1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof je het zelf? Marokkanen hebben een slechte reputatie, en die wordt regelmatig bevestigd.
    Dat kunnen zij zo ervaren, ik vind het geen legitiem excuus om hem dan maar iets aan te doen.
    Wel als je dat op gewelddadige wijze doet.
    Komt omdat Amerikanen niet in Nederland wonen en ook niet weten wat er speelt. In Nederland weten we het wel, en het is echt niet verzonnen dat er relatief gezien veel problemen met Marokkanen zijn.
    Mee eens.
    God, laten we elkaar allemaal knuffelen en alleen maar vriendelijk over elkaar zijn :confused: ? Wat is de relevantie dat hij niet erg vriendelijk tegenover moslims was? 0,0! Het is zijn mening, en die mag hij hebben. En dat moeten anderen ook zo laten.
    Hij hoeft ook geen respect te krijgen van moslims, maar iemand neerschieten, neersteken, nog eens schieten en zijn keel door snijden is wel weer een ander uiterste :{ .

Ga je nou ontkennen dat er relatief meer problemen zijn met Marokkanen? |:- ?

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
  3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind het gewoon weer zo hypocriet. Vooral TMF komt niet verder dan kutfilms als Costa en alles wat uit hollywood komt, maar nu is er iemand dood en doen ze weer net of ze jarenlang de beste matties met hem waren. Besteed er dan even aandacht aan en meen het, in plaats van zo theatraal Where is the love te draaien met zo'n foto op de achtergrond.

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    @Jerkmaine

Ik zie duidelijk dat jij niet de Islam begrijpt. Hij scheld Moslims voor geitenneukers etc. Dat IS beledigend. an zeg jij 'Nu zij het weer WEL moslims'. leer dingen in zijn contest plaatsen. Hij beledigd echte moslims die zicg wel aan de koran houden. Niet doden niet stelen mensen in hun waarde laten. Jij bent naif.

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Klopt, ook Nederlanders (en blanken in het algemeen) kunnen er inderdaad wat van. Maar je kunt niet ontkennen dat dat zuiderlingen een bepaald soort passie in hun manier van doen hebben die we in West europa niet hebben.

6. Jerkmaine

Jerkmaine Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    Jij wel dan, onderzoek je het of heb je 't gebruikt voor een spreekbeurt?

Asjeblieft, speak for yourself :{

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    ja zag het ook. ten eerste stoor ik me eraan dat the Box, TMF en MTV nu allemaal vand e zelfde eigenaar zijn, dus nu kun ej als je gewoon muziek wilt luisteren dus blijkbaar niet op TV terecht (MTV zend geen muziek meer uit geloof ik).
    Is ook weer gewoon geldverdienen ofcourse. het lijk van Van Gogh is nog niet eens koud, maar 15 jarige kids worden weer opgeroepen om via SMS weer ff binnen 2 regels hun standaard-meninkjes te geven op TV voor een euro per oproep... Schijnheilige bastards.

8. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal nu wel iets heel verkeerds zeggen, maar mij kan het eigenlijk ook niet zoveel schelen. Natuurlijk is moord niet goed. Geen enkele vorm van geweld is goed. Maar de persoon zelf zal ik niet missen. Ik was het niet eens met zijn meningen en opvattingen en ik denk dat veel andere mensen dit ook niet waren. Toch doen veel mensen alsof er een familie lid of goede vriend is overleden terwijl ze beter hun verbazing kunnen uiten over het feit dat hij is vermoord en de manier waarop dan om wie het is/was..
    Een moord op een wildvreemde zwerver is toch ook even erg als de moord op een bekende Nederlander?
    Er is gewoon 1 gek geweest zonder besef van normen en waarden. En er zullen zeker meer van deze gekken rondlopen in Nederland. En ik denk dat het belangrijker is om deze mensen in te laten zien dat zoiets toch echt niet normaal is.

9. Mikey™

Mikey™ Sith Lord

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, maar dit is meer te wijten aan het mediterraanse cultuur. Dat zijn we hier niet gewend.

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    @Jerkmaine

Ik snap de islam wel. Waarom? Ik ben Marrokaans en moslim, en heb niet de hle koran gelezen maar veel. Dus ik weet echt wel waar ik over lul. Nu jij !!!!!

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    R.I.P. Theo.

12. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Ik vind dat een vrij nuchtere mening. Zo is het ook wel een beetje.

13. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet wie dit nou was maar ik vind dat dit land op zon manier naat zijn kloten gaat!
    Eerst pim fortyn toen cor van houten en nu..dit....
    Diep triest gewoon. :{

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Gaan we nu elke keer dat er in Nederland iemand (dus wie dan ook) wordt vermoord over de motieven discussieren of gaan we dat alleen maar doen als de dader een moslim is?

15. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij hier absoluut niet om de persoon Theo v G (al vond ik het een best toffe vent)

Het gaat mij (en velen met mij) om de reden dat hij vermoord is. Hij os vermoord omdat hij een uitgesproken mening had! Dit hoort te kunnen, en hier hoor je niet om vermoord te worden!
    Dat is ziek!!!!

16. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0

Hij is enkel vermoord om z'n beledigingen jegens islamieten. Z'n mening had er nix mee te maken.

17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    ik baseer mijn mening over marokanen, allochtonen en verder alle andere mensen op deze planeet, op basis van mijn persoonlijke ervaringen met ze. Niets meer en niets minder. Ik ben opgegroeid in een zeer gemengde wijk, en persoonlijk waren in mijn buurt de blanken ' erger' dan de allochtonen. Sterker nog; de blanken zochten vaker ruzie met de allochtonen, dan andersom. Ik kon met beide groepen normaal optrekken, maar sommige blanken zochten gewoon specifiek ruzie met de afghaan of de neger etc. Ik zeg niet dat dat overal zo is. Er zullen genoeg kut marokanen en turken en chinezen etc rondlopen. Maar in mijn ervaring, zijn veruit de meeste allochtonen die ik ken goede gasten, en de meeste blanken ook... maar in mijn buurt waren er meer blanken die zich 'slecht' gedroegen, dan allochtonen. Dit is een feit, maar ja, dit is ook maar 1 buurt (mijn buurt).
    Maar ik merk gewoon vaak dat veel blanken hun mening over allochtonen al klaar hebben, zonder dat ze ooit normaal met ze omgaan ofzo...
    Bij ons zag je soms blanken die blijkbaar een beetje geintimideerd of bang waren ofzo voor ' de neger' , en dus wat harder het voetbal duel in gingen dan normaal om vooral maar duidelijk te maken dat er niet te spotten valt met 'de blanke'. En dan geen sorry zeggen als ze iemand verwonden. Tja...

maar goed, again; we dwalen af.

18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080

Sorry, maar ga jij nu hier beweren dat het zonde is dat Cor van Houten is afgeknald!?

19. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is vermoord om zijn mening over islamieten, wat voor sommige mensen (terecht of onterecht) als beledigend werdt opgevat

20. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Het woord geiten neuker is beledigend vind ik. Als ik een moslim zou zijn dan zou dat het enigste zijn wat zou blijven hangen. En als hij dat vaker doet dan word die haat alleen groter.

Deel Deze Pagina