1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lekker is dat, geen respect = license to kill.

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  2. lou36

lou36 [Kapelle36]

Leuk Bevonden:
    0

3. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent geloof ik echt niet helemaal goed bij je hoofd he!!!

Hoe kan je in godsnaam zo iets neer zetten!!!

Dan ben je toch echt helemaal gestoord!

Ja, Theo v G was niet de meest genuanceerde persoon. Maar dit is een vrij land, je moet kunnen zeggen wat je vind. En het is niet normaal dat je hierdoor neer wordt geschoten! Gewoon vermoord om je woord!!

En dat mensen dan respect hebben voor de dader.....

Één woord: ZIEK!

4. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het hier met je eens, dit is de enige logsiche (alhoewel dat erg moeilijk is) redenatie voor Fear zijn reactie.
    En als Fear denkt dat ie in de ghetto woont dan is dat niet zo. De ghetto bestaat niet dat is gewoon een fabeltje.

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    hier ben ik het idd met je eens. Zo' n beetje iedereen die ik ken uit alle verschillende lagen uit de bevolking om het maar politiek correct te noemen merk je dat ze het helemaal zt zijn met wat hier gebeurd. Al zijn het intimidaties van buitenlanders, wat je ziet op het nieuws van islamieten wereldwijd weten te vernietigen, tot rare en racistische opmerkingen als dood aan alle homos. Onze maatschappij gaat aan de binnenkant kapot..theo is hier maar een hard voorbeeld van. Dat het groepen zijn en nooit de volle 100% is iets wat hier al vaak besproken werd en waar ik het helemaal mee eens ben. Toch denk ik dat deze groep veel te groot is. En ik blijf erbij dat het islam te intollereant is en bewezen heeft dat het geen plek kan innemen in een land van vrije meningen als nederland. Dit is dus wat ik zie bij zeer veel Nederlanders, en inderdaad...de media lijkt wel een heel ander punt te willen belichten. Steeds weer krijg ik het gevoel dat wij ons mond maar fijn moeten houden...en anders fijn aan het discrimineren zijn, zelfs racisme wordt je dan verweten!

Zie ik echter een hele aanhang marrokaanse vriendjes van een jongen die zijn leraar heeft doodgeschoten juichen..dan moet dat maar wel fijn kunnen. Echtwaar, dit is zo krom als het maar zijn kan. Natuurlijk kunnen we hier nog wel 100 voorbeelden aan vast knopen, Ik denk dat velen van jullie snappen waar dit gevoel vandaan komt en dat velen van jullie ook zo denken.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Precies, Al haat je nog zo erg een persoon om wat hij zegt dan geeft het nog geen recht om iemand te vermoorden.

Ja zul je zeggen: Osama Bin laden wil ook iedereen dood, deze persoon heeft ook vele doden/gewonden op z`n naam staan. Theo niet.

7. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Als je een hele bevolkingsgroep pissig maakt, moet je niet denken dat je zomaar ff buiten kunt lopen ... RESPECT en je krijgt RESPECT terug ...zo simpel is het

8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    wil je asjeblieft gewoon weg gaan?

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oke, Theo heeft niet echt respectvol over de islam gepraat, dus moet hij dood? Kan dat niet gewoon met woorden?
    Theo vermoord toch ook niet zomaar iemand omdat hij het niet eens is met de islam of whatever..

10. the_lionhard

the_lionhard Guest

Kinders.. ik heb een idee...
    Laten we alle frustraties van ons af schieten...

(ik gaat rainbow six spelen ;) black arrow... gewoon doen alsof de tegenstander die marokaan is :p... als je wil joinen is dat gezellig.. gamertag: lionhard)

hehe lol maarja.. die fear zal wel een ow krijgen of een ban...

aangezien ik verbannen ben omdat ik mirik op een fout wees...

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    neeh ik ben het ook niet eens met juichende mensen etc etc.Maar je gaat er hier van uit dat aleen de islam echt intollarant is.Maar ik wil niet veel zeggen de kerk hier in nederland is net zo intollerant met gelooft precies het zelfde aleen anders uitgelegd

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    tuurlijk wel, respect en je krijgt rescpect, ben ik met je eens, maar als je je mening geeft over iets, moet dat kunnen in dit land, en dan moet je niet gelijk een lading bodyguards hoeven inhuren!

13. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    FeaR, ga anders even buiten spelen met je pistool :{
    Kom op zeg, wat ben jij voor kerel?
    Dat is toch niet normaal.
    Natuurlijk moet je mensen met respect behandelen, maar dat is wel duidelijk wat anders dan misstanden aan de kaak stellen of een reflectie van de waarheid willen laten zien.
    En als jij over bevolkingslagen begint, waarom is het vaak dezelfde laag die herrie loopt te schoppen?

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Marrokanen in Marroko doen dit toch ook niet? Ze kennen hier gewoon teveel vrijheid.
    En die misbruiken ze.

Mwa, het is gewoon voortaan normaal om mensen dood te schieten. Over een tijdje vermoorden we gewoon onze leraar als we een slecht punt hebben. En dan kijkt niemand daar meer na. Gezellig! :mad:

15. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    kijk als je het gewoon zo stelt is er toch nix aan de hand? Die gast is geen marokaan hij is een M O O R D E N A A R.

16. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    @FeaR, doed jij beseft dit waarschijnlijk allemaal niet, als dat ook niet gauw gebeurd zou het me niet verbazen dat jij ook op zo'n manier dood gaat, want gelijk iemand dood hebben als je 'm niet mag slaat nergens op je hebt ook nog woorden weet je, dat uit je mond komt en niet een pistool...

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ben je een Neanderthaler ofzo? Volgens mij moet je niet zoveel films kijken gabber. Of speel je teveel GTA SA ;) ...

18. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Een paar jaar geleden heeft een iman geroepen:

"Christenen zijn lager als varkens"

Is die man neergeschoten, nee!

Dit gaat niet over respect dit gaat over algemene ontwikkeling en menselijk gedrag.

Weet wat voor een bende het zou worden als ik iedereen ging afschieten met wie ik een meningsverschil heb.

P.S.: met dit soort acties zorg je dat je als bevolkingsgroep respect afdwingt, my ass!

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  19. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Het mooie is dat we dus bewust gekozen hebben voor een vrij land. De kerk heeft dus niets te zeggen en staat geheel los van onze politiek en vooral ons DENKBEELD. Je kunt gerust zeggen dat wij een hele tollerante cultuur hebben opgebouwd. Bij islamieten is deze scheiding van staat en kerk niet zo fijn helaas. Geloof zit daar met de intollerantie helemaal in het dagelijks leveen verwerkt. Ik vind het persoonlijk daarom een hele onjuiste vergelijking.

20. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    we hebben in nederland vrijheid van meningsuiting, maar als iemand een EXTREME mening heeft, wordt hij vermoord.... Pim, theo, who's next? Ik wil de politiek niet meer in...

Deel Deze Pagina