1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    jij bent zeker zelf zon marrokaan of niet fear?

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Pardon, was jij niet degene met het respect voor de dader?
    Nou, hou je kop dan.

3. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Nou denk je iig al wat beter na over je posts, hebben we toch nog een beetje invloed gehad...
    Dat je moet oppassen met wat je zegt, ben ik ten dele met je eens. Van Gogh heeft altijd een uitgesproken mening gehad en hij wist wat voor gevolgen dat zou kunnen hebben, en dat was voor hem een reden om het juist te zeggen. Dat je vervolgens neergehakt/geschoten wordt kan natuurlijk gewoon niet, net als dat je moet oppassen als je iets zegt over zinloos geweld.
    Maar de mensen waar het leven zo hard voor wordt gemaakt, volgens jou, moeten wel realiseren dat met dit soort acties het niet beter maakt.

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, en jij zo'n skinhead gast of niet ?

whatever dude

5. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik vind het homo gebeuren ook niet een van de fantastische gebeuren, maar ik ga er zeker geen geweer voor pakken en in die stad(weet ff niet meer welke) op een dak zitten en wachten op die "loveparade" en schiet ze allemaal af:{
    Blijkbaar de "extremistische" moslims wel als het om iets gaat waar ze niet voor zijn...

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    nee hoor. Had je ook zelf kunnen weten als je mn posts had gelezen. Niet echt skinhead materiaal. Enne, je hebt nog steeds geen antwoord gegeven. Wel of niet marrokaan?

7. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Daar gaat het mij niet om, het gaat me erom dat mensen hier doen alsof het nooit eerder gebeurt is ... en opeens zielig gaan doen, HET ZAT ERAAN TE KOMEN MENSEN ...

Of straks maakt de media hem een fucking volksheld ofzo net als bij Pimmetje _0/

8. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    BE-LA-CHE-LIJK

Ik hoorde het pas vanmiddag aangezien ik examens had. Ik was geschokt. Theo, mijn held. Theo was een goeie kerel die openlijk durfde uit te komen over wat hij vond, maar het was idd vaak schokkend. Maar een motief om iemand te vermoorden. No offence maar 'nog een buitenlander' die zo'n actie uithaald. Ik ga niet alle marokkanen over 1 kam scheren. Maar het is wel verdacht eng aan het worden.

R.I.P. Theo *kusje*

Deze post kan verkeerd opgevat worden maar ben zeker geen racist of iemand die gauw vooroordelen heeft. Maar ik maak me er nu echt zorgen om.

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Dat was pim ook voor velen, ook voordat hij dood ging. Dat het niet aansloot bij jou islamitsche gedachten is niet ons probleem.

10. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    gebeuren zat dingen, maar als iemand bekend is dan word het idd veel sneller veel erger...
    behalve misschien die bizarre gats die dat kind had vermoord vanwege een sneeuwbal tegen z'n auto... Dat is echt te ziek voor woorden

11. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

En de vorige actie was?

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    gast laat me niet lachen, die gast was een taarten-magneet

wheheh

13. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Stel jij je nou is voor: Het zou je vader geweest zijn, had je dan ook zo gereageerd ? Hitler zei: Joden moeten dood etc. Van Gogh gaf gewoon zijn mening. Maarja, volgens mij kan bij jouw een jaartje of 5 tbs ook geen kwaad.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    terra college

15. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    jaja buitenlanders altijd hè .. kom op mensen, doe niet zo cliché ...

16. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0

hmmz dat is iets totaal anders ben ik bang. Aangezien die leraar zich niet door de media heeft geprofileerd en hierdoor de haat van Murat D. op zich heeft gekregen. Hij gaf die jongen een onvoldoende (of ze hadden ruzie ofzo) en toen heeft hij hem neergeknald die gast is gek dus...

17. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer dat zoiets gebeurt zou iedereen zielig moeten doen, dit is toch gewoon niet normaal? En iedereen is zo verontrust omdat er bepaalde mensen in de samenleving er, zoals uit jouw posts blijkt, ervan uitgaan dat iemand die een afwijkende mening heeft, 'vanzelf wel zijn verdiende loon krijgt of zelfs moet krijgen'
    en dat volksheld gelul slaat helemaal nergens op, Fortuyn had een hoop aanhangers (niet mij) die het erg vonden wat er gebeurt was en ok, het is redelijk doorgeslagen, maar het is wel een van de belangrijkste/invloedrijke gebeurtenissen van de laatste 10 jaar in nederland!

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    nee hij vraagt naar de vorige actie... ben geen racist ofzo

19. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Idd waar ik vandaan kom is het meer de "white trash" die iedereen neerknald en steekt.

20. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achja ik ken die gast verder niet ofzo nooit wat over gehoord.
    En het doet me ook niks...
    Maar goed IDD dit hoort niet.. :mad:
    Ik hoop niet dat je nu weer 3 dagen allemaal bs erover op tv krijgt

Deel Deze Pagina