1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik het nieuws rond half 1 hoorde, dacht ik al meteen: het was een marokkaan. En ja hoor, ik kreeg gelijk. Zelf las ik altijd zijn collumns in de metro en ik zal je zeggen dat ik het op heel veel fronten met hem eens ben. Je mag hier je bek niet eens meer lostrekken of je wordt er al van beschuldigt dat je rascistisch bent.... lijkt soms wel een beetje op dit forum. Vind je het gek dat de marokkanen hierop worden aangekeken. Het is toch godverdomme altijd wel weer wat met dat volk.

Er komt nog eens een dag dat een turk of een marokkaan opstaat, waardoor die lui ook nog s dik veel invloed krijgen op onze samenleving. Opflikkeren met die handel. We moeten ervoor zorgen dat zij geen enkele vorm van invloed krijgen, anders kunnen we hier nog weleens Islamitisch worden |:-

Hoe afschuwelijk de moord op Theo van Gogh ook was, dit hebben we al vaker gezien. Denk maar s aan Pim Fortuyn; hij kwam in het openbaar voor zijn mening uit, en wat is er met hem gebeurd? Juist ja. Het was dan wel geen allochtoon, maar wel zo'n rooie raddraaier, die helemaal pro allochtoon was. Theo van Gogh schreef in zijn collumns ook altijd verhalen die er niet om logen, maar wel realistisch waren... en al die lui maar zeiken: och, jij bent rascistisch zeg! En denk maar niet dat Cohen hier ook maar een nacht van wakkerligt. Hij meent geen ene flikker van wat hij zegt. Het lijkt er verdacht veel op de laatste tijd, dat de vrijheid van meningsuiting hier nogal aan 't verdwijnen is. Zoals X-power ook al zei, je kunt niks meer zeggen of je hebt al die lui op je dak. Ik hoop dat de partijen VVD, CDA, LPF etc. etc. weer eens een stuk rechtser worden dan dat ze nu zijn, want sommigen drukken de linkershift weer in. Zonde... dood en doodzonde.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik deel dezelfde mening.

3. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    JUIST!! ook nederlanders die het niet eens zijn mogen mooi OPFLIKKEREN

OF NIET SYKES ZO IS HET TOCH!!!!! OF NIET!!!!

4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    mwah...dr stond iets anders. Steek jij maar lekker weer je kop in t zand en ga naar lalaland. Ik denk dat meer mensen het met mij eens zijn dan met jou linkse alles moet kunnen en zeg niets want alles is discriminatie mentaliteit.

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  5. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar niet _0/

6. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4

jij had het net over meerdere nederlanders, waar ik me ook bij voel. (ik ben namelijk ook nederlands)

7. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    ehhh, het woordje SOMMIGE laat toch duidelijk blijken dat het niet gaat over ALLE nederlanders...

8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    als wij zeggen sommige marrokanen dan roepen jullie al moord en brand. Doe is niet zo schijnheilig.

9. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde meer op de personen al dan wel niet van de Nederlandse nationaliteit die in dit topic zo racistisch en generaliserend bezig zijn

misschien had ik het iets anders moeten verwoorden, maar blijf bij m`n standpunt

10. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Waar gaat het heen met deze wereld :{ :{ :{
    Waarom zouden ze in godsnaam hem willen vermoorden die gast is zo relaxt als ik weet niet wat (voor zo ver ik weet)

11. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    -edit : laat maar.

12. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja... niet alle Islamieten zijn het eens met onze denkbeelden. Vooral niet met die van Theo van Gogh.

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik moet dus oprotten omdat ik het er niet mee eens ben? Sukkel

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    maar jij bent het net zo min eens met hun denk beelden niet dan

15. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dit wel mooi (tis een quote)

hier mijn kortzichtige mening... theo van gogh is dood, das jmmr voor hem zn familie en vrienden. Maar ik heb die gast nooit gekend, zou hem ook nooit willen kennen omdat hij nogal kortzichtig is. (om op het onderwerp te blijven) verder heb ik zowieso niks met mensen die denken dat ze problemen oplossen door een cultuur achter te stellen op een andere cultuur. (wie deed dat nou nog meer??? ene hitle... toch zoiets??? ) Het enige wat me wederom mateloos irriteert is dat iemand die zulke KUT films maakte zoveel op tv te zien is, alsof we na de KUT muziek van andre ook nog eens alle KUT films van theo op tv willen zien... Je kan je tv niet aanzetten zonder dat je een bluawe tent ziet, das pas KUT... En ja dat is misschien kortzichtig maar het is ook kortzichtig om zo lang door te zeiken over een vent met overgewicht met verkeerde idealen die is afgeschoten door iemand in een jurk met verkeerde idealen terwijl je er niks meer mee veranderen kan, en straks heel nederland weer op de lpf stemmen omdat theo dood is... nou FUCK dat er gaan elke dag kinderen dood omdat van die klote lpférs er in hun patser bakken over heen karren maarja dat lees je nergens, das geen nieuws meer, dat gebeurt al zo vaak DAT IS NORMAAL!

(ps zal maar niet beginnen over mensen uit oorlogs gebieden enzo...)

16. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Pim is inderdaad niet vermoord door een Islamiet, daar ben ik me zeer goed van bewust. De opmerking die ik plaatste over de Islam gaf ik als voorbeeld, want van mij hoeft dat geloof helemaal niet in de hel weg te rotten.

Het gaat om het feit dat wanneer je zeer scherpe uitspraken maakt die anderen niet aanstaat, je het met de dood moet begegeven. Ik geef de Islamieten hiervan niet de schuld, alswel degene die te zwak zijn om alleen al op het idee komen iemand te verwonden/vermoorden omdat iets hem/haar niet aanstaat.

17. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    ehm, volgens mij is er sprake van enige sarcasme in de reactie van Buzza.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    2 seconden geleden op 538 gehoord dat het ging om een 26 jarige Marokkaan!

19. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: ik vind dit waanzin en dat Moslims niks te zeggen hebben hier in Nederland. Zij mogen alles over christenen zeggen eb ons voor ongelovigen uitmaken en wij mogen niks over hun geloof zeggen |:- en dat terwijl zij de indringers zijn in Nederland :confused: . Neem nou de Ramadan dat doen ze om te voelen hoe een arm zich voelt alsof een arme man alleen na zons ondergang eet of alsof die zijn buik elke nacht vol kan vreten??? Ja overdag eten ze niet maar na zonsondergang vreten ze zich vol nou zo doet een arme man niet hoor!!!! En als een zusje in Nederland met een Nederlander zou gaan mag ze vermoord worden!!!! En iedereen moet dat maar begrijpen :mad: . Wij moeten ons aan hun aan passen terwijl zij indringen dat kan toch niet/ Als een andere man mij in mijn huis gaat vertellen wat ik moet doen dan schop ik hem eruit en dat moet Balkie met hun ook doen weg schoppen laat ze maar ergens anders moslim zijn in eigen land!!!!! :mad:

20. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het hebt over criminelen of over fundementalisten of terroristen mag je van mij (binnen bepaalde grenzen natuurlijk) zeggen wat je wilt, maar om maar weer meteen te roepen dat 'sommige marrokanen' het hele land over zouden nemen en dat we daarom maar alles en iedereen die een andere overtuiging heeft dan 'de meerderheid' het land uitgezet moet worden vind ik toch echt wat anders.

Deel Deze Pagina