1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Matrix: Reloaded (PAS OP: SPOILERS)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 15 mei 2003.

1. Ahara

Ahara Guest

Nou dat denk ik echt niet dus.

Neo wist dat ze een bom zouden gooien naar hun schip. Toen ze eruit waren en wegholden zei hij: Oei, dit is anders, ik kan ze voelen.

Vervolgens zagen de Sentinels de mensjes wegrennen en gingen naar hun toe. Neo steekt zijn hand uit en je ziet wat energien heen en weer vliegen en dan vallen de Sentinels neer.

Furthermore. Een EMP blast heeft geen effect op mensen maar op machines. In de 1e matrix film deed Morpheus op het einde een EMP blast waar Tank, Trinity, Neo en hemzelf middenin zaten en niemand viel in een coma of kreeg een schok.

Neo is veranderd en deed iets met de Sentinels zodat ze kapot gingen.

Wat denken jullie trouwens van Seraph (die chinees waar Neo in het begin ff tegen vecht).

Hij is ook in de trailer voor revolutions te zien. En als Neo naar hem kijkt zie je dat Seraph een soort gouden kleur uitstraalt.

In de bijbelse zin zijn de seraphim engelen. Dus Seraph betekent engel op deze wijze.

Mij lijkt het een good guy...

Blessings

Ahara

2. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is hij ook een "one" die in een programma is veranderd? Misschien heeft hij ook vergelijkbare dingen meegemaakt als Neo. Of hij vertelt in een kort stukje film iets heel belangrijks ofzo.

3. Littleynot

Littleynot Not so little anymor

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik ben gister bij de MATRIX RELAODED geweest en wat een vette film echt waar ,ik snap niet wat iedereen aan het zeiken is .Te veel actie te veel gelul het is gewoon perfect afgesteld ,ga de film een paar keer kijken en je begrijpt waarom.

Verder wil ik effe zeggen dat neo the one is daarmee uit en smith is zijn tegenpool ,goed versus evil ,zoals het in iedere goede film behoort.

En het feit dat mensen denken da het een matrix in de matrix is, BULLSHIT ,als je de animatrix gezien hebt zie je goed dat de mensen de machines wilden vernietigen door de energie toevoer af te sluiten door alles donker te maken(geen zon gen energie).En dat de mensen daarna verder leven ondergrond.

nou ja verder vind ik het wel tof om de verschillende theorien te lezen en ben erg benieuwd hoe het verder gaat in revolutions

nou laterzz little Ynot

4. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een zeeeer interresante theorie gevonden

check deze eens

hier

het klopt allemaal wel wat die gozer aanhaald.

Ik vind dit zelf ene zeer pausible verklaring*)

5. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, zoals hij het verteld past het allemaal.. :eek:

6. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    tricky he.
    Ik kijk dan ook met veel verwachting naar deel 3.
    Maar ik heb zo´n vermoeden dat dan nog niet alles duidelijk gaat worden.

Over deze film zal nog lang worden doorgepraat

7. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    beetje vaag, ik ben zo'n iemand ie gewoon wilt dat neo 'the one' is, en dat die iedereen redt, dus een soort happy end, maar het is wel vet dat er gewoon zoveel ge-filosofeerd wordt over the matrix, kun je zien hoeveel het teweeg brengt

8. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe dat verhaal van die link dat klopt best wel ik denk dat het idd zo ongeveer zit, wel jammer dat ik dat nu al weet..

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    net de tweede keer gekeken

Ga morgen brainstormen

+ ook de trailer van deel 3 gezien

Wat mij opgevallen is:

Alle klokken staan op 12:00 of 0:00
    ------------------------------------------
    12:00 = 0
    Neo = Ware = One = 1

Voor de computer nerds - 0 vs 1 ;)
    Neo is een virus (hickup in het systeem) (lees architect)
    Smith is een viruskiller (of de source) en heeft in deel III het eind gevecht tegen Neo
    Trinity tikt als password in (vermoedelijk (characters geteld)... whiterabit)
    Neo slikt het snoepje niet
    The atchitect en Neo zeggen dat men niet van het bestaan van andere Neo's af weten .... het systeem word gereboot
    Smith word niet gededecteerd door the operator ... Smith is pure Matrix code (de source)

Greetz

Fardo (bedenk straks meer)

10. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Smith een mens is en dat dat hele matrix wereld totaal anders in elkaar steekt dan dat ik aannam is wel even schokkend om te lezen. Maar als dit echt het verloop zou zijn van Revolutions, vind ik het nog niet eens zo slecht einde.

_O_

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  12. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer komt de DVD eigenlijk uit? Toch zeker wel voor Revolutions?

13. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou (persoonlijk) even wachten op de extra content DVD [als ze tenminste net zo lullig doen als die naaiers bij LotR :mad:]

14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 'm gisteren voor de 2e keer gezien.. extreem goed.. net zo goed als de eerste, zeker weten.. AaRGH! beste film ooit!

waarom niet? link had 'm anders snel gevonden :D hij zei alleen dat hij wel de code van Smith waarnam, maar niet die van een agent.. Smith is geen agent meer.. maar dat wisten we al.. ik heb trouwens nog een ZEER interessante matrix reloaded thread op het anime-paradijs message board (vergeef de Admin het verschrikkelijke nieuwe kleurenscheme aub :D)

http://www.anime-paradijs.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=15;t=000133

zeker de moeite waard.. maar 2 pagina's lang maar er staan een boel verhelderende dingen in iig..

15. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb m eindelijk gezien gisteravond....en ik vond het echt eeen goeie film...alleen vond ik het stuk dat trinityy weer ot leven kwam een beetje lomp...

de hele zaal vond t lomp want iedereen zat zo van jaahoooor en boeee ..

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als ik het nu goed begrijp is de One al 5 keer herboren en steeds heeft hij de verkeerde keuze gemaakt en is de mensheid vernietigd, waarna hij wel steeds wist een paar mensen te redden zodat zij weer opnieuw konden beginnen. Klopt dit? De ondertiteling was een beetje onduidelijk op dat stuk.

17. Littleynot

Littleynot Not so little anymor

Leuk Bevonden:
    0
    in die trailer van revolutions zie je smith met neo vechten terwijl hun in coma liggen en daar regent het ook.dus misschien zijn hun nu in de echte wereld (want in zion kan het niet regenen(onder de grond))

18. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    mjaw... je wist toch al dat trinity niet dood zou gaan.. en het is iig een stuk beter dan de manier waarop neo werd gered..

als je het gesprek met de architect en het oracle wilt nalezen, het script staat in de thread die ik 2 posts terug poste..

smith bestaat niet in de echte wereld :D

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Verbetering:
    in die trailer van revolutions zie je smith met neo vechten terwijl ZIJ in coma liggen en daar regent het ook. Dus misschien zijn ZIJ nu in de echte wereld (want in zion kan het niet regenen(onder de grond))

Je ziet overduidelijk dat ze in de Matrix aan het vechten zijn aan de stad die je op de achtergrond ziet.

20. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem net gelezen. maar dan hou ik toch nog een vraag over: als in de zion wereld de 2e matrix is om de 0.1% mensen die afwijken van de rest, waarom komen daar dan ook de machines in voor? zijn die machines die zion bedreigen dan ook gewoon programma's?
    en die tweeling die opeens in de film voorkomen, dat zijn ook programma's lijkt mij, anders kan je niet opeens door muren heen vliegen en transparant worden.

Deel Deze Pagina