1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ja maar wat heeft de kerk nu nog voor invloed?? we hebben er idd nog een aantal dingen aan overgehouden.... maar tegenwoordig zijn de meeste mensen zich niet eens bewust van de "regels" die de kerk het liefst zou hanteren

2. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    @FeaR, nou weten we wel wat respect is maar laten we nou met de harde feiten aankomen dat het jou ook had kunnen overkomen omdat jij bijv. geen respect voor iemand hebt en dat zal vast wel en dat dan een gast door het lint gaat en je doodknalt, besef dat maar ff..

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mening oke,

Een mening over dat de islam moet stoppen - ok
    Een mening dat alle Nederlanders mongolen zijn en islam haters zijn - ok
    Een mening die een moord respecteert/rechtvaardigd ? :{

4. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Nee maar het zijn toch de fundamenten waarop je je leven baseerd.

5. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    ja ach sommige mensen zijn nou eenmaal een beetje zwakzinnig... eigenlijk besteden wij al teveel aandacht daaraan

6. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0

:{ Mee eens

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    Die man heeft jaar in jaar uit stelselmatig moslims 'geitenneukers' genoemd, en islamitische vrouwen 'hoeren van allah' ...

...dus deze reactie was niet geheel onverwacht.

Als een islamitische columnist iedere week nederlandse vrouwen en mannen voor van alles en nog wat uitmaakt, jaar in jaar uit.... dan kun je ook verwachten dat er op een gegeven moment een achterlijke skinhead die moslim afschiet...

Men heeft het nu over het gebrek aan respect in de samenleving, maar Van Gogh heeft zelf NOOIT respect getoond, en heeft zich altijd alleen maar laten leiden door sensatie-zucht, shock-geilheid, en een grote dozes vooroordelen.

En ja, over bepaalde dingen had hij gelijk, maar over minstens zoveel dingen totaal ongelijk, en dat gemengd met het totale gebrek aan respect...

Boontje komt om zijn loontje, maar uiteraard keur ik deze moord niet goed. Het is gewoon niet onbegrijpelijk dat het is gebeurd, want je kon het zien aankomen. Net als wanneer ik dagenlang achter elkaar zeg tegen grote jan dat zijn moeder een HOER is; dan kun je ook klappen verwachten na een tijdje...

8. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    een Nederlander maakt een film over de moslims en word vermoord :{
    Dat kind zit op school en hoort het en ziet een hele groep "buitenlanders" juichen :{
    Wat is het volgende? Kind word vermoord omdat ie zei dat ie iemand haat ofzo?

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Haha, ja zo kan ik er nog wel wat noemen. Pinksteren, Kerst etc. Maar daar gaat het niet om, natuurlijk zijn er veel meer dingen te noemen die zijn onstaan kennen uit de kerk. Uiteindelijk is dat ook de fundering geweest voor de samenleving die we nu kennen. Gelukkig zijn we verder gegroeid en zijn we eigen meningen gaan vormen.

Ben je het met me eens dat het daar wel om ging buzza?

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    is het eigenlijk bekend of het een geplande aanslag was? of liep die persoon toevallig met een pistool en mes op zoek en zag toen ineens theo van gogh fietsen? (wat ik me neit kan voorstellen)

maar het gaat idd helemaal de verkeerde kant op in dit land/de wereld, vrijheid van meningsuiting bestaat niet meer. (zonder consequenties wel te verstaan)

11. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ze hebben het al moeilijk genoeg, de Amerikanen maken het ze al bont .. dat hoeft ook niet in Nederland te gebeuren bij 1 of andere vetzak die geen onderwerp voor zn films kan verzinnen ..

K zeg niet dat ik het niet erg vind dat ie is vermoord, maar k zeg gewoon dat ik het al zag aankomen .. dus wat doen jullie nou allemaal verbaasd en zielig, leven is hard ... dus je moet oppassen met wat je zegt .. vooral bij de mensen die bijna geen reden meer hebben om te leven, omdat alles ZO HARD voor ze wordt gemaakt ...

12. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Daar lijden wel meer mensen aan dezer dagen. Muziek, film , meningen het moet en zal shockeren....

13. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wie de bal stuiterd krijgt de bal terug :{
    Het gebeurt over de hele wereld maar niemand die er iets aan doet behalve er een tegenaanval ingooien en soms aan een tafel zitten en elkaar verrot te schelen zogenaamd een staak-het-vuren-vedrag tekenen maar de volgende dag gewoon droog verder gaan |:-
    Volgens mij kan de mens er niet echt meer iets uit leren behalve betere wapens te maken...(ook al ben ik een wapenfreak O-) )

14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    dat is het punt nou juist... we willen hier onze mening kunnen geven zonder dat er gekken zijn die even voor eigen rechter gaan lopen spelen.

(reactie op FeaR)

15. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Nee Yi, ik denk dat je daar fout zit. Zo doen we dat niet hier. Wanneer ene islamiet zegt dat alle homos dood moeten dan vermoorden wij hem ook niet. Hij had gewoon sterke punten tussen de beledigingen door die blijkbaar de geloofwaardigheid en macht van het islam in Nederland onderuit haalde. Daarom moest hij maar dood....dat is de gedachte van een islamiet, niet die van een Nederlander.

En zoals een vriend van Theo al zei, hij is nu vermoord in naam van een God die niet bestaat. Ik denk dat dit een hele juiste conclusie is helaas |:-

edit: Ja het was een geplande aanslag. Er zit nu een islamitisch pamflet in Theo zn buik gestoken met het mes. Dat is geen toeval.

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dat hier nog over gediscussieerd wordt. Moord zou je altijd moeten afkeuren en niet eens rekening houden met de toedracht.

Behalve in extreme gevallen, maar daar is hier absoluut geen sprake van.

17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4

OOOOw .. dit houdt al die sukkels hier wel ff stil ...

18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    vanavond om 20.00 is er een bijeenkomst op de dam. "Niet om stil te zijn maar om juist hard te roepen dat er vrijheid van meningsuiting moet kunnen zijn" - Cohen

weet niet of het al gepost is, maar er wordt dus wel wat ondernomen.

19. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik er dan bijvoegen dat ik dat life's a bitch ook bij de "alochtonen"
    En ja, Bush is nou ook niet bepaald de beste man in Amerika, hij heeft ook met veel tegenspraak een oorlohg(nou ja, oorlog :{ ze werden finaal afgeslacht daar) en dan blijkt er niks te zijn... Terwijl Bush daar gewoon droog op antwoord dat hij eigenlijk fout zat en er nu weer achterkomen dat Iran weer iets heeft... |:-
    Huidskleur maakt niet uit, maar Bush is wel oorlog-zuchtig moet ik zeggen...
    oke, en nu weer ontopic

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Je kon het zien aankomen.. Daarmee zeg je dus indirect (en eventueel onwetend?) dat we er helemaal niet meer zo raar van opkijken als er weer eens iemand wordt vermoordt door een islamiet, en het trieste is dat je er nog gelijk in hebt ook.

Het 'Boontje komt om z'n loontje' pricipe vind ik hier wel wat te ver gaan. Als je het niet eens bent met de Islam, dan mag je voor hun(de extremistische volgelingen iig) part dood. Terwijl daar tegenover iets in de staat dat homo's slecht zijn, en leven onwaardig, maar ik zie toch ook niet dat de Homo's mensen gaan vermoorden, terwijl je dat dán eigenlijk ook wel aan kunt zien komen..

Deel Deze Pagina