1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Als er sprake is van een terroristische aanval (waar van Aartsen net over twijfelde) zijn er denk ik meerdere mensen bij betrokken, maar ik denk zelf van niet.

Ik vind het echt BELACHELIJK dat hij vermoord is! Mensen wat kunnen wij hier tegen doen, ís er iets te doen??

2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    dat hoeft toch ook niet. Het zou niet gek zijn als meer mensen bij de voorberijding waren....die boodschap op die brief bijvoorbeeld zou best eens door anderen meebedacht kunnen zijn. Dat het dus maar 1 persoon is is net zo speculatief als dat het er meer zijn, behalve dat ik tenminste nog een onderbouwing ervoor geef. Tuurlijk weet ik ook niets meer. Maar daar kun jij toch weer jouw mening over geven...zitten we hier nog op een forum??

3. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Kom vanavond trouwens allemaal naar Amsterdam voor geen stille, maar een LUIDRUCHTIGE tocht!! Om Theo te herdenken

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet werken met de feiten. Feit is dat er 1 persoon is bij betrokken. Geen speculatie dus om te zeggen dat het het werk van een individu is. Iemand is onschuldig totdat het tegendeel is bewezen. Is van toepassing hier. Het individu is schuldig; dat weten we.. Meerdere daders nog niet; omdat het simpelweg nog niet bewezen is.

5. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een reden voor mij om op Groep Wilders te stemmen........

6. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas geen bron hierover kunnen vinden. Heb het een keer in de krant gelezen. Maar kep wel een andere bron voor je hoor, ik hou wel van een potje kwartet!

Tabel 7.8 Absolute en relatieve aantal arrestanten binnen bevolingsgroep wegens straatroof in Amsterdam, 1997

Geboorteland: percentage absolute aantallen
    Nederland 0,2 255
    Marokko 0,7 77
    Suriname 1,6 192
    Antillen/Aruba 4,2 79
    Overig 0,5 159
    Totaal 762

Bronnen: Wiersema en Jagt, 1998, in: Ferwerda & Bottenberg, 2002 (aantallen arrestanten),
    CBS/bewerking ISE O/EUR (bevolkingsgegevens)

Lijkt me duidelijk toch :cool:

7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6

idd man. Nederlanders zijn ongeveer 70% (?) van de bevolking en voor nog geen derde van de straatroof verantwoordelijk. En ook weet ik dat dit bij de groep marrokaanse jongeren sterk is toegenomen sinds '98....
    Hebben we toch nog cijfers :D

8. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Oja en waarom dan geef argumenten dan.

9. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik nog geen kwartet! Overigens geven de cijfers die je nu geeft wel een heel ander beeld dan de door jou genoemde 98% in Rotterdam. Natuurlijk de Nederlanders zijn het minst crimineel maar daar staat tegenover dat zij ook de hoogste levensstandaard hebben, mag ik dat als bekend veronderstellen of moet ik daar een bron van gaan zoeken? Bovendien zijn dit de cijfers van arrestanten en (belangrijk!!) niet van veroordeelden. Het zou interessant zijn als je die cijfers ook had want dan zou je kunnen zien of de Amsterdamse politie al dan niet bevooroordeeld te werk gaat.

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  10. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    t lijkt me duidelijk op wie ik ga stemmen

11. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg de indruk dat wij langs elkaar heen aan het praten zijn. |:-

_0/

12. Victor

Victor Guest

Gast jij bent echt zielig.:mad:

13. mars15

mars15 Guest

godverdomme man :mad: en wie hebben het weer gedaan

14. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vindt het gewoonweg schandalig dat zoiets gebeurt. Dat het een Moslim is is nog wel een beetje begrijpelijk dat komt door zijn schokende film over moslims, maar vermoorden dat is echt on-menselijk. Zulke Marokanen geven een slechte naam aan de rest van de Marokanen.

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Onzin. Nederland wordt al sind oudsher geroemd om zijn tolerantie jegens anderen. De tegenreactie die jij belachelijkerwijs omschrijft als de "ware aard van menig Nederlander" is onstaan doordat we jarenlang te tolerant zijn geweest. Nu we keer op keer op de feiten worden gedrukt wat de consequenties en problemen zijn die de immigratiestroom met zich mee heeft gebracht is het niet meer dan logisch dat de onze meningen over hen negatiever worden. Dit is niet iets specifiek iets van Nederlanders maar geldt overal hoor.

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jammer dat het voor sommige mensen zo moeilijk is om een goede argumenten aan te voeren en elkaar niet persoonlijk aan te vallen, en Waarom zou je respect voor de dader moeten hebben, Hij heeft een leven verpest, expres, wat is daar voor respect aan?

Graag een beetje goed reageren met argumenten als het lukt?

17. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens. Er zijn inderdaad al arrestaties verricht op grond van "gevoel" en bevooroordeling.

18. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    O dus jij denkt dat je cijfers van 1998 uit Amsterdam kunt vergelijken met de cijfers uit Rotterdam in 2000? Slechte statisticus ben jij dan. Nogmaals ik kan de exacte gegevens niet vinden en heb daar op het moment ook geen tijd voor.

Natuurlijk hebben allochtonen over het algemeen een lagere levensstandaard. Maar geeft dat hen het recht om tot criminaliteit over te gaan? Het kan deels de cijfers verklaren, maar je kan het niet excuus gebruiken.

Ja we zijn toch aan het kwartetten dan wil ik ook wel een bronnetje van jou ja! ;)

Dat laatste zoek ik even uit.

19. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is er dus fundamenteel mis met de politie. We laten ze niet meer zelf denken. Laten we ze vooral met protocolletjes en quota's laten bezighouden ipv eigen initiatief tonen, inzicht toepassen. Nee, als we bv. gaan fouilleren, noemen we dat 'preventief fouilleren' en doen we meteen de hele straat of kroeg. Want stel je voor dat iemand zich gestigmatiseerd zou voelen.

Jullie kennen vast de film Pulp Fiction, waarin in de openingsscene Nederland belachelijk werd gemaakt om het fouilleerbeleid van de NL politie.

We zijn doorgeslagen met die hippie-crap, ZERO TOLERANCE, hoezee!!

20. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Theo wie?

Deel Deze Pagina