1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Titan the Robot

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BigKabuto, 30 mei 2010.

1. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Er zit ook een mens in. Je ziet dat de benen en armen bestuurt worden door een mens. Er zit een raam op zijn borst waar de bestuurder doorheen kijkt. Daarnaast zie je als je dat apparaat open ziet bindingen om je armen doorheen te steken. Het grote werk wordt dus gedaan door een persoon terwijl dat apparaat het hoofd en vingers beweegt.

2. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is die wel fake, er zit ook echt zo'n raampje in zn borst. Ik bedoel hij is sowiow 1 a 2 koppen groter dan een mens en precies op die plek waar bij een mens (min of meer) het hoofd zit zit dan een raampje.
    Dat laatste filmpje (die uncovered ofzo) dat zou best een nieuwe kunnen zijn waarbij die wel volledig uit zichzelf beweegt o.i.d..

Achja, ik denk nu puur hard op hoor. Wel vette shit, zou best stoer zo'n ding in je huiskamer haha.

edit: Wat iedereen al zei dus XD

Laatst bewerkt: 31 mei 2010
  3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet sneller gaan als je een robot die moves ging programmeren? :p Bedoel enig idee hoeveel tijd het kost een mens zoiets te laten doen?

Vind het filmpje erg gaaf! En het heeft ook echt het postuur waar een mens in kan zitten. God ik mag hopen dat ik niet mee ga maken dat er robots komen die zo bewegen en ook zo'n gevoel van Humor hebben anders maak ik the end of days nog mee :+

Deel Deze Pagina