1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

AaargH!

Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2004
  2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Zie hieronder

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik debiel ? jij bent hier de gene die begint met schelden en domweg alles negeert wat wij neerzetten .

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Je begint me nu een beetje te irriteren. Je discussieerd als een klein kind dat zijn zin niet krijgt. Als iemand een andere mening heeft vind ik dat beslist niet dom, mensen als Fardo en Hordo respecteer ik omdat ze altijd hun mening onderbouwen, al ben ik het niet met ze eens. Jij roept maar iets en al doen anderen zo hun best te reageren je klept maar door en dat doe je in bewoordingen die ik beschouw als tokkie taal.

Jij doet uistspraken als de Islam is rot en de Islam zit goed fout en gooit met cliché's. Als het bovenstaande jouw manier is te zeggen dat je wel begrijpt dat je best iets gematigder kan zijn dan is het wat mij betreft prima.

De reactie naar de hierboven geciteerde post typeert jouw manier van discussieren, je doet niks,m luistert niet, denk niet mee maar roept alleen wat je zelf denkt en dat meestal zo ongenuanceerd als het maar kan. Dan roep je ook nog dat ik niet op jouw punten reageer, wat ik vreemd vind gezien ik altijd op de inhoud inga.

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Kortom je houdt op omdat je gewoonweg niet over de intellectuele bagage beschikt om normaal discussies te voeren? Zoals ik al eerder gezegd heb, ik wil graag naar je luisteren als je eens wat meer te bieden had dan wat gescheld.

Dat door jou genoemde feit, dat hier ene extremistische Marokaan iemand heeft vermoord die in een extremistische beweging zit hebben wij nooit ontkent. Als jij dan niet direct vooroordelen over Moslims had gelanceerd hadden we normaal met je kunnen praten.

En dat je nooit inhoudelijk reageert laat wel zien in hoeverre je open staat voor discussie. Ik heb jouwerzijds nog nooit één inhoudelijke reactie gezien waarin je op genoemde punten ingaat zonder compleet andere onderwerpen erbij te halen en met foutieve inferenties aan te komen die je als feiten wil presenteren.

Geheel terzijde, heb je wel eens nagedacht waar dat extremisme uit voortkomt?

Zullen we dan maar verder gaan als jouw kleuterjuf je traantjes heeft afgedroogd? _0/

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    hahaha. Ongeloofelijk wat een dunk je van jezelf hebt.

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb je nog geen één feit horen noemen. Ja, er gebeuren in de wereld die niet goed te praten zijn, maar we hebben hier dan ook over extremisten. Alleen het feit dat jij daar één geloof aan hangt en dat direct 'rot' noemt.....Alsof christenen, joden, taoisten en weet ik al niet wat lieverdjes zijn!!! Servie, Ierland, Israel, etc...

Ff wat anders, volgens mij ben je gewoon bezig hier lekker de boel op te stoken, iets wat je jammer genoeg nog lukt ook. Als ik je teksten nalees, dan kan dat gewoon niet anders. Ik hoop van harte dat je hier de boel zit te dissen, want anders vrees ik echt het ergste voor je mentale gezondheid. Of was je ook één van die gasten die opgepakt was voor het schreeuwen van leuzen in Amsterdam...?

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

hahaha, ongelofelijk hoe slecht jij verbaal bent....... Dat bijna eenieder dat in deze thread constateerd terwijl jij zlef star volhoudt maakt jou de grapjas van de week. Gefeliciteerd _O_

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    haha, ongeloofelijk. Ik respecteer iedereen die normaal iets tegen me kan zeggen. Waarschijnlijk heb ik daarom ook zo'n grote vriendengroep. Jij irriteert je, man ik kots op jou. Ik heb niks dan disrespect voor mensen als jij die mij een mening proberen te forceren en wanneer ik dat niet doe mij zielig gaan lopen uitmaken voor weet ik niet wat. Die moeder van je heeft duidelijk niet goed haar werk gedaan met dr opvoeding. Duidelijk niet genoeg liefde gehad van dat chickkie 8) .

En waar dat vandaan komt heb ik al gezegd, maar lezen kun je niet. ben je beetje dommig voor heh. whahaha. sukkeltje. ;)

10. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    je stinkt, niemand mag je 8)

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    En dit bedoelen we dus _0/

Argumenten! Geen gebral, gescheld of gepopulariseer. Kom eens met argumentatie man!

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik dunk van mezelf jochie je hebt geen id |:- .Je weet a niet eens wat mijn realiteit is dus hoe kan je daarover oordelen.En B ik heb een goed eigenbeeld maar ik neem aan dat je geen psychologie hebt gestuurd en dus het verschil tussen een goed gevoel van eigenwaarde en een eigendunk niet weet .MAar ach ik snap trouwens ook niet hoe je daar aan komt.watn ik heb aleen jou post weerlegt.en die laatste reactie van jou verdient een prijs in de meest onnodige en domme post van dit topic.Ik feliciteer je net zoals the walrus dat doet.Ik hoop trouwens dat je vrolijk doorgaat met je onnozele gelul des te eerder je ook niet meer hoeft te posten _0/

13. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    dit ging toch over theo hier???

elke keer als soortgelijk threads hier worden neergekwakt(vaak door een topicstarter waar je nooit meer wat van hoort)loopt het uit op een wedstrijdje blubbergooien.

ik lul mijzelf niet schoon want ik heb in de loop der jaren hier ook al menig discussie gevoerd met zowel members als de leiding hier maar deze discussie gaat bijna nergens meer over........kijk uit want ik ga meedoen :)

14. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    manmanman. Over wat er boven staat zeg je natuurlijk niets.

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Doe wat je niet laten kan, maar deze thread is toch al verziekt dankzij Sykes1. Ik denk niet dat er nog veel aan toe te voegen valt 8)

16. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    dit is wat ik bedoel. JE meet zo met 2 maten. Ten eerste had jij in je 16 jaar al meer meegemaakt dan ik ooit. Maar dan, heel frappant, kan ik niet over jouw situatie oordelen. Hahaha. Je bent nogsteeds dom. En vooral die laatste zin doet het m. Is dat kriptisch ofzo 8) .

17. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    mwah, daar verschillen de meningen over. De ander zegt dat het is vanwege het onterecht lopen zieken op 1 persoon met een duidelijke mening. Dat gelul van jullie heeft duidelijk geen poot om op te staan. Dat is wel duidelijk als iedereen hier in mee gaat.

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    je bedoelt zeker het zieken van één persoon op een hele groep met een duidelijke mening :{

19. XeoN

XeoN Guest

Dat kutgeloof speelt ook een rol hoor...

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Welk geloof bedoel je?

Deel Deze Pagina