1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    even uitleggen:

Ik heb deze thread, op verzoek weer heropend!

Maar denk na voordat je post, racistische uitingen worden niet op prijs gesteld!

2. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    eerst ff rustig zijn :9

wat zal de volgende stap worden.. beatrix?

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  3. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, we hebben er een kneus van de week bij. Gefeliciteerd FeaR!

Ik snap echt niet dat mensen zo respectloos over iemands dood kunnen praten. Theo van Gogh nam geen blad voor de mond, maar hij kraakte echt niet de islam af op een dusdanig generaliserende manier. Dan zou allang op het matje zijn geroepen door andere mensen. Hier is geen enkele rechtvaardiging voor te bedenken!

4. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het laatste deel van de hele discussie hier (zo te zien gelukkig) gemist, maar als iemand de Islam gelachlijk vind, prima, als iemand het christendom belachelijk vind, prima.... dat mag iedereen van mij gewoon uiten. ik vind de jehova's er nogal een belachelijk geloof op nahouden... so what, ik knal ook niet elke jehova door zijn kop..

En iedereen die in Nederland komt wonen moet het maar doen met het feit dat dat mag in Nederland. Als de wetten, normen en waarden je niet bevallen, dan bok je toch lekker een end op naar waar de wetgeving e.d. je wel bevalt? of je nou nederlander, marrokaan, surinamer of wat dan ook bent!

Mensen zoals die moordenaar van van Gogh of Pim Fortuyn zijn gewoon de domheid in levende lijve. Dat getuigd gewoon van opper kortzichtigheid en lafheid. Trieste mensen zijn het gewoon, die anderen hun mening op proberen te leggen, door mensen met een andere mening af te schieten...

5. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is deze thread toch een mooie afspiegeling: 1 iemand zegt wat, er komt een heen en weer reactie en het loopt uit de hand.

Probeer er boven te staan, dan kunnen we er samen uitkomen.

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    het is trouwens 911 dagen geleden dat wijlen Pim Fortuyn is neergeschoten, toevallig?

7. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Zo he, wat een discussie's laaien hier op!!

Theo van Gogh was iemand die zei wat ie dacht, net zoals Pim , en dat is verdomd hard nodig dat iemand gewoon eens de waarheid durft te zeggen en niet er stom omheen loopt te lullen om wat hij of zij denkt.
    Tegenwoordig wordt iemand die rechts is en zegt wat hij denkt meteen uitgemaakt voor extreem-rechts en racist, die mensen snappen net zo min wat van vrijheid van je mening, en daar lopen ze nu zelf over te discusieren dat t zo belangrijk is, die mensen zitten in onze politiek, de tweede kamer, en ik denk dat t eens tijd gaat worden dat ze zelf ereens over gaan nadenken en maar eens gaan begrijpen wat vrijheid van meningsuiting nou eiglijk is, en dat ze er eens wat aan gaan doen..

Wat nou geen vertrouwen in politiek, hoe zou dat toch komen

8. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort schietpartijen komen veel vaker voor dan je denkt hoor. Nu is het een bekend persoon, maar iedereen weet wel dat er een bepaalde groep marokanen en turken gewoon helemaal gestoord zijn en er geen moeite mee hebben om iemand neer te schieten. Die lui sporen gewoon niet.

9. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit iets goed scheef in onze maatschappij! Waarom wordt een imam die oproept tot het vermoorden van homo's met alle respect behandeld, en een man die (terecht) op een vreedzame wijze kritiek uit op een godsdienst meteen vermoord?

Ik dacht dat Nederland zijn lesje had geleerd na 6 mei 2002... Maar nee! Waarom kan men nou niet accepteren dat men hier zijn mening vrij mag uiten? Waarom moet daar dan meteen een kogel op volgen? Waar eindigt dit? Zulke taferelen zie ik alleen in 3e Wereldlanden met currupte regimes!

