1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat moeten blanken toch ook? Die moeten zich ook gedragen. Je verliest het overzicht een beetje vriend.

Je moet de Marokanen of de Islam hiervan de schuld niet geven. De dader is een extremist die zogenaamd uit naam van zijn geloof een laffe daad begaat. Je moet dus leren onderscheidt te maken en de juiste personen te straffen. Kijk eens wat verder en roep geen domme dingen want daar heeft niemand wat aan incl. jij niet.

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Sommige mongoloïde zien hun vooroordelen bevestigd en niemand kan ze daar vanaf berngen al leidt enig logische denken tot ander gedachtegoed.

3. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Is die niet aangepakt dan :confused:

Moet duidelijk zijn, op www.weirdinside.com staat de nieuwe "Zinloos". Heel goed nummer!

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Er zijn twee dingen die mij beangstigen:
    1- extremisten zijn onvoorspelbaar en gevaarlijk
    2- racistische nederlanders zitten écht te wachten op een voorval als deze om de nederlandse staat te polariseren door heel erg eendimensionaal te redeneren en vooral veel generaliserende teksten uit te kramen.

Hopelijk binden beide kanten gauw in :{

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Lange Frans en baas B zijn zakkenvullers of wel hele erg dom, laat ze dit soort nonsens astjeblieft overlaten aan Corry Konings en consorten.

6. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk wel (ze mogen hem nog veel harder aanpakken :p )
    maar The walrus zei dat Nederlanders net zo goed een gevaar voor de samenleving vormen.Dus niet alleen moslims. _0/

7. chaosphere

chaosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook over buitenlanders, dat die zich moeten gedragen, mij maakt het niet uit of ze nou uit maroko of uit polen komen, ze zijn in een ander land en dan hoor je je maar te gedragen. als je bij iemand op bezoek bent, dan gedraag je je toch ook? als je in een restaurant zit, eet je toch ook netjes? die buitenlanders zijn hier te gast, want omdat ze hier wonen, en een nederlandse nationaliteit hebben, zijn ze nog geen Nederlander. Nederlander word je pas na tig van jaren. en ik heb er geen problemen mee als een buitenlander is iets fout doet, maar als je kijkt hoe váák ze iets fout doen. ik vind dat niet normaal. ze zijn te gast, en daar moeten ze zich ook maar naar gedragen. en dan geen gemaar van, ik ben arm in mijn land, of er is 20 jaar geleden een oorlog geweest, als je je niet gedraagt flikker dan maar op. wij wonen godverdomme hier al ons hele leven, en dan gaan die buitenlanders alles kapot liggen maken wat van ons is. als of wij ons moeten aanpassen aan hun. kom op zeg, dat pik ik dus egt niet, dan ga ik wel in maroko wonen, en daar iedereen vermoorden die wat tegen christenen heeft. en dan ook zitten zeuren om kerken etc.
    de buitenlanders moeten zich aan ons aanpassen, of ze nou zwart, blank, rood, geel, of groen zijn, ze zijn nog steeds te gast in ons land

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dat buitenlanders zich moeten aanpassen is niet meer dan normaal. Maar wat te doen met 'buitenlanders' die hier geboren zijn en daarom een nederlander zijn? Die kan je dus niet uitzetten. Dan ben ik erg benieuwd hoe jij die ten eerste beschouwt. Als een volbloed nederlander? En ten tweede, welke actie moet ondernomen worden als een dergelijke persoon een walgelijke daad uithaalt zoals gisteren gebeurt is?

9. chaosphere

chaosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als de buitenlander in kwestie in nederland is geboren, dan moet ie ook behandelt worden als een nederlander. als iemand zoiets doet in naam van het geloof, die moet meteen het land uit worden gezet, en proberen in het land van afkomst een straf uit te laten zitten. en als het een hier geboren buitenlander is, die moet dan een flinke celstraf krijgen, en niet zon zielig strafje dat je nu krijgt als je iemand vermoord. nu krijg je hoogstens 10 jaar, maar meestal is dat tussen de 2 en 5 jaar, en dat is toch helemaal nix. ik bedoel, je hebt van verschillende mensen hun leven verwoest, dat kun je niet "vergoeden" met 5 jaar van jouw leven. ik vind niet dat ie de doodstraf moet krijgen, maar toch wel minsten 15-20 jaar

10. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    niks 15-20 jaar want als ie dan vrij is doet ie het gewoon opnieuw dat soort mensen zijn gewoon gek denk maar niet dat ie er spijt van heeft hoor hij zal wel gewoon vinden dat het moest en ik weet zo zijn niet alle maar wel veel marokaanen dat zit gewoon in hun cultuur! alemaal weg met dat soort mensen die horen niet in nederland thuis!!!:mad::mad::mad::mad:

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    quote:
    --------------------------------------------------------------------------------
    En kijk nou weer, tis weer iemand van het moslimitische geloof.
    --------------------------------------------------------------------------------

Waar komt die weer opeens vandaan? Wat hebben de moslims hiervoor gedaan dan? Het wtc ingevlogen? Of heb je het over die bom in Madrid?

quote:
    De haat in onze harten wordt op deze manier alsmaar groter en groter

Haat? Welke haat? En haat waartegen? Ik haat op dit moment niemand hoor, maar ik zie ook niet in wie die haat wel zou kunnen verdienen. Oke, misschien Al Quada, maar het is (volgens mij) duidelijk dat het bij Van Gogh niet om een terroristische aanslag gaat.

quote:
    Zo zie je maar 2 culturen in 1 land gaat niet.

Waarom zouden 2 culturen in één land niet samengaan? Er zijn altijd verschillende culturen in dit land geweest, en die zullen er ook altijd zijn. Wat dacht je van de jongerencultuur, of de katholieke cultuur. Moet iedereen die zich niet aanpast aan de cultuur van de jongeren in Nederland het land dan maar uit? Of iedereen die zich niet aanpast aan de katholieke levenswijze? Of de Christelijke?
    Natuurlijk zijn er altijd conflicten tussen verschillende culturen, en die zullen ook altijd bestaan, maar daar is nu eenmaal niets tegen te doen. Mensen moeten gewoon leren tolerant te zijn tegenover die andere culturen, en jij bent dat absoluut niet.

quote:
    Laat ze ff snel oprotten, dan gaan ze maar mooi in hun moslimitische landen mensen vermoorden ofzo

Ja hoor, elke Moslim doet dat één keer per jaar, iemand vermoorden, het staat namelijk ook in de Koran geschreven: 'wie niet elk jaar iemand dood is geen moslim'

quote:
    Wanneer wordt hier nou eens wat aan gedaan.

Zoals Varda ook al zegt, waar moeten we iets aan doen?
    Bij Fortuyn hadden we hetzelfde gezeur, en ook bij zinloos geweld.
    Wie moet er nu iets doen, de regering? Als er zonodig iets moet gebeuren, waarom doen de mensen dit dan niet zelf? Luiheid, dat is de oorzaak. Schreeuwen dat het niet goed is is erg makkelijk, maar er zelf iets aan doen kost moeite.
    Het mooiste voorbeeld hiervan is de grote groep mensen die roepen dat dankzij de regering solidariteit niet meer mogelijk is. Alsof dat de taak van de regering is! Als mensen werkelijk solidair willen zijn moeten ze zelf actie ondernemen, maar dat doet niemand. Want dat kost geld, en tijd.
    Doe verdomme zelf eens iets in plaats van al dat gezeik dat er 'iets gedaan moet worden'! Wordt zelf verdomme eens wakker, en zie dat eens in!

quote:
    Ze doen een aanslag op vrijheid van meningsuiting. Vrijheid van meningsuiting is toch cker 1 van de dingen waar nederland voor staat. Echt als dit zo doorgaat gaat het hele land eraan.

Wie doet er hier nu een aanslag op vrijheid van meningsuiting, jij toch? Elke mening mag, zolang het maar niet die van een moslim is. Elke cultuur mag, maar niet de moslimcultuur.

Op het moment dat wij moslims 'het land uit schoppen', dan pas is ons land werkelijk 'eraan'. Moslims hebben in ons land nog nooit iets verkeerd gedaan. WIJ hebben ze hier naartoe gehaald, WIJ hebben inburgering niet verplicht gesteld, WIJ wilden dat deze mensen hier ons vuile werk op gingen knappen. De moslims zijn hier enkel omdat WIJ ze veel geld aanboden. Zou jij dan ook niet hier naartoe zijn gekomen? Als arme boer, wanneer je eindelijk de kans krijgt op een goed leven? Ik wel hoor.

