1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gezegd dat een mening hetzelfde is als een feit dan. Lezen is ook een kunst.
    Je hoeft niet alles te zeggen wat je denkt, maar als je tegenwoordig dood wordt gestoken omdat je 't opneemt voor de moslimse vrouwen en kritiek hebt op de Islam, zal binnenkort half nederland uitgeroeid zijn.

2. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, maar van Gogh sprak zich uit over het geloof, niet over de islamiet als individu.....

3. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Een Moslim veroordelen omdat hij Moslim is valt ook onder racisme. Dus leg mij eens uit wat jij dan onder die eerlijkheid verstaat. Wees concreet.

4. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Yo goodfella, ***, wat probeer je hier nou mee te bereiken?? Mensen moeten zeggen wat ze denken zolang ze anderen daarbij in hun waarde laten, punt. Dus dat is niet idioot gaan lopen roepen dat alle Amerikanen of homos of joden dood moeten, of whatever over vrouwen, maar wél dat de mensen die zo denken niet in onze maatschappij passen :{

5. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is gewoon zaak dat je geen BN'er word... wie de flikker geeft er nou wat om de mening van de gewone normale niet bekende mens? juist... niemand. (mwah das wel erg hard geformuleerd maar toch)

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Aangezien je niet reageert nog een keer:

Ten eerste is Nederland Amerika niet. Dus kan zowieso al niet gaan vergelijken. Ten tweede haal jij rascisme en vrijheid van menigsuiting door elkaar. Maar wat ik 'erg' aan jou post vind, is dat je aanduid dat het z'n eigen schuld is dat ie dood is aangezien ie maar niet zijn mening had moeten zeggen omdat die mening beledigend was. Ook al zou die mening beledigend zijn geeft dat niemand de reden om je te vermoorden.

Als jij denkt dat je liever geen vrijheid van meningsuiting hebt moet je je eens beter verdiepen in de geschiedenis en eens bijvoorbeeld in Rusland gaan wonen om daar journalist te worden ofzo. Dan zal je erachter komen wat het inhoud. Dat je je mening niet mag geven omdat iemand dat niet aanstaat en je dan vermoord word. Democratie is gebaseerd op vrijheid van meningsuiting. Maar jij leeft blijkbaar liever in een dictatuur waar je je mening niet mag geven.

Geen mening nog zo gek geeft iemand het recht om iemand te vermoorden!

Maar jij zegt dus dat het wel mag en het begrijpt als je iemand beledigt en dan dus vermoord word.

"vrijheid van meningsuiting is ontoelaatbaar als je er 'mensen mee beledigt!"

7. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over de Islam in het algemeen. Een enquete onder Al Jazheera publiek toonde aan dat 92% van de kijkers het gerechtvaardigd vond dat onschuldige mensen in Irak worden onthoofd.

Dan denk ik dus dat er iets goed mis zit in hun denkwijze. Als ze die denkwijze dan ook nog eens gaan uitvoeren in het land waar ze te "gast" zijn, en waar ze zich aan zouden moeten passen, dan gaat 't nog eens flink mis.

8. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    lekker dan allleen omdat die vent zn mening gaf!!!!!!!!!!!
    Denk dat het of een maffe moslim is .... (aangezien hij daar altijd zijn mening over gaf) Of zo'n volkert van der graafe figuur zo'n links geitewolle sokke figuur

9. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0

staat in de grondwet

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hier geen woorden voor ... waar gaat het land naar toe :{

11. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    @Goodfella:

Anders doe ik het zelf wel :eek:

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Staat er ook in de wet dat als je mensen beledig dan maar vermoord mag worden?

13. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk er gewoon zo over.
    In Nederland gelden een aantal waarden en normen, zoals vrijheid van meningsuiting, homo-huwelijk, recht op geloof, welke dan ook etc etc. Iedereen die zich hierin kan vinden is welkom. Rotzakken die hierom mensen gaan vermoorden moeten lekker opdonderen naar waar hun mening gedeeld wordt en gerespecteerd door de wet...

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  14. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0

nee, dan moet je naar de gevangenis

15. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    wat nou beledigen ik vind niet dat Theo dat deed was gweoon zijn mening die nog klopte ook.. Pim zei het ook al ...... en die kreeg helaas hetzelfde lot. Islam is net zo als dat Christendom in de middeleeuwen was.. gewoon beetje achtelijk.

16. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7

Rinus, waarom posts aanpassen, als hij iets over jou vind dan mag dat. Als hij over iemand anders zoiets zei had je er geen aandacht aan geschonken.

17. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Maar anywayz ik voel me niet onveiliger door dit voorval...

18. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Wat een bs weer iemand voor niks doodgeschoten!! Wie volgt....

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dacht iedereen er maar zo over.

20. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0

Das echt een mooie zin... ik vermoed dat je hiermee zo'n beetje alles opsomt.

_O_

Deel Deze Pagina