En dan mijn mening over de moslim in het algemeen. Blijkbaar kan men de democratische vrijheid van Nederland niet aan. Dit wordt keer op keer bewezen. En ik ben het nu persoonlijk MEER DAN ZAT!!!!!!!!!! Als je nog geen eens kritiek mag uiten, ga dan maar lekker naar huis!!! Ga maar lekker geitenmelken ofzo!

10. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een stelletje kleuters zijn jullie. Waar het om gaat is dat we in een land leven waar mensen zijn, die het begrip tolerantie niet kunnen bevatten, laat staan mee om kunnen gaan. Net zoalsbv. de Irakezen duidelijk geen democratie aankunnen.

Honger (Ramadan) doet klaarblijkelijk gekke dingen met sommige moslims. Who's next? Geert Wilders? Ik houd mijn hart vast.

DEUS LO VULT, broeders!

11. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Komt denk ik vooral doordat mensen zoals Fear het doel hebben de boel op te naaien en niet open staan voor een discussie.

Probeer een discussie te voeren in plaats van elkaar uit te maken voor rotte vis!

Mijn mening is denk ik net als die van vele andere:

Dit slaat nergens op, iemand die kritiek heeft of opmerkingen maakt, als een beest vermoorden.
    Dit is weer een voedingsbron voor rechtse partijen, en dat is iets wat niemand wilt.

12. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zou Nederland helemaal niet mogen zijn...

Maar hoe wil je de wereld filteren van krankzinnigen? Wij moeten allemaal ons best doen om elkaar echt te respecteren en niet meteen naar de wapens te grijpen. Als het een Nederlander zou zijn die de moord had begaan zouden we ons afvragen: "waarom?". Nu heeft een Marokkaan het gedaan en schuiven we weer alles op Marokkanen af, denk even na. Het is te makkelijk en te bekrompen om zo te denken. De kans was gewoon veel groter dat iemand met deze geloofsovertuiging dit zou doen omdat Theo van Gogh kritiek leverde op de Islam.

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jep, Lekker de aandacht trekken. Is een gevoelig onderwerp dus heeft snel alle aandacht naar zichzelf getrokken terwijl we vergeten (nouja vergeten, dit vergeet je niet:mad:) dat er iemand is vermoord.

14. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met je eens. Er is gewoon iets niet helemaal 100% bij dat geloof, tenminste dat ervaar ik als Nederlander. Bij mij in de klas zitten viere Moslims. En ik heb 2 homofiele ooms, daar had ik het over met iemand. Hoor je hard gelag achter in de klas want daar zaten de "Murkjes". Ik zeg wat is er? Jah Homo's hahaha. Ik zeg man geiten neuken, de rest bespaar ik jullie maar.

Waar het op neer komt dat volk heeft dus totaal geen respect voor de medemens. Vooral de mannen, die vrouwtjes zijn wel ok zitter er 2 harstikke aardige in mijn klas. Tis gewoon zo fout allemaal, Homos zijn achterlijk, vrouwen moeten in een doek en laten we het maar niet hebben over een eigen mening :'-(

15. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoe kan dit nou gebeuren(ik ben niet racisties maar het was gewoon weer een buitenlander!) THEO R.I.P

16. PimpmasterB

Leuk Bevonden:
    0
    Feit is wel dat een moslim vanuit zijn geloofsovertuiging Theo heeft vermoord. Dit moet besproken worden, ook onder de moslim gemeenschap. En nee, dit is geen voedingsbron voor rechtste partijen, maar juist voor moslims.

Fok gasten die vinden wat ik moet vinden !!!

17. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    idd , laat voorop staan dat deze gasten dit wel vaker doen bij onenigheden...

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    _O_

ik vind dat trouwens bijna elk geloof irritante dingen heeft... ik ga dan ook maar voor het Atheisme :D

19. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    er is een remix van ZINLOOS gemaakt door baas B er is een stuk aangemaakt voor THEO!

20. PimpmasterB

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag best vinden dat homo's varkens zijn en de Islam een achterlijke cultuur is. DAT mijn beste forumbezoekers, DAT is pas vrijheid van meningsuiting.

Deel Deze Pagina