1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TMF gaat hard achteruit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RobinD, 14 mrt 2004.

  1. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind die dr. Love toch wel vet grappig hoor:

    'vorige keer wilde ik in mn vriendin haar mond spuiten, maar ik miste, en alles kwam op de muur'

    :eek: :D

    'ik heb een penis van 10 cm als ie stijf is, is dat lang?'
    'ik heb groen sperma, is dat goed?'
    'ik krijg hem niet omhoog, wat kan ik doen?'

    vet lachen :D
     
  2. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik ook gezien, komop man ik vindt tmf zo zielig, en dan komen er in play allemaal van die mensen die denken dat ze grappig zijn enzo....Soms zijn er wel leuke mensen, maar meestal domme en als TMF awards zijn geweest, komen er de eerst volgende 3 weken alleen maar herhalingen van de hele dag door :{
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    late reactie, maar ik kan die chick ook niet uitstaan
    enige TMF programma's die ik nog kijk zijn Moviefacts en gamefacts
     
  4. J_Star

    J_Star Your God

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    tmf awarst steld ook niks voor van 50 % van de winnaars is er niet eens :p heel die zender moet zich schamen maar hij is van mtv ....
     
  5. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het voor de zekerheid nagekeken en niemand, en dan ook echt NIEMAND heeft in deze draad beweerd dat Silvie Meis niet lekker is.

    dom!!


    Dat is ze dus wel.. 8)
     
  6. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ze is idd erg lekker (doet van der Vaart in ieder geval toch nog iets goed :p), maar presenteren kan ze niet.
    Zelfs bij een veramzelaar van kolibri postzegels uit 1983 zal ze nog manisch staan glimlachen, en zeggen dat ze het leuuuuk vindt.
     
  7. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Silvie meis is chillie billie rillie vrillie nillie tillie chillie met killie :p

    Dus ze is lekker :p
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zal ik dan maar beweren dat ze een lelijke vrouw is?

    Nou, ik meen het ook nog eens. :{
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Jij bent raar :{.

    :9.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Duh? :)
     
  11. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad met een toon die hoger is dan de gemiddelde opera zangeres kan halen.. tjonge jonge wat een dom kind is dat zeg.

    Ze weet ook te goed dat ze mooi is.|:-
     
  12. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    en je bent niet de enige ;)
     
  13. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zie je maar dat smaken (gelukkig) verschillen. :+
     
  14. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ehmm..... gaat deze thread over de kwaliteit van TMF (en MTV en The Box als muziekzenders) of is dit de grote Sylvie Meis afzeikthread? :{

    Anyway, even teruggaand naar waar deze thread dus oorspronkelijk over ging. Een korte persoonlijke mening over de zenders:

    TMF: Was vroeger goed, maar is ondertussen compleet verpest door alle sms troep e.d. Ook de TMF Awards is niets meer dan een breezah festival met voorspelbare winnaars.
    The Box: Valt niet veel over te zeggen aangezien ze alleen maar videoclips uitzenden. Echter wel weer die irritante sms shit en het aanvragen van een clip is veel te duur.
    MTV: Mijn favoriet, maar heeft toch best wel wat minpuntjes. Ze zenden soms veel te veel tvprogramma's uit ipv van videoclips. Tevens herhalen en herkauwen ze nogal eens wat programma's. Zo hebben ze meerdere datingshows, realitysoaps en Jack Ass-achtige programma's en dat gaat op een gegeven moment behoorlijk vervelen. Jammer is ook dat de Europese MTV Awards in het niet vallen t.o.v. de Amerikaanse MTV Awards.

    De hoogtepunten van MTV blijven toch echter wel de programma's van Ray Cokes. Kent iemand die hier nog? Ray's Request, X-Ray Vision en natuurlijk de beste show van allemaal Most Wanted. Met overgetelijke sidekicks als Rob the Cameraman, Pathetic Pat, Hippie Hector en natuurlijk de heerlijke in leer of latex gehulde Naughty Nina. :9





    p.s.: persoonlijk vind ik Sylvie Meis dus echt de lekkerste meid van Nederland en haar iq en presentatie kwaliteiten boeien me echt voor geen meter. ;)
     
  15. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    De programma's van TMF hebben nu eenmaal de doelgroep jongen britney bakvissen. Daar valt niets aan te doen. Ik weet zeker dat zij die balk interessanter vinden dan de clips (komen toch elk uur voorbij).

    MTV heeft 'ook best wel wat minpuntjes'? Het TMF gehalte begint bij MTV ook aardig toe te nemen. Hoezo? Jij hebt de Richgirls marathon dus niet meegemaakt. Als je echt depressief wilt worden neem je toch gewoon de marathon van Newly Weds op :'-( Stomme giegelende domme kippen, echt STUKKEN erger dan Sylvie moet ik zeggen. Die domme muts met dat bruine haar (barbara volgens mtv.nl) ken ik al helemaal niet uitstaan. Dat ik niet tot de doelgroep van TMF behoor wist ik al een tijdje, maar MTV kan me (behalve Wild Boys, Viva la Bam en Beavis & Butthead) ook niet echt meer boeien.
     
  16. CubeGamer

    CubeGamer RPG GAMER

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    tja de enige echte muziekzender op het moment waar het om muziek gaat is eigenlijk nog de box omdat je op tmf stomme programmas hebt en bij mtv is dat ook zo enne trouwens sylvie meis lelijk:|:| naar mij mening is ze de knapste vrouw van nederland........... wie vinden jullie dan knap????.........rare mensen op dit forum....


    en nu even wat plaatjes van de allerlekkerste allermooiste en allergeweldigste vrouw van nederland:D:D

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    pff als zei niet mooi is weetik et niet meer hoor:confused:
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2004
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Kom dan op met die plaatjes van de mooiste vrouw van nederland! Ik zie nou 3 plaatjes oppervlakkigheid.
     
  18. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geen thread over of Silvie Meis mooi is of niet, het gaat over TMF dus hou het ff ontopic please.
     
  19. CubeGamer

    CubeGamer RPG GAMER

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet jij me nou is vertellen wie dan wel de mooiste VROUW van nederland is of ga jij meer de kant op van gordon enzo???


    homo dus.
     
  20. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    er was toch al zo'n silvie meis thread?

    anyway, ik vind de TMF awards zo grappig, kijk er elk jaar naar.
    lekker met een paar vrienden op zaterdag (?) tussen het gamen door ff kijken naar breazAh slettjes die zich zelf voor gek zetten.
    en 30 % van de winnaars komt zn prijs niet eens ophalen. ik lach me elk jaar weer kapot
     

Deel Deze Pagina