1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. PmH

PmH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat lekker zo hier in Nederland :'-(

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Balkenende gaat zijn praatje houden voor de camera's, we gaan weer een stille tocht houden en bloemen en kaarsjes op de locatie van het misdrijf brengen, discussies op t.v. met allerlei experts en kenners......... tot het volgende slachtoffer aan de beurt is....

Het ergste is nog, dat men weinig meer kan doen dan bovenstaande opsomming. Hoe kan je zulke trieste acties voorkomen?

R.I.P. Theo

4. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Jij lult zo krom, niet te geloven.
    Dat van Gogh intolerant was kan wel wezen maar dat geeft nog niemand het recht om hem te vermoorden.

5. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Deze man had een eigen mening en ik denk dat de desbetreffende daders zich aangesroken voelden en dachten dat Theo van Gogh persoonlijk zou forceren dat zij deze persoon anders zou gaan leven. Nou als je zo denkt dan ben je diep triest, ik heb ook en hekel aan rascisten maar betekent ook niet dat ik ze allemaal dood ga schieten. Waarom dringt het tot de meeste mensen wel door dat je van mening kan verschillen en anderen niet.... die anderen zijn gewoon zwak.

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ooh dus als je dit niet normaal vind moet je maar lekker emigreren? De mensen die dit flikken gaan maar emigreren zou ik zeggen. Waar slaat dat op?!

Mensen beledigen? Ja hij beledigde ze met de waarheid. Je mag tegenwoordig je mening niet meer geven. En al beledig je mensen door ze kei hard op de feiten te drukken, is dat een reden om iemand te vermoorden?! Iemand die dit doet is ziek, evenals mensen die dit toelaatbaar vinden.

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    my god sick man respect aan theo van gogh dit is echt beleachelijk waarom hij dan wat heeft hij misdaaan ?........

8. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Zeg ik dat dan? :mad:

Jij vindt Pim Fortuyn zeker ook de grootste Nederlander aller tijden?

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Theo van Gogh was iemand die zijn mening gaf. Ik had verder niets met de beste man en vond zijn mening verder ook totaal niet belangrijk.

Maar om iemand te vermoorden omdat "volgens" andere mensen/groeperingen iemands uitspraken beledigend zijn is dat in en in triest. Verder niets nieuws, want het gebeurd al eeuwen.

Beetje kortzichtig om te denken dat het allemaal nieuw is. Neemt niet weg dat ik me afvraag waarom een bepaalde groepering (in het algemeen dus) denkt het recht te hebben om iemands leven weg te nemen omdat ze zich beledigd voelen. Wie denken ze dat ze zijn?? God ofzo?

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dat van mij was een reactie op dat van Syk1s en dat van hem op het stukje dat de dader een Islamiet zou zijn.
    Met "ze" bedoel ik "hun" dus, niet allemaal natuurlijk maar groot deel wel.

11. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0

Daar erger ik me ook aan... maar ik vind niet dat nederland de verkeerde kant op gaat. Er worden gewoon veel prominenten vermoord en dan lijkt het erger.

oja... FOK DE MEDIA

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    oh, nu heeft de media het gedaan?

13. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij anders van gogh ff lekker met Hitler vergelijken |:- |:- |:-

dom sukkeltje

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Sukkel.... |:- .

15. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ow, dus als je een Christen bent, ben je een hond, want Theo zei het en dan is het de waarheid. Hitler zijn mening was volgens vele mensen ook de waarheid. Kortom; praat geen onzin joh!

Verder vind ik dit absoluut ontoelaatbaar. Laat daar geen misverstand over bestaan.

16. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0

Nee hij is deel van de media...

17. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mji vergeet je alleen dat Hitler een daad bij z`n woord deed en dat doet van Gogh niet |:-

18. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul jij nou?
    Nee,ik vind Fortuyn niet de grootste nederlander allertijden en van Gogh ook niet.
    Maar ging het daarover dan?
    Dat jij nou appels met peren gaat vergelijken.

19. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Goodfella, hou alsjeblieft op met dat gelul man :eek: Het lijkt er gewoon op dat jij deze daad goedkeurt :{

20. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dat hij met ze moslims bedoeld. Moslims die hier in nederland zijn zich nooit aanpassen en hun eigen agressieve chaos uit eigen geloof hiermee naartoe nemen om het voort te zetten.

Deel Deze Pagina