1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nou, ik kon het er iig niet uithalen.

2. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Dude, de CDA en VVD willen ons juist monddood maken. Zij willen alles onder controle houden. Van Nederland een politiestaat maken. Coffeeshops en hoerenkasten verbieden.

3. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, in dat geval deel ik je mening.

4. the_lionhard

the_lionhard Guest

*aait rivanov*

daar waren we al achter schat

lees maar paginatje terug :p

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik snap ook niet precies wat buzza nu weer bedoeld. Dat heeft hij helaas wel vaker als hij iets niet kan onderbouwen en anderen hebben een andere mening als hij. Beetje zielig en paranoide gedrag helaas.

6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Twas verkeerd wat hij deed, maar hij verdiende de dood niet. R.I.P.

7. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Ehm ja en je bent best wel blind als je dat er niet uit kan halen.

8. the_lionhard

the_lionhard Guest

buzza is een tielenaar...

welke straat woon je? :cool:

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    mee eens. Ik heb het over degene die een actie als dit goed zouden kleuren of er om lachen (zoals ik dat ook ziekelijk veel heb gezien tijdens 9/11). Toch denk ik dat het een grotere groep is dan je zelf denkt.

10. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0

paranoide? zielig oké maar paranoide? zitten jullie achter me aan ofzo?

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik kon dat er niet uithalen omdat je de hele tijd eigenlijk domme en nietszeggende opmerkingen plaatst. Vandaar dat ik dacht dat je waarschijnlijk niet eens weet wat sarcasme inhoudt. Sorry dat ik je intelligentie zo zwaar heb onderschat ;)

12. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0

jij ook.... weet ik

13. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    mjah dat lukt iedereen wel...toch insinueer je dr weer wat raars mee.

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Keuren wij dat dan goed neeh.Net zo min dat ik het goedkeur van Nederlanders.Maar men blijft hier kijken naar de mensen die het geloof beoefenen op die manier.Vraag je is af in hoevere de machtshebbende personen die dit geloof in het beginsel zo hebben uitgelegd hier schuld aan hebben ( en hier mee bedoel ik dus niet mohammed of jezus of weet ik veeel wie).Het is niet het geloof dat fout is maar de mensen die het geloof gebruiken om hun eigen vaak fundamentalistische mening te rechtvaardiggen.En dit geld voor alle geloven including het christendom.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ah, dat was sarcasme.. Knap voorbeeld hoor.

16. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0

ah zo en nu hebben die domme en nietzeggende opmerkingen ineend waarde of ben je daar nog steeds niet over uit.

17. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    92% van de vredelievende en brave irakezen islamieten vinden toch het onthoofden van onschuldigen prima en tof. En het was zo'n kleine groep.
    Jammer dat we geen cijfer hebben van hetaantal nederlandse wat het goedkeurt wat er met Theo is gebeurd. Ik verzeker je...je zou schrikken van het aantal.

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, Je noemt 2 onderdelen die vaak lijden tot crimineel gedrag, criminele activiteiten e.d
    Dat soort dingen moeten eigenlijk gewoon hard verboden moeten worden.
    Trouwens, weet niet of het al meld is.. topic gaat echt vet snel vooruit dus ik kan niet alles lezen. hoe dan ook. vanavond is er een herdenking waar flink ''kabaal'' wordt gemaakt om Theo te herdenken,.

19. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat de mensen nadenken. Zodat je mening ook waarde heeft en je niet zomaar iets er uit kwakt. Ben je rascist (tegen niemand gericht) oké maar begin niet te raaskallen...

20. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    je bent gewoon dom buzza. Ik zal je verder wel negeren..ik denk dat dat het slimste is bij tielenaren met zulke rare uitspraken 8) . Bovenstaande bewijst t maar weer is. Jammer dat je van die rare dingen zegt.

Laatst bewerkt: 2 nov 2004

Deel Deze Pagina