1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. Jerkmaine

Jerkmaine Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    Hij voelde zich blijkbaar aangesproken door het woord 'geitenneuker'? Ik zet alleen een grote bek op als ik een kutbui heb en oudjes dan gaan zeuren dat ze op mijn plek in de bus willen zitten terwijl ik er meer voor betaald heb :)...

2. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    El Moumni is, geloof ik, vrijgesproken.

Ik heb zelf nooit dingen van Theo van Gogh gelezen, dus ik kan ook niet oordelen hoe beledigend, en belangrijker, hoe generaliserend hij wel of niet was. (Beledigen mag, generaliseren niet, in mijn optiek, in ieder geval.)

Maar kijk bijvoorbeeld naar een Geert Wilders, hij wordt van alle kanten beschuldigd, en bedreigt, maar als je zijn artikelen goed leest, zie je dat hij slechts kritiek heeft op bepaalde onderdelen van de Islam. (Hier zal ik verder niet op ingaan.) Hij krijgt echter wel een stortvloed van kritiek uit de media.

Volgens mij is het dus onzin om te stellen dat je meer mag zeggen als je moslims beledigt, dan wanneer je anderen beledigt.

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  3. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Neen daar denk ik niet meteen aan... Maar als je het dan later hoort jah dan denk ik wel van sjonge jonge het zal toch is niet zo zijn

Helaas moet ik je daar voor een groot deel gelijk in geven, de mensen worden gek 8)

En neej niet "iedereen" als de "nette" jongentjes daar weer over gaan zeuren...

4. Jerkmaine

Jerkmaine Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, zelfs ik ben officieel 'allochtoon' (Half Indonees, lekker satéprikken :cool:) en ik zat inderdaad de bewuste PF dag zo te denken ja...

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, jij bent vast een hele aardige gast, maar als je nou door dat incident een niet zo positieve nick erbij krijgt en allemaal hele onaardige feedbacks en vooroordelen mee krijgt ben je vast ook niet zo blij. dat geld ook voor de marrokaanse community, ik denk niet dat ze zich trots zullen hebben gevoeld nadat ze hoorden dat het een marokaanse gast was.

6. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    Waar moet het toch heen met dit land zeg!!!

Ik vind het aan de ene kant helemaal niet gek dat je nu die discussies krijgt over marokanen en nederlanders.

Want wat zie je op tv..... spreek je een paar jongeren aan op de scooter wordt je doodgeknuppeld met een helm...... het een buitenlander.

spreek je iemand aan die een blikje op de grond gooit (ofzoiets) steken ze je dood...... zijn buitenlanders. enz enz enz.

En nu hetzelfde met THEO!! Ik ben zelf echt niet racistisch ofzo hoor.... zeker niet zelf. Maar wat ik de laatste tijd allemaal op TV ziet.... bizar gewoon!!

En ik zelf ook donders goed dat zeker niet alle turken/marokkanen zo zijn, en dat nederlanders er zelf ook wat van kunnen (pim fortuin bv). Maar als ik van de televisie moet uigaan................

Er moet gewoon veel veel en veel harder opgetreden worden tegen deze mensen!!! HEEL HARD!!

Maar goed, dit is mijn mening. En ik ga niet verder want misschien is er wel het er niet mee eens ofzo, en wordt ik straks doodgeknuppeld/geschoten/gestoken!!!

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is mijn ogen een heel verschil hoor. El-Moumi meent het echt en spoort zijn volgelingen dan ook aan zo te denken. Bij Theo van Gogh is het zijn manier van spreken, waarbij je al die scheldwoorden maar met een korreltje zout moet nemen.

8. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk nadenken kan je helemaal goed. Maar iemands gedachte snappen niet, dat vind ik best jammer.

Het is lullig voor de ovrige Marokkaanse mensen, dat begrijp ik. MAAR je kan er gewoon niet omheen dat er een negatieve sfeer hangt en dat die gedachtes spelen.

