1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    ....Als er meerdere mensen zijn die zo denken dan wordt het inderdaad normaal.. ik vind dit iig niet normaal, ook niet na zulke uitspraken...

volgens jou kunnen we dus ook verwachten dat een of andere homoseksueel een aanslag op die bewuste Imam gaat plegen?

beetje kromme gedachtes hou jij erop na...

2. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Als je bang moet zijn omdat je bepaalde (niet racistische, maar controversiele) uitspraken doet, moet er toch ECHT EINDELIJK EENS IETS VERANDEREN IN DIT LAND. Tolerantie is altijd erg belangrijk geweest in dit land, en dat is een goede zaak. Het enige wat wij kunnen doen is iedereen in onze omgeving op het hart drukken hoe belangrijk dat is....

EDIT: zit ik nu.nl te chekken, lees ik dit bericht (posttijd, 30 min voor de moord op Theo):
    "Hirsi Ali en Wilders bedreigd door scholier

Uitgegeven: 2 november 2004 08:34
    Laatst gewijzigd: 2 november 2004 08:34

De 17-jarige scholier uit Sas van Gent, Yeyha K., heeft Kamerleden Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders op internet met de dood bedreigd. Ook werden eind september bij een doorzoeking van zijn ouderlijk huis materialen gevonden voor het vervaardigen van een bom, zo meldt Algemeen Dagblad.

De van origine Marokkaanse K. zit nu ruim een maand vast. Dinsdag besluit de rechtbank in Middelburg of zijn voorarrest met dertig dagen wordt verlengd. De scholier ondergaat volgens zijn advocaat H. Dunsbergen momenteel een psychologisch en psychiatrisch onderzoek. Dunsbergen zegt dat zijn cliënt spijt heeft betuigd en spreekt van een 'uit de hand gelopen grap'.

Wilders zag er de grap echter niet van in en deed aangifte van de bedreiging. Op 27 september werd K. door een arrestatieteam uit de klas gehaald. K. zit in de zesde klas van het atheneum op het Zeldenrust-Steelantcollege in Terneuzen."
    Bron: www.nu.nl

Lees nou alsjeblieft even over de nationaliteit heen en zie in dat leeftijdgenoten van ons (ik ben al wat ouder maar toch) het bedreigen met de dood als uit de hand gelopen grap wordt gezien. Ik hoop datie nu inziet wat voor een sukkel ie is. En terecht dat ie opgepakt is...

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  3. the_lionhard

the_lionhard Guest

Dat slaat echt nergens op..
    Naar aanleiding van jou opmerking zal jij ook wel een buitelander wezen dus ten eerste:
    Welkom in dit land

in dit land gelden bepaalde regels...
    ik zal je een hoop bespare en 1 belangrijke regel leren...

namelijk:
    Wij in nederland hebben het recht van vrije menings uiting...
    Ben je het niet eens met wat een persoon zegt dan bespreek je dat met die persoon om zo samen tot een oplossing te komen...

hopelijk ben je nu goed ingelicht en zul je dat soort opmerkingen voortaan achter wege laten...

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe zijn zijn uitspraken NIET racistisch?
    Sorry hoor, maar je maakt een geloof toch niet zomaar belachelijk op de nationale televisie ... het zat er gewoon aan te komen ..

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Een reactie op FOK!:
    R.I.P. Theo... Alle sterkte aan de nabestaanden. Ondanks dat ik het niet altijd met hem eens was, las ik toch vrijwel altijd zijn columns in de Metro. Altijd weer een feest om dan de dag daarop allemaal briefschrijvers in de Metro aan te treffen die Theo een schouderklopje geven, of hem juist onderuit wilde halen.

Ik heb moeite dit te bevatten. Een gevoel van veiligheid op straat is niet meer. Zo onwerkelijk, en toch de harde realiteit. Waarom... :'-(

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Als jij nou eerst eens fatsoenlijk nederlands leert typen... |:-
    Maar dit is met afstand echt de meest domme opmerking, samen met die van Fear, tot nu toe...
    Jullie laten inderdaad goed zien dat het de verkeerde kant op gaat met nederland...

7. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik bedoel : het is wel erg toevallig dat iemand van de islam hem aanvalt. ik ken zat aardige buitenlanders. Tis gewoon toevallig.

8. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je zijn collums wel eens gelezen? Hij stelde vraagtekens bij het geloof, dat is wel ff wat anders dan racisme. Moet ik vrezen voor mijn leven als ik op het NOS journaal zou zeggen dat ik het ongelovelijk kortzichtig vind dat iemand zijn kind niet laat inenten tegen allerlei gruwelijke ziekten omdat het 'een straf van god is'?

9. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    als hij een geloof belachelijk maakt is dat zijn mening, dat wil niet zeggen dat dat je recht geeft iemand neer te schieten en steken.

10. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje zouteloze opmerkingen hier. Als je geen normale mening kan geven, geef dan gewoon geen mening. Misschien slaat dat ook wel op Theo van Gogh...

11. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Tis gewoon dat er een paar van die fundamentalisten rond lopen, die niet tegen verandering kunnen.

12. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    helaas, zolang er mensen zijn zoals FeaR, die het normaal vinden dat je vermoord wordt door zulke uitspraken, wel ja....

13. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    het ging veel en veel verder dan alleen maar vraagtekens ... en dat weet jij net zo goed als ik

oh wacht, straks gaan ze hem natuurlik weer in een volksheld veranderen .. net als bij Pim Fortuijn, eerst was die gast te afschuwelijk voor woorden, is ie dood, wordt ie een nationale volksheld .. yeah right

14. the_lionhard

the_lionhard Guest

stom kind... daar gaat t toch niet om... t gaat om wat er in staat...
    als we gaan mieren neuken ken ik dr ook nog 1...
    Nederland

maar zo kinderachtig ben ik normaal niet...

Maar t is wel zo... altijd weer die buitelanders...
    en dan nog zeggen: Doe niet zo racistisch...

joh ****** op... Wij moeten ons allemaal maar zo normaal gedragen maar die pokke buitelanders kennen doen wat ze willen...

Aanpakken die handel...

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, wij mogen niks negatiefs of verkeerd over hun zeggen, maar zij mogen wel vanalles tegen ons zeggen en doen? Dus we moeten gewoon over ons heen laten lopen? Dit is Nederland, ons land, en niet van een groep criminele moslims (het is namelijk maar een gedeelte van de moslims, die zich als klootzakken gedragen).
    We hebben lang genoeg over ons heen lopen, we moeten het nu gewoon eens een keer keihard aanpakken.
    Desnoods met met een hard geweldadig optreden, want dat blijkt de enige taal te zijn die ze kennen.

Die onzin waarmee een gedeelte van de moslims te wereld verzieken, heeft geen ene reet met de koran en het geloof te maken. Het zijn gewoon een stel zieke idoten!

16. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    mijn oma komt uit Indonesië.. zij is dus ook "buitenlander".. zij is anders de goedhied zelve... je bent een beetje kort door de bocht met je generaliserende uitspraken.. beetje storend

17. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5

Idd en probeer maar eens te ontkennen, dat die groep niet de gene zijn waardoor veel problemen in dit land onstaan! en tevens over de rest van de wereld. Dat stomme geloof van die lui.

En dan kan je wel gaan zeuren ( als je dit leest ) over dat je oma ook uit het buitenland komt, Maar je weet best over welke mensen we het hier hebben.

18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    JUIST! Mijn vader is buitenlander (Ier) en die kan mooi opflikkeren! Hij doet ook maar wat ie wil, hij werkt enzo en daar ben ik totaal niet van gedient....

:+

19. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dit land gaat lekker naar de kl*te! Je moet je mond maar houden, want anders word je vermoordt. Eerst Pim, nu Theo. :mad:

Dat Islam geloof mag van mij wegrotten in de hel. Oh, damn, word ik nu ook doodgeschoten omdat ik dit heb gezegd? Puur zwakte vertoon als je iemand dood moet maken, omdat je er met woorden niet uitkomt.

R.I.P. Theo! :'-(

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    :D

Maarre, door mensen zoals jij schaam ik me altijd een nederlander te zijn. Er is nog niks bekend over de motieven en achtergrond, en jij schreeuwt al over buitenlanders. Maarja, dat doe je altijd hier. En als je het met iemand oneens bent, dan ga je schelden. Schreeuw eens wat minder en ga eens een beetje nadenken, dat is het enige advies die ik aan je kan geven, nu kom je gewoon dom over _0/

Deel Deze Pagina