1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

<< The Matrix (Reloaded) >>

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door deNeut, 12 mei 2003.

1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zojuist gezien en man, er zijn serieuse plotwendingen, als je dacht dat je alles snapte na matrix 1 staat je een verassing te wachten.

2. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    ow shit , hij was erg...!!

jammer van het einde.. maarja , nog ff doorbikkele tot november..

Neo kicks some serious asssssssssss , en hij doet ook nog ff aan wat wondertjes...

Ik zeg nix verder , behalve dat je hem moet gaan zien

outzz

rocky

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Actie geweldig maar verhaal is extreem moeilijk om te volgen. Dat wordt dvd kopen en op repeat zetten.

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Leuk geprobeert maar hij word the one omdat hij een rebirth in the matrix heeft. Net zoals degene die hem zijn voor gegaan is hij nu geboren in the matrix zelf waardoor hij het kan manipuleren naar zijn smaak.

Die rebirth heeft te maken met een gedachte naar het Boedhisme want daar zijn die broertjes gek van.

Laatst bewerkt: 16 mei 2003
  5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus heeft ie toch gelijk?

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Je kan het zien als gelijk, maar zijn informatie is niet helemaal volledig (netzoals de mijne, want waardoor komt de rebirth?? omdat het zo zou moeten zijn of heeft het een andere reden??)

Hopelijk krijgen we meer antwoorden als het 3rde deel uitkomt.

7. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    einde was idd kut, film vond ik zelf erg lekker weer! vooral het einde met dat schip ,tering , het grand theatre in amersfoort stond te trillen in z'n voegen.. en toen neo ook nog...... KIJKEN!:)

8. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    We zaten inderdaad te trillen.
    Maar ik kon dat irritante mannetje dat door neo gered was niet thuis brengen.

En uhh waarom was trinity zo oud?

9. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, om die te snappen moest je de animatrix hebben gezien, kids story.

Korte samenvatting van kids story.
    Gastje zit achter pc en typt wat dingen in een chat en krijgt dan antwoord van 1 van de crewleden. Daarna wordt ie gebeld in de les door neo dat de agents achter hem aankomen, dit doen ze ook en dat gastje springt dan van het schoolgebouw af terwijl die zegt"ik geloof in je neo". Daarna zie je het kerkhof waar hij begraven is terwijl hij wel uit de matrix is ontsnapt. Daarom zegt neo ook dat ie zichzelf heeft gered (van gebouw afgesprongen en te geloven) ipv dat neo hem heeft gered.

Dat is dat mannetje dus, ik herkende hem meteen.

10. Schranseman

Leuk Bevonden:
    0
    aha
    dat was dus geen aflevering die te downloaden was.

11. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch wel }:]

even beetje zoeken en hopla.

12. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Neo Sunglasses from Blinde Design

our price: $240.00

ook voor andere brilletjes *)

on-topic, ik heb de film maandag voor het eerst gezien, eerst vond ik hem maar vaag maar daarna....

edit/ ik ben wel bang dat reloaded alleen een actiefilm is

13. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Hoef je niet bang voor te zijn er zitten heel veel poezie dialogen in en veel meer humor als deel 1.

14. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    OMG IK HEB HEM NET GEZIEN OMG W0000000000T WOW MY EYES CAN NOT BELIEVE OMG. dat was bruutheid in topvorm omg, ga hem NU!! kijken!!! OMG !@!!!@! een ding was wel raar....wat the hell zat die architect allemaal te babbelen verstond en begreep er bijna niks van?

Wat dachten die reviewers wel, toen ze de matrix reloaded reviewden met slechte cijfers, kijk je kan het eerste deel niet overtreffen omdat dat de basis is maar je kan hem wel beter maken en daar moeten ze juist naar kijken, maar nee iedereen zeikt van het is niet zo baanbrekend als de eerste bla...bla...bla gaap...morons.

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    $ 240! Ik vind dat juist een f*****g graaf brilletje. Dan maar kopen wanneer ik heb :D (die tegen dan al uit de mode is).

16. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    damn, heb hem gisteravond gezien, hij is zo übergeil...... vet grappig, ¾ van de bios ging snel weg toen Reloaded was afgelopen. Wij bleven zo zitten, dikke trailer kwam er nog ff tevoorschijn!Vind the Matrix echt een goeie film, ook de verhaallijn.

Matrix deel 1 vond ik echt vet ingewikkeld, maar nu snap ik er veel meer van, omdat ik ook al aan het idee gewend was dat de wererld maar een groot programmaatje is; the Matrix.

ook die scene dat Neo tegen 1,000,000 agent Smith's moet vechten, is gewoon vet wreed:D .

17. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om nog even een toevoeging hierop te geven. Die rebirth kan ik wel begrijpen, Trinity zei op een geveven moment in de film, volgens mij vlak voor zijn rebirth wat het Orakel haar had verteld: "She told me that I would fall in love, and that the person I fall in love with is the one." Door die kus weet je dus eigenlijk dat ze verliefd op Neo is.

En dan nog iets over het Orakel zelf, Neo vroeg voordat hij samen met Morpheus naar het Orakel ging van: And she's never wrong?" Daarop antwoordde Morpheus: "Try not to think in therms of wright and wrong, she is a guide that can lead you the the right path." Dus het Orakel heeft toen gezegd dat hij zijn eigen leven in zijn ene houdt en het van Morpheus in zijn andere hand, daarmee heeft ze hem naar het juiste pad geleid, want daardoor vond Neo het leven van Morpheus belangrijker dan dat van zichzelf, hij ging dus Morpheus redden, ging toen dood, en hij werd The One!:D

Laatst bewerkt: 18 mei 2003
  18. ITNL

ITNL Guest

Neeeeeee niet zij heeft hem naar het juiste pad geleid. De keuze is namelijk al gemaakt.

19. Schranseman

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij waren ze vet goedkoper bij pearle

20. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    DAMN; heb nog es Matrix (de eerste) gezien, en ontdekte een dikke fout.
    namelijk, op het einde v. Matrix(1) wordt Neo vet verrot geschoten door Smithhhh(met een lange th op het eind). Dan wordt ie weer wakker, gaat Smith kapot meppen neemt een aanloop, en rent 'in'Smith. Smith gaat vreemde beweginkjes trekken en splijt op en gegeven moment uitelkaar. dood dus. Die ander 2 agents rennen zo hard weg alsof ze achterna gezeten worden door de duivel.

Dus: Neo kan net zo goed in deel 2, Reloaded, Smith ff vermoorden. Als hij tenminste in z'n eente is, niet in die scene dat hij met een leger ter groote van 69³² Smiths' moet knokken.

Wat zei agent smith ook alweer toen hij in Reloaded Neo voor het eerst tegenkwam? Dat hij(neo) hem(smith) wel had gekilld, maar dat agent Smith niet vermoord kon worden?

Deel Deze Pagina