1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

<< The Matrix (Reloaded) >>

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door deNeut, 12 mei 2003.

1. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
  2. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Mota15

Had ook die making of gezien en die scene op die snelweg dik kewl man heb al zin in donderdag

3. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    haha, hebben ze gewoon 2 km snelweg gemaakt voor de film :cool:

4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    heheh vet duur man...maar hopelijk worth it, daar ga ik wel van uit. Ik heb zin in donderdag 22:00u !!!!!

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat het was door trinity's kus of is het iets anders?

ik heb matrix 1 ook al zo vaak gezien, alle gespreken kan ik zo meepraten enzo :D

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat hij weer levend wordt omdat door heeft dat hij the One is.
    Maar een vriend van mij heeft een andere theorie: hij beweert dat Neo terug levend is geworden om dat Neo realiseerde dat (die) kogels eigenlijk niet bestaan.

Maar als je er goed over nadenkt zou het een mix van beide kunnen zijn.

7. masterape

masterape Guest

Gister ook weer es de matrix gezien. My name is NEO!!!Yeah:cool: Ik ga de matrix: reloaded ook zeker kijkuh.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo denk ik ook. Neo realiseerde zich door wat Trinity zei dat hij the One was, hij geloofde er nu echt zo in dat de kogels niet bestonden dat hij weer ging leven, toen zag hij ook de Matrix ook zoals hij was, een computerprogramma.

9. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, nu ik zo hier aan het typen ben voor mogelijkheden dringt het echt tot me door.

Remember wat the Oracle zei tegen neo:
    Neo wordt doodgeschoten en na een tijdje begint zijn volgende leven [NEXT LIFE] als the one. Dus hij moest worden doodgeschoten om in zijn volgend leven te belanden om echt the one te worden. (Neo gebruikt ook nooit echt "The One" krachten voordat hij wordt doodgeschoten).

Waarschijnlijk is Trinity's kus het punt waarop Neo aan zijn nieuwe leven begint als the one. Waarom weet ik niet (kan het magische moment zijn van de film, misschien een andere natuurkundige gedachte hebben (reanimatie whatever) of het is tijd dat hij aan zijn volgend leven moet beginnen wat tegelijkertijd gebeurd met trinity's kus..

en omdat hij nu the one is in zijn volgend leven kan hij de matrix zien en herprogrammeren.

Dit moet het gewoon zijn!
    ===============================

Deze theorie kan je ook nog eens controleren door nog iets wat de oracle zegt:

En wat denk je Neo gaat ook echt dood aan het einde van de film (om the one te worden).

Neo zou niet doodgaan als die snapt dat de kogels niet echt zijn wat wel gebeurd (zie de monitor van neo in de film).

Laatst bewerkt: 13 mei 2003
  10. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem zo kijken :p

11. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3

ja, die vind ik wel cool bedacht

12. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb nog paar edits gemaakt in die post voor meer duidelijkheid of vaagheid ;), check it.

Laatst bewerkt: 13 mei 2003
  13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Theorie klopt als een bus...
    The Oracle zei niet voor niets dat Neo niet The One was... Omdat ie 't nog moest worden *) _O_

14. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    w00t, thank you.

dit is de eerste keer dat ik zo diep in een film probeer te komen.

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    The Matrix is makelijk te volgen voor iedereen omdat het zo dicht bij de relatie komt.. Bedoel, denk er eens over na... Het kan gewoon echt zo zijn 8) (niet dat ik het gloof hoor :p)
    Ik hoop dat ze dat zelfde gevoel als in 't 1e deel weer in 't 2e deel stoppen.. Maar dat lijkt me onmogelijk omdat je nu weet wat de Matrix is. Toch ben ik ongelovelijk benieuwd naar wat die Wachowski (of hoeje da ook schrijft) Brothers nou weer gebrouwen hebben.. 't Verhaal zal vast heel goed worden en de special effects, daar maak ik me al helemaal geen zorgen over. Wel denk ik dat de film minder word als 't 1e deel.. De "nieuwheid" is er jammergenoeg van af.

16. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist daarom spreekt matrix zoveel mensen aan, het kan gewoon echt zijn maar ja, dan zouden er ook agents zijn en die zouden zo'n film dan toch niet doorlaten?

Deze film zal het gewoon veel van het ijzersterke verhaal en looks hebben, de nieuwheid is er gewoon af. Al hoewel sf alle kanten op kan gaan want ik vraag me nog steeds af waarom ik vampieren zag in screens van ETM.

17. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ik neem aan dat je realiteit bedoeld, want dat heb ik dus ook, niet dat ik echt geloof ,zoals jij al zegt, maar het gevoel is wel gek, dat het echt zou kunnen zijn en je gestuurd worden en dat wat mensen "god" noemen gewoon de "matrix" is of diegene die het besturen ,daar komt alles tenslotte vandaan ,het gevoel en de mogelijkheid dat er meer is...

heel eng eigenlijk

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Realiteit bedoelde ik ja |:- |:-

19. NeowulF

NeowulF Nightwulf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook gezien, met plezier....not.
    De film was echt een 1e klas topper, verhaal,special effects,alles!
    maar ik heb 'n bij m'n oma gezien(was jarig) was m'n kleine neefje(denk 8 jr oud) er ook, samen met m'n kleine zussies, belooft niks goeds dus!
    Nou de film begon, begint m'n vader meteen al te drammen dat de TV zachter moest,hij stond al hastikke zacht, maar goed hij moest nog zachter want hij kon z'n eigen gezeik niet horen|:- dus ik ging op een halve meter afstand v/d TV zitten om te proberen die paar kleine decibel nog op te vangen, dat was dus echt géén pretje!8), maar wacht, m'n zusjes en 't neefje waren de ook nog! Nou, m'n neefje om de paar minuten WoóóóóóhhhWWW! en JoóóóóóHHH!
    en m'n zusjes zitte daar 'n andrhalve meter v/d TV af met poppen & knuffels te spelen, en dan ook nog met van die piepstemmetjes van: zusje 1:Maar ik vind jou zo lieéééf! zusje 2: Ik jou niet meer, ga weg! zusje 1:BOEHOEHOEHOE!!! Aaargghh8) en dan ook nog die oudjes die d'r de hele tijd door heen zitte te kibbelen!:'-( en dan ook nog zo'n oom met het iq van een ezel,die de film de hele tijd af zit te kraken!|:-

can't.....take.....no......more....:'-(

Nee, het was niet echt een fijn avondje film kijken:'-( ,
    maarja van je familie moet je 't hebben...toch?

20. Ahara

Ahara Guest

The matrix is mijn favoriete film. Als mensen vragen wat mijn favo film is krijg ik vaak te horen van:

.... The matrix, oh ja leuk... vond ik niet zo'n leuke film. Aardige special effects maar het verhaal vond ik wat slap.

Lamers

Er zijn gewoon mensen die de diepere gedachte erachter niet begrijpen. Wat ik zo mooi vind is dat er echt spirituele waarheden in de flim verwezen zijn op een manier zoals ik het nog nooit eerder in een film heb gezien.

Het leuke inderdaad is dat het echt zo zou kunnen zijn, dat wij nu op dit moment in de/een matrix zitten!! :eek:

Blessings

Ahara

Deel Deze Pagina