Die bovenste qoute dat is ook een STANDAARD opmerking/mening...
Doe niet zo blind, de hele gebeurtenis is niks bevestigend en niet boeiend alleen triest. Spanning tussen Autochtonen en Allochtonen zijn er al een tijdje, oke heel algemeen en generaliserend. Stel voor gewoon een NL gezin met kinderen naar school en de spanning zitten marrokaanse Jeugd/pubers/volwassen die mensen op straat irriteren, groepjes vormen onveiligheid etc. Het is een feit dat gewoon zo is, oke oke oke NIET ALLEMAAL maar wel een GROOT DEEL. Vooroordelen zijn altijd slecht, maar hierbij kan je zeker gerust zeggen dat over het grote deel marrokaanse jeugd en wat ouderen een last zijn. Dus hou nou maar op met generaliseren omdat als argument te gebruiken dat is net zoals te zeggen gras is groen maar 1 sprietje is bruin dus is t gelijk generaliseren. Is gewoon tijdverspilling om daar hele tijd omheen te draaien.
Oke het lijkt wel of er 100000 interpretaties zijn over hoofddoekjes van vrouwen. Maar de links tussen onderdrukking van vrouwen en hoofddoekjes vind ik veel groter dan ''bescherming en daaruit voort cultuur element''... Dat lijkt me maar een klein deel.
Waarom schreeuwen mensen marrokanen moeten eruit?? Waarom niet Chinezen moet eruit?? Waarom doen ze dat dan niet?
het lijk me niet omdat marrokanen lelijker zijn dan chinezen
Laatst bewerkt: 3 nov 2004