1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    true true, ik liet me gaan. Noemt ie me nog een gothik ook :9 ... verwart zeker zn moeder met die zwarte doeken over dr kop |:-

2. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goed gesproken master b
    amen:)

3. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Totdat er wordt aangespoord om alle homo's af te maken, of mensen tot andere dingen aan te zetten

4. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Godver , dit is nu al de 2de keer dat zoiets gebeurd !!! :mad:
    Hopelijk komt er nou eens echte actie tegen dit soort afschuwlijke dingen !!! :mad:

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En wat is het weer??? Jawel, een k*t marokaan :mad:
    Waar gaat dit heen in Nederland. De haat naar Moslims laait alleen maar op. Waarom kunnen ze nooit eens praten in plaats van steken/schieten...

THEO RIP

6. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    er staat toch nergens in de bijbel of in de koran (of heeft god of allah) gezegt dat je zomaar mensen mag vermoorden omdat ze hun eigen meening uiten?

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Damn, ik hoorde vanochtend maar een paar flarden van het nieuws hierover en en dacht eigenlijk in eerste instantie nog dat het om een soort van bizarre reclamestunt ging in verband met z'n aankomende film over de moordaanslag op Pim Fortuin. Daar zag ik Theo van Gogh namelijk gerust voor aan, maar nu ik zie wat er is gebeurd, is het echt te walgelijk voor woorden. Hij is gewoon afgeslacht met pistoolschoten en messteken. Hij kon soms bot zijn, maar zijn eigenwijze instelling kon ik zeker wel waarderen. Nederland heeft in ieder geval weer een geweldig individu verloren.

8. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is dus in strijd met het 'Wetboek van Strafrecht'. Dingen wel los van elkaar zien.

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    tja, ze doen het idd echt zelf. Ik vind t nu wel welletjes. Er moet echt wat gebeuren. De partij die hier het hardst tegenop treed met keiharde maatregelen tegen deze figuren krijgen mijn stem iig!!!

10. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
  11. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dat zn goede vriend HAns Teeuwen best eens next kan zijn. Die weet ook hoe belachelijk die cultuur is en houdt zn mond er ook niet voor dicht.

12. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ben bang van wel:mad:

die islamitische gemeenschap doet hier echt veels te weinig aan.

13. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik neem aan dat je tegen bedoeld??

14. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Jeej.. daar gaan we weer.. waar gaat het naartoe met nederland? ik zeg.. hopaaaaa alle moslims eruit! GEEN GENADE! zij geen tollerantie.. ik ook niet

15. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doel op een moslim die "namens allah" een boek had geschreven waarin mensen opgeroepen werden om homo's af te maken. Dit is een paar maanden geleden geweest. En wat wordt er tegen gedaan f*cking weinig!

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het kan ook anders lees hier een reactie van A. Tonca (voorzitter van het Contactorgaan Moslims en Overheid,)

Met praten, met debatten met weet ik veel wat kun je ook Van Gogh bekijken.
    Maar om hem nou te bedreigen en nu dan te vermoorden. Ik begrijp het gewoon niet.
    Wat bezielt deze persoon?!

17. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik neem aan dat jij dit sarcastisch bedoeld. Daarbij ben je ook meteen de eerste die dit roept!! Dus als het sarcase is dan is het zeer slecht geplaatst....en anders is het nogsteeds een rare opmerking.

18. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deus Lo Vult!

19. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Dit kan gewoon niet. Ook al was het niet een persoon waarmee ik bevriend zou raken

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hoorde het vanochtend op school. Achterlijke gekken die hier op deze planeet rondlopen. Echter het is de daad van een individu; en moet zo ook opgevat worden. Uiteraard zijn er probleem groeperingen; maar om ze aan te kijken op de daad van een geestelijk zieke individu.

Weet iemand btw al wat er op het briefje stond wat aan het lichaam was vast gestoken?

Deel Deze Pagina