1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo Maassen - Doodsbedreiging

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wallace, 18 jul 2004.

1. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Wat bedoel je precies met waarover? Als je zegt dat je over bepaalde dingen niet mag rappen, ben ik het niet met je eens, tenzij er echt wordt opgeroepen om geweld te gebruiken. Dat doet Theo Maassen niet en dat heeft DHC ook niet gedaan met de Hirsi Ali Diss.

2. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Nee , ze roepen niet op.
    Ze zeggen dat ze het zelf doen.

Theo Maassen : Ik maak iedereen dood eerst de mens dan de dieren dan de planten en dan god ik maak iedereen kapot me kogels zijn nog lang niet op.

Toch wel funny liedje :+

3. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ice Cube will swarm
    On any muthafucka in a blue uniform
    Just cuz I'm from the CPT, punk police are afraid of me
    A young nigga on a warpath
    And when I'm finished, it's gonna be a bloodbath
    Of cops, dyin in LA
    Yo Dre, I got somethin to say

NWA, Fuck Tha Police, uit 1988. Deze discussie is zo oud. Veel mensen in Nederland zijn nog niet gewend aan de expliciete taalgebruik van Hip-Hop.

4. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    waar kan je dat nummer dowloaden dan??

5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    zie pagina 1 van deze thread :{

6. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    zag t net op tv, interview op ned3, vet koele gast die Theo.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja dat interview had ik ook gezien. Ik moet hem wel gelijk geven hoor, het is belachelijk dat die kinderen zijn gearresteerd.:{

8. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ja en nee.....ik geef hem gelijk in de zin van het vrijheid van meningsuiting en ik geef hem geen gelijk omdat de vrijheid van meningsuiting beperkt is.
    Als er over mij zo'n tekst geschreven wordt over wat ze allemaal met me gaan doen en ik weet niet zeker of het serieus is of niet ben ik ook beledigd of bang.....En de vrijheid van meningsuiting is geen vrijheid tot belediging.....
    Ik vind niet dat je zomaar alles kan zeggen en zeker niet over een publiek persoon......en zoals theo maassen het gisteren ook zei: Ik wordt hier waarschijnlijk niet voor aangeklaagd omdat ze mij kennen.

Ik vind het zielig om je toevlucht tot zulke teksten te moeten zoeken en vind ook dat die zielige pubertjes van DHC best even aangepakt mogen worden. En dat het schijnbaar aan jullie reakties te zien maar flauwekul is, vind ik eigenlijk nog veel enger. Niemand vind het leuk om zo aangesproken te worden en ik neem aan jullie ook niet en als je het ergens niet mee eens bent zijn er ook andere manieren dan schelden, dreigen enz, maar daar moet je voor nadenken en dat doet nou net die 95% van de bevolking niet.

9. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Jan peter die vuile christen democraat..
    Hoe verzint hij et :p

10. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    nou zeg...daar moet idd erg slim voor zijn...had ik ook kunnen verzinnen, bhalve dat vuile...

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jongens, lees nu wat ik schrijf.

Daar waar de heren uit Den Haag het als een normaal nummer bracht, is het voor Theo één en al persiflage met wel een serieuze ondertoon. Zoals ik zeg, doe niet zo kortzichtig en probeer het uit te houden tot de laatste coupletten.

12. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de laatste coupletten geluisterd en het is idd zoals theo vaker doet, grappig gebracht, maar wel degelijk serieus. Dat maakt hem een geweldige cabaretier.......Er zit een haakje aan, mensen horen wat ze graag willen horen en sommigen (ik ook) halen er wel de boodschap uit, maar de rest zullen het opvatten als een belediging OF als "wow helemaal te lauw hoe hij iedereen te kakken zet" en met beide opvattingen schiet je je doel voorbij......
    En ik ben echt niet de flauwste en kan zeker wat hebben, en het liedje van Theo Maassen is puur om mensen wakkerte schudden....maar wat die sukkeltjes van DHC schrijven kan gewoon niet.....
    Of het moet normaal geworden zijn dat je zomaar iedereen van alles naar zijn/haar hoofd kan slingeren, maar dan heb ik even niet opgelet.

13. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz, dat ze die doodsbedreigingen serieus nemen. Als iemand zegt dat ie t gaat doen, dan weet je gewoon cker dat diegene niet zo dom is om dat echt te doen. Wees liever bang voor de stille. Daarom is t goed dat ze t zeggen, nu weten ze tenminste wel waar de jeugd mee bezig is.

Die muts van dat interview vroeg ook of de jeugd dat wat hij rapte ook zou begrijpen.
    Hij, de jongeren begrijpen dat wat ik zeg beter als wat Peter Balkenende, andere politici of zelfs jij zegt. LOL, hij heeft wel zo hard gelijk.

14. Dit is een doodsbedreiging
    Bepaald geen loze praat
    Ik ga d’r een paar slopen
    Ik heb een handgranaat
    Wordt ik gearresteerd
    Nou zet ik dan aan tot haat?
    Kom op dan arresteer me dan
    Of wordt het heterdaad?

De eerste is Theo Maassen
    Wat een idoot
    Dus dit is dan humor?
    Van mij mag hij zelluf :cool: dood
    Zulke mensen zijn gestoord
    Een beetje aanzetten tot moord?!

:confused:

Theo Maassen is een gevaar voor de samenleving en verdient wat mij betreft de doodstraf voor het te laat is.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2004
  15. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    wie aanzetten tot moord? Mensen moeten niet alles zo serieus nemen. Daar gaat t nummer ook over. Als je iets op tv ziet (geloof me, 1000 x ergere dingen) ga je t toch ook niet nadoen?!

wel leuk gerijmd hoor :9

Laatst bewerkt: 20 jul 2004
  16. Er hoeft maar één gestoorde gast bij te zitten die hier helemaal mee eens is en die schiet Balkje echt door zijn harses. Ik ben geen fan van Balkje maar een kogel door zijn hoofd gun ik hem ook niet.
    Dat wij een sociaal democraat als premier hebben dat is de wil van het volk...

Ík heb het gezien dat interview in Nova en hij zegt dat hij de jeugd beter kan aanspreken :confused: Mij in iig niet... misschien bouwvakkers en Lonsdale personen?

Van mij mogen ze Meneer Maassen aan de hoogste boom ophangen.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2004
  17. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik denk dat echt zieke gasten die echt iemand om willen leggen het niet van iemand anders hoeven te horen in een liedje.

Je hebt wel gelijk hoor, maarja, zo blijf je bezig en kan je beter alle media stop zetten.

18. Nee maar je kan wel iemand op gedachte brengen. Dit liedje geeft nog eens extra redenen om Balkje om te leggen.
    Verder vind ik het gewoon respectloos! Hoe kun je zo praten over iemand!!

19. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    :{
    Leg uit....alleen vanwege een liedje dat jou dan niet zo aanspreekt???

Mensen die er toe bereid zijn balkje om te leggen hoeven dat echt niet te horen van een liedje. Iemand op gedachten brengen is onzin. Kijk je wel eens TV?? Daar zie je al genoeg rare ideeen voor allerlei misdaden, dus om nou moeilijk te gaan lopen over een liedje, zonder dat ook aan te pakken is ongelovelijk hypocriet.

Mij in ieder geval wel. Ieder die het helemaal eens is met het liedje zal juist nooit iemand vermoorden omdat het in een liedje geopperd wordt.

20. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Hoewel er altijd gestoorde mensen bij zijn , vind ik niet dat Theo Maassen aan de hoogste boom moeten worden gehangen.

Heb je Balkenendes reactie al gehoort :D , JP : Ik heb wel wat beters te doen.

Zoals??? met Duplo spelen :p

Deel Deze Pagina