Je mag er niks van zeggen, maar iedereen kan nagaan waarom ie vermoord is. Zal maar niks zeggen, want dat mag tegenwoordig ook niet meer.. precies de reden waarom Van Gogh nu dood is.
Tha-d gaat toch al emigreren Hirsi Ali is nu direct na de moord in veiligheid gebracht. waar gaat dit heen met dit land. :{
Dat niemand meer zijn mening kan geven omdat hij of zij dan bang moet zijn om vermoord te worden, is werkelijk te triest voor woorden. There's a war going on outside no man is safe from.
Dat is precies wat sommige mensen dus willen. Veel mensen zeggen nu al niet meer wat ze denken omdat ze bang zijn voor dit soort praktijken.. Je kan veel zeggen, maar Van Gogh zei wat ie dacht. Respect daarvoor.
Idd, je hoeft tegen de meesten maar iets te zeggen en je hebt al ruzie. En ze kunnen blijkbaar ook niet omgaan met de waarheid omdat die in "hun" nadeel is..
RTL-Z zegt het ook wel, maar toch Pim is ook vermoord door een Nederlander. Niks is zeker op het moment. btw, Balkenende gaaat er nog over spreken.
Echt weer niet te geloven. Wat een kl**tz*kk*n. Ze moeten de dader gewoon ophangen gvd, opruimen die gasten.
Het gaat helemaal de verkeerde kant op met dit land is de algemene tendens. 1000 Jaar terug werden er ook mensen vermoord in Nederland hoor! Bovendien, als je het hier niks meer vindt, moet je lekker gaan emigreren. Theo van Gogh was iemand die niks anders deed dan andere mensen/groeperingen beledigen. Veel mensen zien dat klaarblijkelijk als vrijheid van meningsuiting. Vergeet niet dat Hitler ook zei wat ie dacht. Laten we dus niet over vrijheid van meningsuiting beginnen. Hij was zelf zo intolerant als de pest.
Ik kan het echt niet geloven, wat een stelletje beesten hier in NL. Waar is dit nou voor nodig dan? De politie moet gewoon strenger optreden. Durft iemand een keer een mening te geven, wordt ie doodgeschoten En dictatuur is blijkbaar de enige oplossing voor dit soort geweld *) Die kneus verdient het gewoon om gemarteld te worden
Ja en wat krijg hij straks? 20 jaar cel en 5 jaar TBS. Rot maar op zo'n kerel kan nooit weer terig in de maatschapij dus gewoon excuteren.
Wie zijn "ze"? Ik weet niet wat je nu zegt, maar ik zou als je geen nutteloze discussie wil openen dit soort vreemde opmerkingen niet plaatsen. Jah sorry hoor, maar ik irriteer me echt aan dit soort domme uitspraken. Wie de fuck bedoel je met ze???
ja, en dan ga er iemand om vermoorden?? lijkt me niet!! Dus jij schiet de eerst volgende persoon die jou beledigt dood?? Jij zegt het net alsof je het rechtvaardigd. Trouwens deze moord kan je niet vergelijken met moorden van 1000 jaar geleden. Nu leven we in een democratie en mag je zeggen en doen wat je wil. En als je daarom wordt vermoord gaat het wel degelijk verkeerd met de samenleving.