1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Thuis zitten....

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zeroine 83, 23 jan 2006.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ga je niet uitcashen? :eek:

2. Remco

Remco Guest

Ik heb iets langer dan een jaar geleden m'n xbox weggedaan, nu komt hij waarschijnlijk wel terug, maar wel onder toeziend oog van mijn ouders. Ik heb er zin in:)

Ohja, dat werkt bij mij ook wel: Zorg dat je dingen hebt om naar uit te kijken. Maak afspraken net iets verder weg, zodat je tijd hebt om ernaar uit te kijken en daar aan te denken als je het moeilijk hebt. Zo kijk ik nu uit naar de komst van mijn xbox en het weekend dat een oud klasgenote bij mij komt logeren.

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek al weken uit naar Franz Ferdinand op 13/03, helpt niet echt wanneer ze het uitstellen naar ergens in mei. ;)

4. Remco

Remco Guest

Ja true, dat is natuurlijk wel erg ver. Maar ik zet voor mezelf gewoon punten. Eerst had ik het dagje Rotterdam, daarna de wintersport, nu de xbox en het weekendje en dan zien we het wel weer;)

5. 39ace39

39ace39 Guest

Heb alles wel uitgecashed hoor:9, weer mooi bedragje voor de zomervakantie.
    Daar kijk ik wel super veel naar uit omdat ik veel ga doen dan, maar weet niet of dat iets positiefs is om over na te denken als je nog allerlei tentamens tussendoor heb. Maar ik zal het in gedachten houden.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Het is best moeilijk om zomaar even structuur in je leven te brengen als je dit niet (meer) gewend bent.

Ik kan me overigens wel in delen van jullie verhalen identificeren. Zo heb ik ook eigenlijk minstens een jaar a twee vergooid zoals 39ace39 en heb nog steeds geen lekker ritme (ik bedoel, ik ben nu nog hier op het forum :+). Veel van zijn punten zie ik ook terug, zoals de ene keer supergemotiveerd zijn, terwijl dit de andere dag helemaal niet meer is.

:lol:

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Edit: Bwahaha, heel verhaal getypt als reactie op de eerste post, is het een verhaal uit 2006 :'-( Never mind dus!

Ben wel benieuwd hoe de topicstarter nu leeft trouwens! Als ie überhaupt nog actief is op het forum...

Hmm.. Had m'n verhaal wel kunnen laten staan, als ik de rest van het topic doorlees, maar nu geen zin meer om die lap tekst opnieuw te typen :lol:

Laatst bewerkt: 26 feb 2009
  8. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je van lezen houdt maar als je even een 'dipdagje' hebt is het ook heerlijk om in een boek te duiken :cool:

Ik had pas ook een beetje een waardeloos leven. Ik was net gestopt met m'n opleiding. Bleek achteraf totaal niet mijn ding te zijn en op sommige vlakken was het gewoon te hoog gegrepen. Had toen tijdelijk werk gevonden maar ja dat was tijdelijk he.. Toen die periode klaar was zat ik weer : en nu?. Ben maar weer gaan solliciteren maar 1,5 maand lang had gewoon niemand gereageerd :eek: Heb nu sinds 2 weken eindelijk wat gevonden en voel me al weer een stuk beter :cool: Ik haatte mezelf echt in die 1,5 maand. Ik was gewend om altijd opvulling te hebben en dat was opeens foetsie.. Maar ja dat is nu allemaal voorbij en stelt misschien niks voor met wat sommigen hier meemaken. Maar wou toch maar ff mn hart luchten ^^ 16 maart ga ik een dagje meelopen met een studente voor een nieuwe studie \o/ Heb er zin in :thumbs:

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Same!
    En ik heb geld nodig om de zomer door te komen O-) (vakantie, campzone, andere leuke dingen doen). Ik ben dus op zoek naar ongeveer €2000,- 8)

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben al focking verveeld na 1 week niks doen.
    Dan voel ik me al kut.

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Thuis zitten? Kan heerlijk zijn hoor.

Als je ouders weg zijn, je een vriendin hebt kun je gezellige dingen doen :) Als je je rijbewijs hebt kun je lekker rondrijden en genieten van een avondje bios, stappen of wat dan ook. Genoeg dingen om te doen.

Verveel me dus ZELDEN.

12. Remco

Remco Guest

Tsja ik kan wel lezen, maar begrijpend lezen is altijd mijn slechtste punt geweest en ik hou er niet zo van.

Voor de rest: rond 17 maart krijg ik de diagnose van mijn 'probleem'.

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb zelf ook nog steeds niet het ideale ritme en dat kan af en toe behoorlijk lastig zijn. Hoop zelf na de zomervakantie zelf eens goed in het ritme te komen. Voor / rond de zomervakantie zal ritme nog wel even flink achteruit gaan.

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    remco, ik denk echt niet dat je nu een syndroom hebt ofzo.
    Als je alleen al kijkt naar het aantal mensen wat zich hierin herkent op het forum.
    Ik hoop niet dat je denkt dat het normaal is om spontaan en een ratelende prater te zijn.
    Iedereen is anders, dat je niet hetzelfde bent als andere mensen betekent niet dat je een aandoening hebt. Ik denk dat je gewoon in een fase van je leven zit die bijna iedereen doormaakt: je stelt jezelf de vraag wie ben ik en wat wil ik bereiken in mijn leven.
    Je vraagt je af waarom je zo bent zoals je nu bent niet zoals de mensen tegen wie je opkijkt. Een soort van identiteitscrisis. Volgens mij hebben heel veel mensen dit gehad en ook vaak rond de leeftijd 18 - 22 jaar.

15. Remco

Remco Guest

Ja maar wat ik vertel is nog niks vergeleken bij wat er voor de rest allemaal speelt. Het laat zich ook zien in mijn peuter/kleuter/kindertijd. Maar daar ga ik voor de rest niet over uitwijken;)

16. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als je werk hebt is af en toe een dagje vrij heerlijk.
    Als je geen werk hebt is vrij zijn echt niks...:'-(

Maarja, kan mijn tijd nu wel mooi besteden voor de minor Ondernemen. Ik heb naar eigen zeggen een GE-NI-AAL businessconcept. Dus misschien wordt ik daar wel rijk mee.:+

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Vertel er maar eens over, dan kan ik je idee overnemen ... ik bedoel helpen8)

18. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Wat denk je zelf!8)

Eerst patent, dan ga ik pas met mensen erover praten.:+

:b:

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Misschien is het wel een kutidee :+

20. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien wel, misschien niet. Heb het één iemand vertelt en die vond het wel een goed en innovatief idee. Het bestaat ook nog niet in die vorm.

Maargoed we zullen zien.;)

Deel Deze Pagina