Daarnaast is het natuurlijk onzin dat dit iets met moslims te maken heeft. Theo van Gogh beledigde deze cultuur, maar het is een individu die dit heeft gedaan. Ik vind Jora's woorden eigenlijk wel logisch klinken. De man heeft dit gedaan uit frustratie, omdat hij Theo niet op een andere manier kon bereiken. Hij dacht misschien dat hij het goede deed, maar de Islam heeft hier niets mee te maken. Als Van Gogh andere groeperingen zo stelselmatig had beledigd en afgekraakt was daar misschien ook wel iemand opgestaan die hem had vermoord.
    Bovendien, Pim Fortuyn werd vermoord door een linkse activist. Zijn die nu opeens ook vogelvrij? Want het zijn ook altijd de linkse activisten die ons land verzieken, die niet willen integreren in ons land. We moeten ze er eigenlijk uit schoppen! Vol is Vol! Alle linkse activisten eruit, want anders gaat ons land eraan

12. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    quote:
    Ze doen een aanslag op vrijheid van meningsuiting. Vrijheid van meningsuiting is toch cker 1 van de dingen waar nederland voor staat. Echt als dit zo doorgaat gaat het hele land eraan.

Wie doet er hier nu een aanslag op vrijheid van meningsuiting, jij toch? Elke mening mag, zolang het maar niet die van een moslim is. Elke cultuur mag, maar niet de moslimcultuur.
    --------------------------------------
    dat is helemaal niet zo hij zegt toch aleen iets maar het land gaat hier ook aan kapot het IS een aanslag op de vrijheid van meningsuiting het is toch niet normaal dat je iemand neer steekt en shiet omdat je een andre mening hebt

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Orgineel gepost door Jerkmaine
    Vind je 't zelf niet erg typerend dat 9 van de 10 moorden op bekenden zoals een Pimmeke of Theo door een allochtoon zijn gepleegd?

Oke mannetje noem dan 9 moorden die door marokkanen zin gepleegd de laatste 4 jaar. Ik kan wel meer moorden noemen die in de amsterdamse onderwereld gebeuren door autochtonen

Orgineel gepost door Vinnie 78
    Bekijk het forum op www.marokko.nl eens.
    Het is de grootste marokkanen site in Nederland.
    Je moet eens zien wat die marokanen allemaal schrijven.
    Ik vind het niet normaal in elk geval.
    Hier wordt de ene na de andere racistische opmerking geplaatst over nederlanders. Nou moeten jullie niet aankomen met dat zielig gedoe, dat jullie niet gerespecteerd worden.

Volgens de filosofie van Theo is dat menings uiting. Theo zegt geitenneukers, marokkanen zeggen varken. Actie reactie.

Qoute door iemand
    Volgens Ayatolla Khomeini mag je als man, als je vrouw ongesteld is, een geit neuken om aan je trekken te komen. Die man is een, binnen de moslim gemeenschap, rerespecteerd geestelijk leider. WTF????

Ayatolla Khomeini zegt dit, Ayatolla Khomeini zegt dat. Fok hem als je moslim bent luister je naar Allah en niet naar deze pedo.

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    @chaosphere
    ik snap dat niet,al die buitenlanders moeten juist blij zijn dat ze in nederland mogen wonen, en dan flikken ze zoiets.

Ze????????? Allemaal dus, jij kent alle Turken en marokkanen.

15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Volkert werd ook niet het land uitgezet. Mensen met Marokkaanse afkomst, wiens ouders hier zijn komen werken en aan de welvaarts economie hebben gebouwd waar iedereen nu vanprofiteerd, moeten dus anders behandeld worden dan Volkert????? Ongelijkheid!!

16. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent echt een mongo....

Luister is naar de teksten...denk is zelf na...

En neen Corry Konings zet mij niet aan het denken

Zakkenvullers? Vragen ze dr geld voor, ik weet niet hoor maar wel eens van een "goed doel" gehoord |:-

17. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Lange jan en Dwaas B gaan mee met een hype en proberen idd. er nog wat aan te verdienen ook!

Als je een statement wilt maken moet je met een nummer komen voordat er uberhaupt iets gebeurt is!

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    :D:D:D
    Luister eens naar de teksten...
    Die gasten doen niets anders dan het eindeloos herkauwen van cliché's, en dan nog op poezie rijmelarij ook. Lees eens een krant in plaats van te luisteren naar de 'diepzinninge' teksten van ....prrrrf :D:D:D.... 'Lange Frans en Baas B'. Man man man....waar gaat het heen met dit land

Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  19. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Maak dan je huiswerk eerst maar eens...

Het nummer zinloos is er al een tijdje, de remix speciaal voor Gogh niet.

Of hadden ze dat al moeten schrijven toen hij nog leefde |:-

20. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    En wat doen ze dus......idd meespringen in de hype rond de dood van theo van Gogh!

Deel Deze Pagina