1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Titanic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door kereltje, 17 aug 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik hoop elke keer dat ik die film kijk toch stiekum dat die boot eens níet zinkt 8)

2. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    [sarcasme]
    prachtige film, heel erg goed geacteerd, totaal geen domme actie van die ouwe taart om een dure steen in het water te smijten, idd Kate WinSLET
    [/sarcasme]

niet mijn type film :confused:

3. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is een complot van de CIA en FBI en dus zinkt hij altijd... Sorry kan er nix aan doen 8)

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Kheb deze film toendertijd een keer in de bios gezien en een aantal keer thuis, en ik weet zeker dat ik hem op DVD ga halen, dit is gewoon een film waarvan je zegt: "Hé da's een goede film..:cool:".

5. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    niet echt mijn film, beetje overbodig

DE BOOT ZINKT

en daar een film van maken :D

6. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Blech, echt niet mijn film, je weet de hele film al wat er gaat gebeuren; de boot zinkt. Whoop-dee-shit. Als er nou nog een leuk verhaal bij zat, nee hoor, een of andere zwijmel kwijl romantisch bedtime story. Ugh, nee, niet mijn soort film.:cool:

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De 1e 2 keer dat ik hem zag vond ik hem goed, nog steeds hr, alleen niet weet hij me niet bepaald meer te boeien..

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Heb je ook niet, bij de 6e keer kijken, zo'n déja-vu gevoel? Zo'n gevoel van: dit heb ik volgens mij eerder gezien....mmmmmm.... :+

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    geweldige film!

vooral als die mensen van de achterkant afvallen..vol met zn kop op die schroef :D ...je hoort ook echt zo: TOK!

en dan zit ik steeds (zelfs bij de 100ste keer...we hebben 'm op videoband): aaaaaaaaah da doet zeer, die hed koppijn 8) :cool:

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Jackass is pijnlijker... dat is echt ;)

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    i know...heb de DVD een keer gehuurd (Jackass The Movie) nou...toen kneep ik mn ****** ok wel ff dicht :+

Deel Deze Pagina