<< The Matrix (Reloaded) >>

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door deNeut, 12 mei 2003.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Slap? Het verhaal was juist het beste uit de hele film. Het is niet zomaar over zo'n domme droomwereld. Het gaat over slavernij en dat slaven dat niet zo maar pikken en dat zo hun eigen creatie de mens de kop kostte door voor eeuwig opgesloten te worden in the Matrix. En nu probeert de mens zichzelf te redden en alles weer recht te zetten.

2. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Maannnnn , mensen die zeggen dat het verhaal slap was, hahaha , die houden meestal alleen van james bond movies.

Maarja , ik denk juist dat The Matrix : Reloaded 2x zo erg gaat worden als The Matrix ... Waarom vraag je me...

Nou, omdat The Matrix een INTRODUCTIE tot alles was.
    Ze moesten alles vertellen in deel 1...

Neo is nu the One, er komen nieuwe (crew)members aan te pas.
    Er zit veeeel en veeeel meer actie in (dus ook meer special FX)

Het verhaal word gewoon doorgezet, wat mijn (zeker) niet deert.

Mijn kaartjes morgenmiddag na school ophalen, en om 22:00 naar de bios :D..

P.s. : Err0r , smart thinking :D zo had ik er nog nooit over nagedacht...! propzz

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het verhaal is zeer goed. Maar dit kan (nog) niet echt zijn. Daarom is "onze" A.I. nog niet groot genoeg, want we zitten nog maar in het jaar 2003 en dat de machines ons gaan vernietigen zal maar minimum binnen 10 jaar zijn.

Of wilt de Matrix dat wij dit denken en misschien is dit allemaal al gebeurt???

4. Ahara

Ahara Guest

d00d!

De mensen die in de matrix zitten denken dat het jaar 1999 is. Maar in feite is het jaar 2070.

Dus misschien denken we nu juist dat het jaar 2003 is... maar stiekum is het veel later waar de A.I. technology veel hoger is dan nu.

Dus theoretisch gezien kan het wel.

Blessings

Ahara

5. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, en varkens kunnen vliegen O-)

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Varkens kunnen misschien vliegen, wat zouden anders die dingen in de lucht zijn die sommige mensen zien? The One?

7. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Vliegtuigen en vogels ;)

8. Ahara

Ahara Guest

;)

Persoonlijk zie ik the matrix uiteindelijk als een metafoor voor het echte leven.

Niet dat ik denk dat we allemaal aan machines zijn gekoppeld zoals in de matrix... maar er zit een kern van waarheid in.

Als mens kom je op aarde en eigenlijk ben je hier disconnected van de source en leer je leven in een 3d omgeving.

Onze realiteit wordt gevormd door onze zintuigen. Maar onze zintuigen nemen maar een klein spectrum van het geheel waar. Dat we iets niet kunnen zien of waarnemen hoeft nog niet te betekenen dat het niet bestaat.

De wetenschap zelf begint steeds meer in te zien wat de oude monikken en shamanen al 4000 jaar geleden beweerden. Dat er buiten onze waarnemenings mogelijkheden een heleboel energieen zijn die vanalles doen.

Uiteindelijk is het toch een keuze die een mens maakt die verstrekkende gevolgen heeft voor zijn leven. De rode of de blauwe pil, wil je de echte waarheid weten of wil je in de angst en ontwetendheid blijven zitten.

En bij de rode pil bedoel ik niet dat je bij morpheus terecht komt maar dat er meer is between heaven and earth.

Goed... sorry voor mijn verhaal maar ik wou gewoon ff kwijt hoe ik erover denk.

Blessings

Ahara

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is precies hoe de mens ,die niet weet dat hij in een virtuele wereld zit, zou denken.

10. Ahara

Ahara Guest

Ja dit is precies hoe de mens zou denken. *)

Blessings

Ahara

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Maar de mens die weet dat hij in een virtuele wereld zit zou zo niet denken (en wellicht dood zijn door zo'n agent of unplugged zijn).

12. Ahara

Ahara Guest

Ja... okay anyway... The Matrix Reloaded W00T!!!!

Blessings

Ahara

13. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    lekkere realist ben je ook weer he Xenox:+

het gaat natuurlijk om de gedachte die erachter zit. Mensen geloven toch ook in God? D'r is meer denken ze, dat is wat ze bij de matrix ook zeggen , dat er meer is dan de wereld waarin je leeft. iedereen interpreteert dit echter weer anders...

14. RoCkEFeLLeR

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, 2070?

Morpheus zegt (zo ongeveer)

You think it's the year 1999?
    Infact were closer to the year 2199, but were not sure..

Zoietsssssssssss was eht , in ieder geval op mijn videocd , video en dvd.

En ik vind dat het best zou kunnen dat we in een Matrix zouden kunnen "leven"...

Hoe zou een van jullie daar ooit achter komen..
    Er gebeuren zoveel gekke dingen, die niemand kan uitleggen.
    't Zou wel freaky zijn natuurlijk , maarja ...

Ik ben blij met The Matrix en nog blijer dat ik vandaag naar Reloaded ga :D :D...

MAD PROPZZ to the wachauwski bro'z!!! :D :D :D

Laatst bewerkt: 15 mei 2003
  15. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    vanavond om 22:00 uur is het zover.
    Ik zit in amersfoort in de bios (6e rij balkon).

Ik neem aan dat ervaringen over de film hier gepost gaan worden?

16. Ahara

Ahara Guest

Ja je hebt gelijk... 2070 was dacht ik toen de A.I. werd uitgevonden. En toen dacht de mensheid, wow zijn wij slim of wat?

Silly me

Blessings

Ahara

17. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    me to in amersfoort, grand theatre!! ,grand 1 zit ik in, helemaal achteraan in die vernieuwe foute love-seats,haha, maar kon niet veel meer kopen aan de kassa. alleen eerste 5 rijen vooraan, vond ik niks,dus nu maar met z'n allen achterin!!

ik ga zeker ervaring posten hiero, misschien vannacht nog wel ff

18. ITNL

ITNL Guest

moet film zien...

19. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Hmz, sorry ERR0R en iedereen die daar op die manier in geloofde, want kan niemand zich herrineren dat The Oracle allen zegt wat je moet horen, niet je toekomst voorspeld??? Als The Oracle niet had gezegd dat hij moest kiezen zou Neo of hij doodgaan enzovoorts, hem werd alleen verteld wat hij MOEST horen..

20. RoCkEFeLLeR

Leuk Bevonden:
    0
    Jij fokt 't weer helemaal op TIGERSTYLE..

Ik vond Err0r zijn theorie wel goed , en btw

Ze vertelt je wat je moet horen , zodat de TOEKOMST als voorspeld gaat... (daar weleens aan gedacht)

Over 45 min zit ik in de bioszzzzz !!! :D

Deel Deze Pagina