1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je moet niet zo kortzichtig zijn. Nederland is groter dan jou belevingswereldje. En dat je oom toevallig agressief is, zegt natuurlijk helemaal niks. M,n Nedelandse buurjongen is ook hartstikke agressief. Dat zegt toch niet dat alle Nederlanders agressief zijn?

2. Thriceaddict

Leuk Bevonden:
    0
    Die hadden ook allemaal uitgesproken meningen over buitenlanders. Om maar niet te zeggen racistische meningen.

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

Jammer dta je hier van die mongolen hebt die het over negen van de tien moorden hebben terwijl ze één van de twee bedoelen. Als je rascistische rotzooi wil spuien kook je maar gaar in je eigen sop.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2004
  4. Thriceaddict

Leuk Bevonden:
    0
    Well said!

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sta ik wel vaker hoor en dat in mijn eentje ( goed he :D ), alleen bedoel jij het zeker wat agresiever.

en dat is ook gebeurd, alleen ga ik er waarschijnlijk anders mee om.
    kijk dan ook niet de volgende keer heel lelijk tege iemand aan, omdat degene dezelfde afkomst heeft.

6. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als Pim Fortuyn niet afgeknald was en Premier was geworden zou dit niet gebeurd zijn!!!

7. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je nooit zeggen.

8. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zou hier volgende week ook nog zon ophef over zijn?

9. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is gewoon niet te geloven :mad:

10. Thriceaddict

Leuk Bevonden:
    0
    waar haal jij het vandaan dat Fortuyn premier was geworden? Al was het zo, dan had hij toch ruzie gekregen met iedereen in dat kabinet en was het zo einde kabinet Fortuyn. De man was nou eenmaal een conflictenzoeker.

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

Pim Fortuijn was een demagoog, Theo van Gogh een columnist, en teveel mensen zijn schijnbaar te dom om de realiteit in het oog te houden. Fortuijn en de moordenaars zijn beiden uitwassemningen van de verharde samenleving. Als we nu eens van elkaar hielden inplaats van iedereen af te blaffen en neer te maaien dan kwamen we misschien ergens. Volgens mij zijn de meeste mensen reeds gestorven voordat ze doodgaan.....

Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2004
  12. mars15

mars15 Guest

ik vind en let op hier zal wel weer mensen boos op worden...

ik vind dat ze al die [censuur] moslims het land uit moeten schoppen... iedereen is bang voor aanslagen... je kan het voorkomen door alle moslims het land uit te zetten en dan een groot hek werk om ONZE landgrenzen te gooien... en geen moslim meer nederland in te doen.... stelletje GEITENNEUKERS ! owja nog een voordeel als al die 10 duizenden het land uit zijn...

al die [censuur] moslims lopen ondertussen wel achterbaks thuis hun eigen taal te praten wegwezen!

woningen te kort is dan ook weg

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.101
    Ja, want die Volkert van der GGgggggggggggg was me toch een KUT-ALLOCHTOON, zeg(!)

|:-

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.101
    Dus zodra jij ergens anders woont, praat je ook nooit meer nederlands met je gezin!? Wat is er trouwens achterbaks aan om thuis je eigen taal te spreken!?
    Kun je het dan niet horen als je ze stiekum en achterbaks probeert af te luisteren met een glas tegen de muur!?
    Denk je nou echt dat Nederland het paradijs op aarde wordt als we alle moslims eruit kicken!?
    Als we nu al die 'minderheden' eruit kicken zakt onze economie zo-snel in elkaar dat we er nooit meer bovenop komen; fabrieken vallen stil, de zorg verliest zo'n 20 a 30% van de mensen, minder werkende inkomens... en dan de vergrijzing,en niet genoeg werkende kazen die zowiezo geen kutbaantjes aan zullen nemen... alleen maar omdat jij bang bent voor een wijf in een burka...

15. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.101
    edit; en je vergeet voor het gemak ff dat minstens 95% van alle allochtonen zich gewoon keurig aan alle wetten en regeltjes etc houden hier in dit land...
    Maar goed, jij wilt graag een hele grote groep verantwoordelijk stellen voor wat een heel klein groepje uitspookt... zegt zowiezo al iets over je IQ en/of leeftijd.

16. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik vind dat jij op moet rotten uit dit land omdat je een intolerante klootzak bent die een gevaar vormt voor iedereen die hem niet aanstaat......

Koop een brein......

Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2004
  17. Pivo NL

Pivo NL New Member

Leuk Bevonden:
    0
    kut Marokkanen!!!!
    Allemaal OpK-ANKERe!!!!
    Gelijk minder misdaden!!!
    [MIJN MENING]

Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  18. TheWalrus

TheWalrus Guest

Pivo is de terrance avatar niet waardig. Scheetgrappen zijn zelfs te hoog qua niveau als het om jouw geestelijke vermogens gaat.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk, maar de schrik zit er dan nog steeds wel in hoor.
    Alleen mensen zullen minder reageren erover.

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    8)
    Kijk, voor dit soort opmerkingen was ik bang voor.... En huppekee, mensen hebben weer een (vermeende) stok om mee te slaan...
    _0/

Deel Deze Pagina