1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Matrix: Reloaded (PAS OP: SPOILERS)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 15 mei 2003.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een geweldige film om over te denken,zoveel mogelijkheden.Maar ik vond dat sommige charackters wel voorgesteld worden maar niet echt uigediept,het lijkt net een voorstelling en dat ze pas in deel 3 allemaal gebruikt zullen worden.En in deel 1 was smith wel cooler om te zien.Als je hem zag dan dacht je wel ff,owjeej.Maar nu niet meer.Maar smith als hij iemand kopieert nemen ze altijd zijn uiterlijk aan.Smith is een losgekoppelt programma.Hoe kan een programma nu leven in de echte wereld.En je weet ook dat smith niet bang is om aan te vallen,valt altijd aan zonder angst.Maar die gast met het mes had neo niet aangevallen.....Ik hoop nu echt deel 3 vlug te zien+antwoorden.

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    The one heeft al meerdere keren gefaald ja, maar dit was niet iedere keer Neo. Elke keer iemand anders.. Zo werd er zelfs vermoed dat die "franse" man de eerste one was. Hij koos steeds om Zeon te redden en het opnieuw op te bouwen met een select groepje (vermoedelijk de leiders/ coucil). Neo heeft echter een ander pad gekozen, dus loopt het dit keer heel anders af..

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Iedereen zegt wel dat het niet kan dat Agent Smith leeft in de echte wereld. Maar dat hebben ze ook (nog) niet laten zien. Bane was overgenomen door Smith en toen ging hij er uit. Op het einde zag je Bane nog in zijn normale uiterlijk. Misschien zit er wel een soort Smith-virus in zijn hersenen dat alleen werkt als Bane in de Matrix zit.

4. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik het goed heb is heel zion ook een deel van de matrix een buffer voor de 1% die de 'normale matrix' niet accepteert

btw wat een film onmin bruut

5. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik er niet naast zit zijn er twee matrix-en, een onder de naam van de "echte wereld" en de matrix die we kennen. Dat is ook de enige verklaring voor het verschijnen van smith in de normale wereld.. Hij kan namelijk alleen leven in de matrix. :)

6. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    tweeling is ook programma's (stomme zin :D) en die machines in zion zijn er om de mensen die in de zion-matrix wonen het gevoel te geven dat ze in de echte wereld zijn.. Matrix is een nabootsing van de 20e eeuw.. en Zion is een nabootsing van 'de echte wereld'..

nope.. smith kopieert zichzelf naar iemand.. in de echte wereld krijg je dus een kopie van smith, in het lichaam van bane..

in de matrix echter, zie je jezelf als je Risidual Self Image.. 'de mental projectie van je digitale zelf'.. en dat is in het geval van 'bane' Smith.. snapje?

mwah.. gefaald.. niet gefaald.. gewoon de in hun ogen logische keuze gemaakt.. Neo zou eigenlijk ook voor zion moeten kiezen.. maar inplaats daarvan wilt ij eerst Trinity redden.. en daarna ziet hij wel hoe het verder gaat.. Ik heb echter geen flauw idee hoe Neo Zion en de Matrix wilt redden..

7. Littleynot

Littleynot Not so little anymor

Leuk Bevonden:
    0
    mensen ik denk at ik al weet waarom neo de sentinels tegenhoud en waarom smith in de gewone wereld verder kan leven om dat het androids zijn .Wat vinden jullie van deze verklaring ben benieuwd.

8. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Trouwens als je meer over de matrix wil weten huur Animatrix dan gewoon ff, k heb hem vanmiddag gezien, en ik snap er nu weer meer van:D

9. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    de verklaring van een matrix buiten een matrix spreekt mij meer aan. dat de matrix waar zion zich in bevind is gemaakt om die 1% die de gewone matrix niet accepteerd in controle te houden. er verwijzen verschillende kleine bewijzen naar deze theorie want vlak voordat neo weer gaat. krijgt hij weer een lepel van die jongen en iedereen weet dat in het 1e deel wordt gezegd dat er geen lepel is dus volgens mij is er gewoon weer geen lepel en het feit dat smith naar de ''echte'' wereld kan is volgens mij omdat hij zichzelf gekopieerd heeft naar de ''buitenmatrix''.

dus ik heb wel ongeveer de zelfde mening als the arowana denk ik zo

maar ach het zal wel allemaal giswerk blijven totdat revolutions uit komt:)

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  10. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    toch vind ik het verhaal in reloaded iets minder dan in deel 1
    en teveel vecht werk, als ik dat wil ga ik wel een potje kung fu chaos spelen...

11. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    krb em gekocht, is ziek mooi, flight of osiris is mooi en a kids story (bugs :D) is wel lachuh, als je een echte matrix fan ben, moet je deze kopuh....

12. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Had hem al op DVD voordat hij op DVD uit was :+

Ga hem denk ik wel origineel kopen.

Matrix Reloaded ; same story.

13. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    k koop alles origineel, als het goed en mooi en waard is > the matrix is dat dus

Deel Deze Pagina