mijn gal spuwen over moslims? Het is duidelijk dat jullie niet luisteren naar mensen die een realistischere of een andere kijk op dingen hebben dan jullie zelf. Wat een trieste opmerkingen...heb ik ooit gezegd dat ze allemaal dood moeten? Goed bezig da Z, jullie stoppen mij echt niet in een hoekje hoor.
Ik zeg hier: De islam is van binnen verrot, er vloeit veelsteveel extreemisme uit voort! Dat lijkt me gvd toch niet meer dan duidelijk? Doe het nieuws aan en kijk eens hoeveel aanslagen er worden gepleegd in de naam van Allah. Ik vind het de taak van degene die wel vredelievend dat geloof willen uitvoeren dat zij dit extremisme aanpakken, maar wat krijg je, alleen maar vingertjes tegen het weste of mensen met een vrije mening. Je snapt dat zulke daden ook enig draagvlak moeten hebben bij de massa onder de islam, anders zou het toch veel harder met gezamelijke machtige leiders optreden?
En dan weer mijn onkunde, man jij zit met je kuthoofd teveel in de boeken, was jij in Amsterdam om de meningen ff aan te horen? Kan je vertellen dat ik aardig veel marrokanen blij heb zien lopen...het was immers mar een dode die de islam beledigde...Nou, Theo is gewoon gestorven voor een kutgod die niet bestaat! Wat ook weer opmerkelijk was uit bijvoorbeeld de NIck berg thread is dat ik constant werd uitgemaakt voor iedereen over 1 kam schren...ik meen toch echt dat ik net ook weer onderscheid maakte maar goed. In irak is 92% van de burgers het eens met onthoofden van onschuldigewesterlingen ter voorbeeld, aldus El jahzeira. Ai, zaten jullie daar dus altijd ff naast met je 1%. Ik ga dr van uit dat jullie alles zullen ontkennen, iedereen is immers gek behalve ik toch?
Het is duidelijk dat jullie op de een of andere manier fan zijn van het islam, jammer dat mensen die hun mening durven uitebn gestopt zijn aan het begin van deze thread. Zij zagen denk ik al eerder aankomen dat het weer op zulk onterecht pro islamitisch gezwets ging uitlopen, terwijl hier het onderwerp zou moeten zijn dat Theo ook een slagtoffer is geworden onder de naam Allah.
Laatst bewerkt: 5 nov 2004