1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Matrix: Reloaded (PAS OP: SPOILERS)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 15 mei 2003.

1. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Als Starwars klaar is is het geen trilogie en nu is het dat ook niet.
    er zijn n.l. 6!!! delen.

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    t verhaal bestaat toch eignlijk uit 9 delen??? Naja...dat gaat een b'tje offtopic...

Een quote uit 't spel wat echt met de film verband houdt...ik vond 't zo'n vet stukje film :) :) :) Niobe in de metro met een zwerver....
    (of heeft iemand de echte quote uit het spel...ik weet 't niet meer precies ;))

_O_alleen al daarvoor is 't spel 't waard_O_

Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  3. Ahara

Ahara Guest

Ik heb het van een ander forum waar ik af en toe post. http://www.neotaku.com/phpBB2/ In de "Anything goes" discussies staat het van Todarello.

Ja, dat dacht ik ook... Alleen heeft G.L. altijd gezegt dat ie nooit 7,8 en 9 zou verfilmen. Alhoewel hij dat ook zei over deel 1, 2 en 3.

Ja... ik denk ook dat de Architect niet helemaal de waarheid verteld. De manier waarop hij dingen ook zegt en hoe hij ze zegt denk ik dat hij Neo probeerd te beinvloeden wat voor hem zelf het beste uitkomt.

Het is uiteindelijk ook niet helemaal waar want hij red Trinity wel, en de Architect zei juist dat hij haar niet zou redden.

Blessings

Ahara

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de Architect dat "groter" bedoelde, of hij gaat naar de core en red alle mensen die nog aan de Matrix zitten gekoppeld en Trinity valt dood, of hij gaat trinity redden maar de machines vernietigen zion (incl. de mensen die ronddwalen op aarde [excl. de "survivers" die ze "toleraten"]) en dus ook trinity....

Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  5. Ahara

Ahara Guest

6. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er 6 goed.

erg makkelijke en erg moeilijke vragen. Wie won een emmy en zo.

Leuk kwisje

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    I´m the one, alle 10 goed (okee sommige gegokt maarja ik voelde ze aan zeg maar :D)

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    my thoughts exactly
    daarom komt er zo vaak terug dat het probleem met keuze te maken heeft...het probleem is dat neo onberekenbare keuzes maakt (dacht ik)

9. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Probleem is naar mijn idee smith. Neo heeft krachten (dat hij kan kopieren of stukken kan kopieren) geerfd. Hij kopieert namelijk iets naar trinity en dat wist de maker van the matrix niet. Daardoor gaat trinity weer leven.

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Neo heeft dus de keuze gemaakt om trinity te redden
    een keuze die de architect niet heeft kunnen berekenen/voorspellen

11. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
  12. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn die film is zo half zonder 't spel :D:D:D (sorry hoor, heb net ETM met ghost af....zoveel info....heerlijk :))

13. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    had 7 vragen goed, niet slecht...

14. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
  15. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    het was 72 uur :9

16. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    de Matrix Reloaded is in 1 woord MACHTIG!!!!! wat een film zeg!!

Nu heel snel de DVD!!_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht iig op de DVD met de filmstukjes uit het spel (die komt toch wel?!?!?! :confused:)

18. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen willen jullie ook een coole matrix pic }:] met zonnebril en groene cijfers achter je?

kijk op fok, in het forum zitten een poaar gasten die voor iedereen een matrix pic maken!8)

19. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Wat??!!!! nog een nieuwe Matrix film!??? :D
    klik hier en check de trailer!!!

20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die sentinels lijkt mij maar een verklaring voor. Ik denk namelijk dat het "ruimteschip" dat even later kwam met oa Niobe zijn EMP heeft gebruikt om ze te vernietigen en dat Neo daar ook een schok heeft gekregen.

Natuurlijk is het ook mogelijk dat smith nu verbonden is met Neo doordat hij in het eerste deel op het eind in zijn lichaam ging om hem zo te vernietigen. Of is het gebeurd toen smith hem aanraakte in het grote gevecht..

Dat smith in de "normale" wereld kan komen leek mij onwaarschijnlijk en is eigenlijk maar éen verklaring voor; er zit een matrix in de matrix.

Ik hoop dat Revolutions meer duidelijkheid brengt.. :)

Deel Deze Pagina