1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Lord Of The Rings; vraagje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WingedMagician, 29 apr 2003.

1. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat Gollem slechter is kwa de geest van Gollem of vind je het er grafisch niet goed uit zien? Want Gollem is echt heel mooi gemaakt namelijk..

2. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    En nog ff over de twee films: LotR FotR vond ik ook beter omdat het nieuw was en het verhaal hoger stond dan het vechten. In de tweede film stond het vechten hoger dan het verhaal heb ik het idee. Toch zijn het beide schitterende films en ik zit met smacht te wachten op de derde.. Ik heb het derde deel nog niet gelezen dus ik ben benieuwd!

3. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    in nederland komt LotR: TTT pas 28 augustus. voor de mensen die dicht bij belgie wonen ga daar maar eens kijken daar ligt hij al lang in de winkel heb ik horen zeggen!

4. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, wat moet er wel niet allemaal inzitten als de mega verzamelbox van de drie films over een jaartje uitkomt :eek:

5. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dat ik hem in grafisch opzicht teleurstellend vind. En Gollem is ook wel mooi gemaakt, maar hij is gewoon anders dan ik verwacht had.

6. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik raar, want Gollem ziet er in de film toch heel realistisch uit.. en het beestje heeft niks voor niks een award gewonnen omdat hij er zo goed uit zag.. maar ja.. ieder zijn eigen mening O-)

7. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    gollem is de vetste creature die er nu ergens in een film rondloopt..

8. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Hij ziet er misschien wel goed uit, maar wanneer je eerst het boek hebt gelzen, heb je zelf een beeld gecreerd van Gollem. En dat beeld kan heel anders zijn, dan de Gollem in de film, dus kan het wat tegenvallen.

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja persoonlijk zag Gollum er altijd zo ongeveer uit in mijn gedachte. En persoonlijk vond ik Gollum echt prachtig in de film en dan niet alleen hoe die eruit ziet maar ook wat die speelt. Echt toppie gedaan hoe did 2 persoonlijkheden erin zitten enz. Dat vond ik echt top!

Nou heb ik het 1ste deel echt al 100x gezien maar het 2de deel nog maar 1 keertje. En dat is alweer 3/4 jaar geleden dus ik kan niet echt goed oordelen behalve dat ik deel 2 ook super vond. Dan misschien beetje minder als deel 1 maar dat vind ik geen probleem.

10. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zijn hier eigenlijk van plan om die Collectors Box te gaan kopen? Ik heb die van FOTR ook gekocht dus ik moet deze ook hebben. ._O_

ik bedoelde qua geest

idd, ik heb de boeken al een aantal keer gelezen en ik had een heeel ander beeld van Gollem. Ik vind dat Gollem in de films een beetje te 'schoon' is. Het beeld dat ik zelf van Gollem had na het lezen van de boeken was veel verwilder, viezer en chaotischer

Laatst bewerkt: 10 jul 2003

Deel Deze Pagina