1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hm, lees je dit zelf nu ook? Zo ja, begrijp je het zelf dan wel?

2. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    |:-
    Tolerantie en aanpassen moet van twee kanten komen. En ik weet niet of je het door hebt, maar als als een moslim iets over het christendom zegt krijgt hij/zij toch echt meer shit over hem heen dan andersom...
    En als iemand vraagt of ie in mijn huis mag verbijven omdat hij in zijn thuisland vervolgt wordt of totaal geen toekomst heeft mag hij bij mij binnenkomen. En als HIJ, met de nadruk op HIJ, mij vervolgens besteelt, moet HIJ, met de nadruk op HIJ, gewoon voor een tijdje de bak in.

3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff weer ontopic jongens (Buzza, Cyrax77 en gevolg)...

4. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit nu Nederland 2 te checke...

5. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    ja we zijn hier niet om ruzie (nou ruzie) te maken maar ik snap wat cyrax bedoelt en hopelijk snapt ie ook at ik bedoel.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je word nogal snel een racist genoemt. Je hoeft het maar over Marrokanen te hebben en je krijgt al opmerkingen. Het zou niet ''horen''. whatever.. Maar goed van gogh deed dit wel met woorden. En dat deze man(de dader) toevallig een islamiet is, en waarschijnlijk in een hol heeft geleefd en is zo primitief dat hij niet gewoon normaal kan discusseren en moest dus geweld gebruiken.

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    toch denk ik dat daar 1 van de problemen zit. Ik ben het wel met je eens, echter, ik denk dat de tijd dat hier iemand zit een lachertje is voor waar zij vandaan komen. Ons rechtssysteem is afgestemd op Nederlanders....in de laatste paar decennia is er echter veel invloed van buitenaf binnengekomen waar ons systeem zich niet snel genoeg op kan aanpassen.

Edit: wel weer appart...ik ben even opzoek gegaan naar een 'beschaafd' forum (http://www.maghreb.nl/forum/index.html) voor nederlandse marrokanen. Zij kwamen al meteen tot de conclusie dat de persoon marrokaans was benoemd omdat dat een bijprodukt zou zijn uit onze blanke beschaving. Wel grappig dat we weer gelijk hebben heh...

8. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Volgens mij krijg je met het verbieden van coffeeshops nog meer criminele activiteiten.

9. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    En over de mensen die zeggen dat Fortuyn niemand was: jullie weten duidelijk niet waar je 't over hebt. Fortuyn zou de verkiezingen misschien wel gaan winnen, hij durfde z'n mond open te doen! Anders dan de mensen die zeggen dat Fortuyn niks heeft gedaan: die mensen lullen alleen maar mee met de rest, en zijn gewoon pro allochtoon...

10. the_lionhard

the_lionhard Guest

uhm...
    Jij bent dom...

Omdat jij nu ook racistisch bezig bent...

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik kan het echt niet meer met je eens zijn (over het eerste deel dan). Het woord racist wordt naar mijn mening iets te snel gebruikt.

12. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben trouwens blij dat de nederlandse politie de discipline heeft om die klootzak in zijn been te schieten, zodat lekker zijn hele leven in de bak mag (moet) rotten, ondanks het feit dat ie misschien uit was op een makkelijke suicide by cop.

13. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    jegens tielenaren bedoel je 8) ... vlak bij mij zelf (wijk bij duurstede)..nix op tegen...dacht wel dat je dat zou snappen.

14. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het is eigelijk discriminatie omdat mensen uit Tiel natuurlijk geen apart ras zijn. Maar ik wil mij verdedigen met de volgende zin:

"Ik ben niet dom"

15. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    DE FACISTEN ZIJN ONDER ONS...

Goede uitspraak :).

16. the_lionhard

the_lionhard Guest

zucht...
    mensen zijn af en toe zo dom...

Eerst iedereen af zitten bekken omdat ze rasistisch zijn.. en dan vervolgens een racistische opmerking maken... en dan het nog goed proberen te praten ook...

17. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    en das nou ironie

18. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    zucht..van dit nutteloze gezanik wordt ik moe. Gelukkig snapt de rest wel dat het er niet zo stond...wat ook dom zou zijn...dan maak ik mn eigen land zwart heh |:-

19. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor de link, laat zien dat je een verstandig persoon bent, ga meteen ff dat forum checken.

Ons rechtssysteem is afgestemd op 'oude misdaden' en te stug voor de huidige snel veranderende samenleving. Daar ben ik het mee eens. Hopelijk past het systeem zich snel genoeg aan. Maar eigenlijk zou de samenleving natuurlijk moeten veranderen want dit kan toch zo niet meer.

20. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vond die Theo een foute kerel, maar dit is toch niet normaal :mad:

Samenleving gaat zo erg naar de klote, vraag me nog af hoe lang het duurt voor dat niemand zijn eigen huis meer uitdurft :{

Er zullen BTW zeker wel weer een paar mensen buiten op straat staan te juichen

Deel Deze Pagina