Ga jij maar nu de straat op en vraag in diverse Nederlandse mensen wat hun denken, ik gok op 50% "Het zullen ze niet wezen". Daar heb ik begrip voor, ik voel me als Nederlander bedreigd jah. Mag het?

EDIT:

Trouwens Heavy Gear was jij ook half marrokaans? Ik herriner me vaag iets van jou over het topic van die doodgeschoten leraar?

9. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Natuurlijk mag dat, maar de relevante vraag die je zou moeten stellen is: is het terecht?

10. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ze het presenteren wel jah... hoor jij wel eens wat positiefs dan?
    Je moet met dit soort dingen achter de feiten aan gaan en niet je eigen gedachten gang, ik had het ook liever anders gezien...

11. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar je hoeft er niet bliindelings op te vertrouwen dat alles wat op tv komt ook daadwerkelijk waar is

12. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    9 van de 10x wel

13. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar ben je nou precies bang voor Keave, om vermoord te worden of gaat het dieper dan dat..

het is natuurlijk wel zo dat de marrokanen een erg populair topic zijn en daar maken commerciele bedrijven (zie nieuws) ook gebruik van ( om hun kijkcijfers op te krikken ).

want het is natuurlijk niet eve boeiend als het om een groep nederlanders gaat en als het om een groep marokanen gaat.

ben btw geen marokaan :D

14. Bartflash

Bartflash ...Hip-Hop...

Leuk Bevonden:
    0
    als ze het op het nos nieuws laten zien mag je er toch wel van uit gaan dat het geen roddels zijn hoor. dat wordt niet zomaar uitgezonden, je kunt eigenlijk alleen van live-beelden (vooral de getuigenissen van toeschouwers dan) niet op aan..

15. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het nieuws wordt toch vaak erg gekleurd gebracht en uit de context gerukt.

16. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Neej en dan ga ik uit van mijn eigen ervaring in de "grote mensen" wereld en ik kan je vertellen dat ik me dan af en toe erg kan ergeren aan het Marokkaanse volk. En ik ken ook wel aardige. Ik heb zelfs een Marokkaanse oom. Nou ik kan uit ervaring spreken, die agressie zit ook in hem. Hij had een keertje ruzie met mijn nichtje en die maakte hem toen uit voor "homo" , mn nichtje mag zowat blij wezen dat ie dr strot niet heeft dichtgeknepen.

En jah dan komen er weer van die wankers die zeggen dan doen nederlanders net zo goed... Tzal best, maar het valt mij wel op dat het duidelijker aanwezig is.

En neej ik probeer helemaal geen Marokanen af te kraken ofzo alleen mijn mening te geven.

Ik ga nu ff buitenspelen, ik ben benieuwd wat ik morgen van jullie kan verwachten veel plezier!

En slaapse voor alle forum bezoekertjes!

17. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet natuurlijk wel altijd kritisch blijven, he. De kans dat ze onzin uitzenden is idd niet heel erg groot, de kans dat ze er voor kiezen bepaalde dingen (andere items) niet uit te zenden is echter wel reeel, waardoor je alsnog een vertekend beeld van de werkelijkheid kunt krijgen.

18. Jerkmaine

Jerkmaine Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je 't zelf niet erg typerend dat 9 van de 10 moorden op bekenden zoals een Pimmeke of Theo door een allochtoon zijn gepleegd? Soms schaam ik me er ook voor om in het hokje 'Allochtoon' geplaatst te worden, en daarom vind ik 't ook een rotwoord. Maar goed, het is helaas de waarheid. Maar goed, ik denk dat je er vast en zeker wel anders over gaat denken als je zelf een keertje bedreigd bent door een stelletje allochteauntjes...

Zo, nu is 't tijd voor een blowtje, ga je mee Keave? :9

19. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als jij met 3 maatjes in het midden van een groep van 30 Marrokanen hebt gestaan dan piep je wel anders........ En nu ga ik echt _0/

20. Jerkmaine

Jerkmaine Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    Wollah!*)

Deel Deze Pagina