Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    de opvatting van sommige over de Islam, dat is een beetje achterlijk...

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dus het is niet toelaatbaar? ;)

3. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Dan moet je mijn replies doorlezen. Ik zeg toch dat niemand vanwege zijn mening vermoord mag worden.

Beter lezen.

4. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    :) blijft een vreemd gelooof _0/ tja vrouw niet luisteren vrouw slaan :+ moet kunne he. mag van allah

5. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk omdat Theo van Gogh, een omstreden mening had. Echter, de vrijheid van meningsuiting is een van de belangrijkste rechten. Jammer dat moslim extremisten deze mening niet delen. Tsja, die moordenaar lokt in ieder geval wel een polarisatie uit...

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    jij bent echt te stom en blind voor woorden. Als dat geloof onze manier van leven in ONS land in de weg staat dan mogen wij daar best wat van zeggen. Zo zit ONZE cultuur in elkaar! MEnsen als jij roepen gelijk moord en brand en alles is meteen racisme. Zoals ik al eerder zei, moslims zijn hier 'te gast' en zullen zich moeten aanpassen, als wij naar bijv marokko zouden gaan dan wordt daar hetzelfde verwacht. Wat een Nederlander in zijn land zegt daar heeft een moslim helemaal niets over te zeggen. Als wat theo zei echt te erg was en blinde racisme zou zijn dan wordt hij vanzelf teruggeroepen door anderen. Zo zit Nederland in elkaar.

7. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Je insunueerd erop. Je hoeft het niet letterlijk te zeggen om je mening te uiten.

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Denk je? Kijk eens goed om je heen en zie wat er allemaal gebeurd in deze wereld en vooral waar en waarom. En zeg me dan dat de Islam niet een beetje is blijven hangen ergens lang geleden?

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    oef, jou compassie en rauw is te merken. Die man is net vermoord en het enige wat jiij kan doen is hem zwart maken. Hitler vs Theo....zieke gek.

Jij keurt het af, lijkt een beetje een opgedreund politiek correct zinnetje zoals jij het zegt.

10. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Maar je hebt het nu over moslims, niet over turken, marokanen, kosovaren, joegoslaven, irakezen etc. etc. Je hebt het over moslims... dat is geen groep met een nationaliteit. Vele van die moslims zijn gewoon nederlands (jongeren) en die hebben dus wel degelijk inspraak.

11. haantje

Leuk Bevonden:
    1

Helemaal met jou eens Sykes1 !!!! _O_
    Alles is meteen racisme........... makkelijk om meteen te roepen..... vorige keer ook bij hart van nederland paar donkere jongetjes waren opgepakt voor iets slopen in een tram ik riep al naar mijn ma wedde dat ze gaan roepe dat het racisme was......... EN JAWEL! Jaa was omdat we zwart zijn en is discriminatie.. bla bla bla _0/ _0/ _0/ de politie antwoorde al : alles wat we hieroppakken is bijna allochtoon dus dat is onzin :cool:

Miss is een keer aanpassen in ons land..

12. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Doe er dan wat aan! Richt een politieke partij op. Ik heb zelf niet echt concreet last van Moslims. De volgende generatie Moslims zal weer beter integreren en voor minder overlast zorgen.

[sykes mode]je bent trouwens zelf stom[/sykes mode]

13. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Nou uit welk land komen de moslims?

Moslimia of the United States of Moslim...

nou?

14. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Generaliseren weer |:-

Moslims zijn te gast en al die "moslims" die hier zijn geboren?

15. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    uit het oosten he tot ze zich gingen verspreiden:9

16. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    _O_

Ik zeg alleen dat vrijheid van meningsuiting niet in alle gevallen fantastisch is (zie Hitler).

L_E_Z_E_N!!!

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    En jij begrijpt niet dat jij het verschil tussen MENING en DADEN niet door elkaar kan halen. Je bent niet helemaal in orde als je dat gaat vergelijken.

18. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    kom op goodfella... uitvoeren en zeggen is heel wat anders......dat weet je zelf ook wel en ook weet je zelf wel dat wat je zegt niet helemaal klopt...

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Alles moet gewoon te zeggen zijn, als je met iets niet eens bent en dat geld voor alle meningen, mag je dat zeggen.

Niemand zegt ook dat je daar dan ook weer geen weerwoord van hoeft te verwachten.

Theo van Gogh kon tegenstanders van zijn mening verwachten maar als mensen er dan ineens niets meer op weten te zeggen en het proberen op te lossen met wapens dan zijn we fout bezig.

Theo had aan longk.anker dood moeten gaan niet aan ijzer!!

20. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zei ik dus ook al O-)

Deel Deze Pagina