1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    jawel, zij hebben ouders die nu allah aanhangers zijn en tegelijkertijd hun jongeren vrij laten zonder enig besef van normen en waarden. En die paar kutmarrokanen zitten niet alleen in a'west. Ze zijn een groot probleem en veel mensen voelen zich terecht bedreigd door wat die groepjes doen. Dat het geloof bij deze jongeren kleiner is dat weet ik ook zeker. Maar daarmee is het probleem niet opgelost. Het lijkt wel of voor de ene strene intolerantie een ander soort chaos in de plaats zal komen voordie jongeren.

2. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het niet eens met de opvattingen van Fortuijn en van Gogh en ik zal hen nooit als volksheld zien, dan eerder als 'martelaar van de vrije meningsuiting'. Hij zette wel degelijk alleen maar vraagtekens bij het geloof, maar hij verwoorde dat bewust op zo een manier dat het veel reacties zou ontlokken, zie zijn collums over het varken dat ie Allah noemt, als je zijn collums GOED leest zie je in dat ie niet Allah een varken noemt, maar dat ie juist reacties wil ontlokken door zijn bewoordingen. Misschien onverstandig, maar in ieder geval dapper.

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    steeds meer nederlanders denken zo, een beetje laat, maar gelukkig dat ze dat doen. Wanneer je dit 5 jaar geleden had gezecht dan was je een regelrechte racist volgens vele....nu delen meer mensen deze mening maar durven daar nog niet goed voor uit te komen. Laat het zien in de stembus zou ik zeggen! Dan kunnen we er met zn allen wat aan doen.

4. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Nu NederLand 2

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, we hebben het lang genoeg getolereerd. We hebben ons land langgenoeg laten verzieken door dit soort tuig. Het word tijd om het nu eens keihard aan te pakken!

6. the_lionhard

the_lionhard Guest

Ik zou graag positief zijn over buitelanders... heel graag... moeten ze me wel reden geven.
    met buitelanders doel ik persoonlijk meer op de bevolking die zich abnormaal gedraagd...

Je bent een Nederlander als je je als nederlander gedraagd. Dus: Praten...

Ik heb ook zat vrienden die van buitelandse afkomst zijn... heel normaal... praten normaal als iets hun niet zint...

maar daarintegen heb ik ook buitelandse vijanden... die mensen slaan als hun iets niet zint...

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

neeh en dat heeft zin denk je dan krijg een vvd/lpf kabinet en daar zijn mensen denk je dan blij mee....Maargoed ik ben tegen de rascistische houdeing van veel mensen.Maar ook tegen de verschillende manieren waarop mensen hun geloof uit oefenen.Mensen zijn mensen klaar.En of van gogh nou is doodgeschoten door een blank, een marokaan,of weet ik veel wat.Dat doet er niet toe hij is doodgeschoten omdat ie een eigen mening had en dat kan niet

8. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    het was een 26 jarige marokaan (de dader)

9. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    het blijkt dus een halfbloed te zijn. Half nederlands, half marokkaans.

10. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    JEZUS MENSEN, HOU NOU EENS GELOOF EN FUNDEMENTALISME UIT ELKAAR, DE ISLAM IS NET ZO EEN VREDELIEVEND GELOOF ALS HET CHRISTENDOM. De mensen die uit naam van hun god, wat voor naam die dan ook heeft, criminele acties doen noemen we fundementalisten en niet islamieten...

11. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    |:-, je weet geeneens wie Fortuyn was man :{. Ik vind van Gogh dan ook niet zo 'beroemd' als Fortuyn, maar toen ik dit hoorde was ik wel even verbijsterd. Je mag hier in dit pokkelandje geeneens voor je mening uitkomen en je hebt al weer een fundamentalistische Islamiet inclusief mes op je dak. Dat is de enige taal die die mensen spreken: geweld. Ze zijn gewoon te bang dat er hier iets gaat veranderen, en vernaggelen onze hele cultuur. Mensen dit kan niet! Het wordt tijd om hard op te treden, terug naar hun eigen land zal ik zeggen, neem die rotzooi mee: en rap een beetje.

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nederland gaat helemaal de verkeerde kant op. Als je 1x je mond open doet, wordt je meteen dood geschoten. :{ Vind het erg jammer, dat het (waarschijnlijk) een dader is met een andere religie/huidskleur. Nu krijgen alle Marokkanen weer dingen te horen als "Marokkanen dit, kut Marokkanen dat" Er zijn ook goede Marokkanen net als dat er slechte Nederlanders zijn. Bij de moord van pim, heb ik ook niets vernomen van "kut Nederlanders dit, en kut Nederlanders dat" Stop a.u.b met dat soort opmerkingen.

13. the_lionhard

the_lionhard Guest

Zei ik niet dat het een buitelander was...
    half marokaans...

goh..
    zeg t maar kinders:
    lionhard je hebt weer gelijk...

afmaken die handel..
    en zn familie op een bootje zetten en de noordzee op duwen...

14. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    maar dat zijn de extreme islamieten. Een klein islamitisch jochie van 3 jaar moet dus ook weg? Als je hier geboren bent, kan je er toch ook niets aan doen.

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  15. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Hahahahahaaa :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

16. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over fundamentalistische moslims...

17. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja zijn familie straffen voor de acties van 1 persoon, ben ik blij dat ik in een land woon met zulke verstandige nederlanders... |:-

18. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    fundamentalistische moslims.. leuk woord voor galgje

19. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Galgje, zeer toepasselijk...

20. the_lionhard

the_lionhard Guest

inderdaad dat zie je heel goed...

Die mensen hebben dat kind op de wereld gezet... die mensen hebben dat kind opgevoed...
    ze hebben gefaald.. dus mogen ze t opnieuw proberen... maar niet in dit land...

Deel Deze Pagina