1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    en ook dit is weer bullshit.jonge kijk het niuews kom dan terug

2. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Ik durf nog wel naar buiten hoor, sommige mensen kunnen er gewoon niet tegen dat ze constant bestookt worden met de mening van iemand anders ( een BN'er, Politicus). Door de constante stroom van informatie via de media die afwijkt van hun mening word er haat gecreeerd en komt het tot dit.

3. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit nu Nederland 2 te checke (nog steeds) ik zag dus het lijk liggen en je zit een mesvorm eruit steken, later zeiden ze dus dat de dader nog over hem boog om zeker van te zijn dat die dood was, dus hij zal vast na het schieten op hem een mes in hem gestoken hebben, wat ik zelf gewoon belachelijk vind!

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ohkee dus we moeten mensen ook gewoon laten stelen zodat er dan minder crimineelgestolen word ofzo?
    veel gezeik komt door die drugsverslaafde, of het nu hard of softdrugs verslaafden zijn er komt gedoe door.
    Tevens is het bekend dat Terreurgroepen aan hun geld komen door cannabisplantages,verhandeling etc in verschillende landen.
    Hierdoor finacieren ''wij'' dus aanslagen tegen onszelf.
    We moeten gewoon een keer hard optreden tegen allemaal van dit soort zaken. En dan niet alleen moslims, maar ook gewoon nederlanders.
    Het is toch te gek voor woorden dat als je het niet met iemand eens bent, of huwelijks/relatie problemen hebt om maar gelijk een of meerdere personen te vermoorden!?

5. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Wat hij deed was gewoon slecht, ja je mag een eigen mening hebben ...
    Maar wat is er gebeurt met RESPECT VOOR IEMANDS GELOOF ...
    Het zat er gewoon aan te komen, en NIEMAND zal hem missen ..
    Wordt ie hier opeens een "volksheld" ofzo ..

RESPECT .. voor de dader

6. the_lionhard

the_lionhard Guest

Fear... denk je dat je stoer bent?
    heb je aandacht nodig?
    wil je uitgescholden worden?

wat wil je in godsnaam met die kut opmerking bereiken?

7. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4

|:- |:-

Volgens mij staat in elke bijbel, koran enz. enz.

Respect voor je medemens.

8. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    RIP , het was een goeie man...
    meningsuiting moet blijven...

9. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit echt niet meer kunnen.. als je je mening uit word je doodgeschoten!! het is vast al 100 keer gezegd.. maar zo'n halve zool die iemand (nu van gogh) neerschiet vanwege zijn mening doodschiet.. verdiend tog zelf ook de kogel?

10. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ziek :'-(

11. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    |:- Dude, denk na voordat je iets zegt, lees posts, kijk naar het nieuws, lees artikelen EN ZEG ALSJEBLIEFT NIET ZULKE STOMPZINNIGE DINGEN. Je het het over het respect voor iemands geloof, heb dan ook respect voor het geloof van van Gogh.

En dat je respect hebt voor de dader, daar WIL ik niet eens op reageren.
    Ga lekker tegen dodenherdenkingskransen schoppen (sarcasme).

12. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Erg hard met een kern van waarheid voor sommigen. Theo van Gogh was niet voor niets een gerenomeerd cineast. Hij had oog voor misstanden in de samenleving en had een begeerde mening. Hij zal dus weldegelijk gemist worden. Mischien had hij het wat anders moeten aanpakken wellicht was hetzelfde gebeurt met het christendom of het joodse geloof.

13. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Jongens, laat ff niet zo uit de hand lopen.
    Ok, Theo van Gogh was misschien wat kortzichtig en had weinig respect voor andersdenkenden (dan hemzelf), maar waar het nu naar toe gaat is belachelijk.
    Ok, het was (weer?) een niet nederlands uitziend persoon (goh ?? hoeveel zouden er daarvan in Nederland wonen? 2,5 miljoen, 3?) Met andere woorden, het is niet zo bijzonder dat het een ' buitenlander' was, er zijn er gewoon veel in Nederland
    En ook nu weer zullen de 'gewone' buitenlanders het dupe worden.

Natuurlijk is het fout dat je iemand omlegt als je het niet eens bent met zijn mening. Hij zal ook wel gestraft worden (straffen moeten alleen wel omhoog in NL :+).
    Maar de meesten zitten hier nu in hun denkbeelden rondjes te draaien, dat schiet ook niet op.

En inderdaad, aan dode bekende nederlanders wordt veel te veel aandacht besteed, dat zal ook in proporties moeten zijn.

Zo, nu ben ik weer even uitgesproken :9

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Whoohoo stoere man....

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zielig.

16. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Jij gaat hier absoluut te ver. Het kan me niet schelen hoe erg jij Theo haatte en het niet met hem eens was. Maar moord goedkeuren in een land als Nederland kun je niet maken. Ik kan mij hier echt boos om maken!

Zojuist een logje geschreven over dit onderwerp: R.I.P.

17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    als je iemand geen respect geeft, verwacht dan niet dat je respect KRIJGT ..
    was zn eigen domme schuld, MIJN MENING ...

dan krijg je dit ... moord

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

ik las net ergens anders een post van iemand die op de school zit waar het kind van Theo ook zit. en daar liepen een lading marokkaanse jongeren te juichen datie dood was... ik wil echt niet alles over een kam scheren, maar het zijn veel DIE jongeren altijd... (jongeren he)
    Dieptriest dat

19. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziekelijk persoon... dit is echt de misselijkste post die ik tot zover heb gelezen. Jij bent zo ziek in je kop, miss dat je s naar de psychiater moet ofzo. Of pleeg zelfmoord, dan zijn we tenminste af van zulk soort ziekelijke denkbeelden. Ga je schamen in een hoekje jij..

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Figuren zoals jij zorgen ervoor dat dit soort zinloos geweld nooit zal verdwijnen. Leef je in de GETTO ofzo? Als je me niet respecteerd maak ik je dood? Domme redenering.

Deel Deze Pagina