1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet alleen voor je gevoel zo, het is tevens statistisch onderbouwd. Zo werd in 2000 96% van de Rotterdamse overvallen gepleegd door niet-Westerse allochtonen.

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als je dat radio interview luistert dan hoor je theo zeggen dat hij niet denkt dat hij zou worden vermoord. Helaas is dit dus wel gebeurt.
    nogmaals, hier te beluisteren:
    klik

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je bent alwetend ofzo? Je kent het motief, sterker je kent de hele gemeenschap die deze individu heeft aangezet tot moord?

Leer relativeren en wacht nu gewoon af. De motivatie zal ongetwijfeld tijdens een rechtszaak naar voren komen, waar dan de dader berecht zal worden. als je van te voren gaat speculeren, is dat neem ik aan toch voor eigen rekening?

Tot nu is het een individuele aktie totdat anders blijkt. De zaken niet omdraaien, dat is tendentieus en leidt tot 3x nix.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Toen Pim Fortuyn werd vermoord werden ook 100 groeperingen veroordeelt door middel van speculatie. Bleek dat waar? Mensen grijpen hier iets te snel naar de wapens in mijn ogen. Beetje kortzichtig; het komt bijna over alsof je een aanleiding zoekt om de islamitsche gemeenschap te veroordelen.

5. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een slap gelul , dit is nu al de 2de keer dat zoiets gebeurd .
    Leer eens wat !!!

6. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk kwartetten! Mag ik dan van jou: de bron?

7. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is uit geloofsovertuiging gedaan. Punt.

8. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    En wat nou , als er op het briefje staat dat wel volgens geloof is ??? :mad:

9. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0

10. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt hier te veel gegeneraliseerd! Toen Fortuyn zijn mening gaf kwam de ware aard van menig Nederlander naar boven. Het zit in ons om vreemdelingen te verstoten. Van dat barbaarse instinct moeten we af! Dat is niet rechtvaardig en wat mij betreft heeft elk mens plek op een veilige woonplaats, ook mensen die zich in Nederland willen vestigen.

Nogmaals het is erg wat hier is gebeurd maar als bij de volgende Tweede Kamerverkiezingen een islamitische partij zetels behaald, en de lijsttrekker wordt vervolgens vermoord, wat hebben jullie dan te zeggen? Precies dezelfde situatie maar dan omgekeerd...

11. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Een zin met:" wat nou als ...? "is een speculatie, orcrist probeert alleen aan te geven dat dat niet meer dan gokken is. Te weinig inhoud derhalve om fatsoenlijk discussie over te voeren.

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Kerel; de gestoorde freak is de schrijver van het briefje.. Dat wil niet zeggen dat hij vervolgens de mening weerspiegelt van de gehele Islam gemeenschap. Jezus; wat zijn jullie kortzichtig. :{

/edit Ik sluit me geheel aan bij Cole Trickle.

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Leer lezen.
    Voor zover bekend is, is het 1 persoon.
    Misschien zit de hele moslim gemeenschap er wel achter.
    Misschien zit er maar 1 bepaalde moslim extremistiche groepering achter.

Punt is, wij weten op dit moment niet meer dan dat het slechts 1 persoon betreft.
    Draaf niet door op dingen die op speculatie berust zijn.

14. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dat het dom is om mij kortzichtig te noemen. Jij doet aannamen dat het 1 persoon is. Ik zeg alleen dat ik eerder verwacht dat hier meer mensnen bij betrokken zijn vanwege de boodschap die op dat briefje kan staan. Ik onderbouw het tenminste nog. Om meteen uit te gaan van 1 persoon...dat noem ik pas kortzichtig.

En trickle, ik vind idd ook dat je moet relativeren. Ik roep toch ook niet meteen dat iedere islamiet hierachter zat, ik zeg dus alleen maar dat het waarschijnlijk is dat iig meer dan 1 persoon hier achter zit. Dat is geen rare aanname lijkt me...

en als jullie je feiten goed zouden kennen dat weet je dat folkert G. zn bek niet open heeft gedaan. Je weet dus nog steeds niet of er meer mensen achter zaten. Leren jullie dus maar eerst zelf na te denken voordat je mij kortzichtig noemt of me dingen gaat leren... |:-

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet bijna zeker dat we rond 8 uur (journaal tijd) veel informatie zullen krijgen. En natuurlijk morgen / overmorgen over motief e.d

16. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0

17. XeoN

XeoN Guest

Nee, maar het nu godverdomme wel altijd raak met die maaien.
    Ik begin meer te denken dat er een 2de Dachau moet komen voor zulke extremisten.
    Zullen ze het wel afleren. Mn pa was op het moment dat het gebeurde 2 straten verderop.
    Hij hoorde schoten, is er zelfs nog langs gereden.

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hebben de getuigen meer dan 1 persoon gezien tijdens de aanslag? Nee. Dus moet je er ook niet van uitgaan dat het een daad gesteund door een groepering is. Zolang er alleen nog maar sprake is van een individu moet je niet als een gek gaan speculeren. Het kan zijn dat er meer mensen betrokken zijn geweest; maar dat is alleen maar speculatie.

19. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk komt er nu wel eens politieke actie !!! :mad:

En ik wil wel weeten wat er op dat briefje stond ?! :confused:
    Wedden dat het vanavond knokken word in Amsterdam !
    Dat kan ik zwart op wit geven !
    Er zijn nu al ( volgens het nieuws ) talloze mensen aan het bekvechten op straat !

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk niet dat er snel een Islamitische lijststrekker word doodgeschoten, en hier toch op terugtekomen, sommige buitenlanders vinden dat ze worden gediscriminaseerd, maar waarom richten ze dan geen partij op?
    En ik heb absoluut niks tegen buitenlanders

Deel Deze Pagina