1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Passion of the Christ

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 4 apr 2004.

1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    zodra hij dit jaar gekruisigd wordt, ga ik geloven... ;)

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    :D:D:D

En als hij daarna ook weer opstaat en vervolgens ontvoerd word door aliens (door middel van zo'n tractor beam), dan val ik eveneens op mijn blote knietjes

3. Ik heb hem gedownload en hoef hem eerlijk gezegd niet verder te zien. Ik denk dat je best een mooie film kan maken over het leven van jezus, maar om nou speciaal een film te maken alleen met de marteling, vind ik echt zinloos en veel te hard.
    Er zit ook totaal geen verhaal in.

Ik vraag mij af wat de doelgroep van Mel Gibson is. Ik denk mensen die het leuk vinden om naar een harde marteling te kijken. En ook al is het echt zo gebeurt, dan mag je dat niet laten zien want dit is te gruwelijk.

Hij had net zo goed een film kunnen maken over Marc Dutroux hoe hij zijn slachtoffertjes vermoorde.

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk niet dat je dat zo kan zeggen Sam Fisher Jr. Er zijn al best veel films over het leven van Jezus, maar geen één daasrvan heeft zich op het lijden van Jezus gericht. Deze film doet dat wel en laat zien hoe het dus echt is geweest, een lijdensweg die geen mens overleeft zou hebben.

Ik heb de film zelf nog niet gezien, maar binnenkort ga ik em bekijken in de bios en dan laat ik wel weer van me horen.

5. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de afloop

en het vervolg:

'The Return of the Christ'
    'Christ: Resurrection'

;)

6. Android

Android Aardappelhoofd

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet helemaal historisch correct zoals het in de film wordt weergegeven... Er klopt gewoon veel niet....

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Het gaat er toch niet om dat Jezus het hele of het halve kruis gedragen heeft? Het gaat erom dat Hij gestorven is voor onze zonden en daarbij onmenselijk geleden heeft.

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik snap niet, hij had net zo goed gelijk dood kunnen gaan, of gewoon kunnen vertellen wat ie was. Het gaat allemaal zo mysterieus, slaat nergens op. Ik geloof dan ook niet dat het zo is gegaan maar goed.

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe bedoel je dat, Hij heeft zovaak verteld wat hij was, maar de mensen dacht dat Hij een bedrieger was.

10. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    mag ik vragen wat er niet aan klopte? Want zover ik heb gezien en gelezen komt het zo goed als wel overeen

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja jesus is net Mr Miyagi in die film man, hij praat alleen in raadsel en gezegdes. Ook praat ie soms totaal niet als hem iets gevraagd wordt. Eigenlijk laat ie zichzelf gewoon ter dood veroordelen zonder dat ie zichzelf verdedigd. Ik blijf het vaag vinden. Als hij de krachten heeft om mensen te helen, waarom doet ie het dan niet op zichzelf? :eek:

12. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    omdat het gewoon een mooi sprookje is dat je niet al te serieus moet nemen O-)

13. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    nee, omdat GOD hiermee wilde laten zien wat hij over heeft voor ons, dat hij zn enige zoon naaar de aarde had gestuurd en voor onze zonden heeft laten sterven

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Gelukkig weerbied mijn haat jegens religie mij om m'n zuurverdiende geld uit te geven aan deze film. Alhoewel, ik kan me enigszins voorstellen dat ik plezier kan beleven aan het aanschouwen van de martelingen van de o zo aanbeden hoofdpersoon. Persoonlijk raad ik mensen dan ook aan om hun geld liever uit te geven aan het huren of kopen van Monty Python's Life of Brian. Hun geweldige parodie op dit hele gebeuren levert je tenminste een glimlach en een aanstekelijk liedje (Alway's Look On The Bright Side Of Life) in je hoofd op in plaats van je een schuldgevoel te willen aanpraten over de dood en wederopstanding van dit sprookjesfiguur.

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    uhhmmm... God bewondert de mens zo, dat hij zn enige zoon opoffert zodat hijzelf de mens voor al zijn zonden kan vergeven??

( en Jezus zijn enige zoon?? Is iedereen niet kind van de Almachtige Schepper??)

buiten het feit dat ik atheïst ben, vind ik dit wel zo belachelijk klinken dat ik je echt een mongool wil noemen als je dit echt gelooft...

ik hoop voor je dat je het of verkeerd formuleert of het niet meent...

16. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    kijk dat je atheist bent, dat mag. daar is niks mis mee dat komt steeds meer voor. maar er zijn mensen die wel gelovig zijn en dat zijn niet alleen ouwe gebakjes uit het bejaardentehuis.
    Ik weet zelf nog niet echt wat ik geloof. daarom heb ik ook zitten kijken naar dat programma op de EO waar ze deze film bespraken. Ik vondt het best interesant en ik wil deze week echt naar de bioscoop om The passion of the Christ te gaan kijken.

17. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    God bewondert de mens niet, Hij heeft genade voor de mensheid, Hij heeft de mensheid lief. En Jezus is Zijn enige echt zijn, wij zijn allemaal kinderen van hem ja.. maar Jezus is de enige echte Zoon van de Vader. Dat jij mij een mongool vindt is jouw zaak..

18. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hij had een paar jaar geleden toch alle hoop verloren, ofzo? En terecht, ik zou ook mijn hoop verliezen in een mensheid die al hun hoop vestigen op een fictief persoon.:{

19. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    sry ik las fout :eek: snel naar bed :confused:

Laatst bewerkt: 4 apr 2004
  20. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    snap je je eigen verhaal wel. Met de eerste zin beweer je dat hij bestaat en de tweede zin weer niet. Kan jij jezelf nog wel volgen?

Dat mensen hier atheist zijn dat mogen ze zelf weten, maar het is wel zo netjes om iedereen in hun waarde te laten. Of is dat niet mogelijk als atheist.

Laatst bewerkt: 4 apr 2004

Deel Deze Pagina