Ik heb alleen de laatste pagina gelezen, de rest wil ik geloof ik niet eens lezen.
Teneerste respect voor Theo!
Dan mijn mening over deze situatie die maar men maar te respecteren heeft:
Ik begin me dus nu gewoon ernstig te ergeren aan meerdere punten in het land. Het wordt steeds normaler in dit land om geweld te gebruiken. Zo liep ik vanmiddag over straat met een paar klasgenootjes en toen werd er 1 bijna aan gereden door een auto (bestuurder zijn schuld). Waarop mijn klasgenoot reageerde met "Kijk eens uit idioot". Hierop sprong de bestuurder van de auto meteen zn auto uit en liep met gebalde fuisten op ons af. Ik bedoel maar aggressie begint tegenwoordig een soort van rage te worden. Dus ja ook Nederlanders kunnen er een potje van.
Maar waar ik me wel ernstig aan ga ergeren is de meningen van de "buitenlanders". Hier heb ik in de meeste gevallen dus geen enkel respect voor. Zo ook van Gogh, dit was een man met zijn eigen mening. Dat mag hij hebben, en voelt meneer de Moslim man zich daardoor geirriteerd dan is dat zijn probleem. Ik vindt persoonlijk het hele geloof bullshit dus ook dat hele Moslim gebeuren, moet ik dan ook dood? Op school ook daar zijn het afgelopen jaar ook hele grote groepen buitenlanders gekomen. In mijn klas zitten er nou ook meerdere, helemaal geen problemen mee. Maar nou kan ik goed met een klasgenoot opschieten en dat is een "donkere" jongen. Wij maken elkaar ook voor van alles uit, en hij vindt het zelfs grappig als ik hem neger noem. Nou zij ik dat dus een keer in de gang van de school, hij dik lachen, maar wat staat er achter me... een marrokaanse gast. Nou daar kwam het hoor " Jij moet klap hebben he, jij doet discrimineer durf dan regt in mijn gezicht te zeg".
Nou dan ga ik dus best wel anders over dit soort mensen. Ze trekken gewoon alles naar zich zelf toe en voelen zich op alles beledigd, ik denk dat dat het grootste probleem is.
Adios en hou het netjes, dit was mijn mening!
Laatst bewerkt: 2 nov 2004