uur heb gespeeld en nog ontzettend veel nieuwe kampen en huizen vind. Ik ben volgensmij in totaal niet eens in 50% van alle dingen in geweest. Zo vond ik ook grotten in watervallen enzo. Het is echt prachtig maar waarschijnlijk ziet bijna niemand ze als er geen quest aan is verbonden.

Ik raad echt iedereen dit spel aan joh het is zo groot. Ik schat dat er zo'n 325 verschillende kampen/ruines/poorten enz. zijn. Driehonderdvijfentwintig 8)

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant wil je ze allemaal sluiten maar aan de andere kant vind je het jammer dat er dubbel zoveel zijn als je oorspronkelijk in gedachten had. Vaag?

Overigens was Morrowind stuk-ken groter dan Oblivion.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik doe precies wat Bonbridge zegt, ik loop ook uren rond rond in Cyrodill. Ik ga Caves, Mines, Ayleid Ruiens en Forts binnen. Dit is zeker aan te raden als je net begint, want dan ben je nog niet echt betrokken met de Quests en voel je geen drang die te doen, als die er al is. Zo was ik level 19 voor ik één Guild of Main Quest gedaan had. Ook is het gewoon leuk, want er is zoveel te zien in dit spel!

17. michelplum

michelplum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, Ik heb net oblivion gehaald en het is een super spel :)

Maar als ik een stad in ga of een ander gedeelte van een stad in ga duurt het niet gelogen een minuut of 4 voor ik weer verder kan spelen want zo lang zijn die laadtijden..Ik ben niet aan het overdrijven. Ik kan nog geen 10 meter lopen of het spel laad alweer eventjes. Is dit normaal ??? kan het me niet voorstellen eigelijk

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dit kan gebeuren en de oorzaak ervan is dat je Cache vol zit. Die kan je legen door vanaf dat je de Console start de A-knop ingedrukt te houden tot het logo van Bethesda in beeld komt. Als het good is, is je Chace dan geleegd en moeten de laadtijden weer normaal zijn. Als het dan nog niet zo is, dan kan ik je niet verder helpen.

19. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet 100% zeker meer of het Teleman was, maar je zou de andere locatie (Nenyond Twyll) nog kunnen proberen. Daar heeft een Necromancer Adept er 1. Misschien nog een kans dat deze items alleen vrijkomen als je ze in de mage guild quests ook gevonden hebt???

Ik doe trouwens precies hetzelfde als Bonbridge en Willem. In de Fighters guild, Thieves guild en Mages guild ben ik redelijk opgeschoten, maar ik ben niet eens begonnen met Dark Brotherhood (ben 1 nachtje slapen ervan af) of de main quest. ben nu rustig alle forts en ruines aan het zoeken en verkennen, later ga ik de caves en mines doorzoeken en dan nog de gates. Daarna kan ik altijd nog verder met quests, of als ik even geen zin heb om te verkennen. Ik zit er nu 95 uur in of zo.

Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  20. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    waar ligt the altar of the nine??? ben namelijk vampi nu en probeer eraf te komen en waar kan je 5 grand soul gems vinden of kopen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina