1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Matrix: Reloaded (PAS OP: SPOILERS)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 15 mei 2003.

1. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    erg goede film net zitten bekijken, ben benieuwd naar revolution

Heb trouwens zo`n vet matrix bier flesje voor je mobiel

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Bier flesje voor je mobiel??? Ik drink me bier altijd zelf op.

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik vond em zeker niet tegenvallen. diepe dialogen, dope nieuwe characters, zelden voorspelbaar.
    alleen die vechtscene van neo tegen agent(s) smith...vond ik niet ik niet zo cool, beetje slecht gedigitaliseerd.

4. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    ey jongens, moet je voorstellen wat als neo nou een machine zelf is, hoe anders kon die die emp straal op het laatst uitzenden. Hij is trouwens toen ook meteen in coma gegaan dus de emp straal had waarschijnlijk ook effect op hem aanduidend dat hij een machine is....

5. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Nope, hij kon die machines voelen dus ik denk gewoon dattie nu opeens een soort The One is geworden ook nog buiten the matrix. En zo gaat ie de boel redden, dat denk ik

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    dat was 1 van de dingen die ik niet snapte (dat hij die machines kon voelen)

7. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat wijst ook meer aan dat hij een machine is hij kon ze voelen, hij heeft een link met de machines, dus is hij er zelf een. En ik denk niet dat een mens een emp wave kan uitzenden.

8. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2

w0000000000t!!

slecht gedigitaliseerd!!?! :confused: :confused:

ik vond het juist een van de goeie actie-scenes, net als de snelweg-scene, gevecht bij de trap (met die beelden), en de ongelofelijke Special Effects again..

en waarschijnlijk zal de film wel een heel stuk beter zijn als ik het hele verhaal snap van Reloaded, want nu snapte ik er vrij weinig van... ik hoop dat er meer achter zit dan wat ik er nu van denk...

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    als je die film nog eens gaat kijken moet je tijdens die scene maar eens alleen op NEO letten, vooraal tijdens die bullet-time acties

10. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    het zal wel oud nieuws zijn maar heeft iemand deze trailers al gezien van matrix revolutions.

Matrix r

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    hmm... zou wel kunnen ja, maar dan nog vond ik het een fantastische scene! _O_

12. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Neo zou best wel eens een machine kunnen zijn...of in ieder geval een stukje software.

Je kan het op 2 manieren bekijken:
    1. Neo kon die machines stoppen omdat hij wat van die agent smith heeft overgenomen
    2. De echte wereld is eigenlijk ook de matrix (wat ik al eens eerder had voorgesteld) en daar komt neo langzamerhand achter en kon dus die machines stoppen.

13. Ahara

Ahara Guest

Precies...

Alhoewel het matrix in een matrix idee een mogelijkheid is toch denk ik zelf dat het dat niet is.

Wat ik me afvraag of jullie de Neo Kung fu vecht scenes overbodig vonden? Ik wel, alhoewel het best mooi eruit zag was het meer gewoon leuke vulling voor de film dan noodzakelijk voor het verhaal.

1. Gevecht tegen die chinees die de oracle beschermd. Het slappe excuus van die gozer is dat ie moet vechten om te weten of het de echte Neo is.

2. De Smith brawl... Neo kon in de 1e matrix gewoon in een agent gaan en die van binnenuit opblazen, waarom moeilijk met handen en voeten doen, en hij kan altijd op elk moment gewoon weg vliegen, niet echt spannend als je het mij vraagt. (Smith moet natuurlijk wel ff proberen te kopieren).

3. Gevecht op de trap met mergovinian goons. Waarom moeilijk doen en met die gasten vechten en niet gewoon weg vliegen en deurtje dicht doen. Het beschermen van de keymaker was heel wat belangrijker, en die twins waren nogal gevaarlijk.

Eindelijk bij het smith gevecht in de backdoor vlakbij de mainframe doet Neo handig en vliegt ff snel door de gang met morpheus. (Ik vond het trouwens leuk hoe de Keymaker ze mooi omzeilde.)

In mijn mening komt hierdoor de actie niet echt tot zijn recht omdat er geen goeie reden ervoor is. De scenes met Neo bedoel ik dan.

Blessings

Ahara

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2003
  14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had echt zoiets van: wat een kut film als ik em nog 4 keer zie vind ik em vet....maarja, thats just me...het echte verhaal was net niet te bevatten...:)...alleen die love scene was TE lang :mad::mad::mad: en die Smith brawl ook niet echt zo...

15. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    idd Ahara...dat is dus precies het punt wat ik hier al eerder heb geprobeerd te zeggen

wat trouwens ook nogal een lange scene was was dat dansen in Zion.

16. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    dat dansen in Zion was echt cool! die muziek gewoon super! ik heb meteen het leidje gedownload :) voor de liefhebbers, het liedje heet gewoon: Zion

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die bedoelde ik ook....dat dansen/liefdes gedoe gecombineerd....veelste lang, bweh :mad:

18. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Zowiezo het eerste gedeelte van de film vond ik wat langdradig.
    De rest van de film maakt dat meer dan goed gelukkig.

Vooral de higway is cool.

Kijk voor de gein eens op http://www.moviemistakes.com kun je zien wat een fouten ze allemaal gemaakt hebben

19. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0

Is er eindelijk een keer bloot te zien in een hollywood film, is het wéér niet goed. Misschien wilden de makers wel door dit te tonen laten zien dat het echte mensen zijn die in Zion leven, met vleselijke lusten.

Dat liedje is inderdaad vet.

20. Ahara

Ahara Guest

:)

Wat zeg je dat leuk.
    Ik vond dat dansen niet echt boeiend... die speech van Morpheus vond ik ook een beetje so so.

Blessings

Ahara

Deel Deze Pagina