1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TMF gaat hard achteruit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RobinD, 14 mrt 2004.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    TMF is voor domme dozen... ik bedoel een 'normaal' iemand valt toch in slaap bij die tmf 'programma's' zoals play etc Heb het een keer voor de gein aangezien, maar het gaat helemaal nergens over.. niveau ligt net iets hoger dan van een aap.. al valt dat ook nog te betwijfelen.
    Silvie Meis is lekker ding daar niet van, maar ik irriteer me ook aan haar. Ze stelt van die domme vragen aan mensen dat mijn teennagels krom trekken. Je ziet die mensen vaak ook al denken 'wat een dom wijf'. Misschien is ze wel slim.. weet ik veel, maar dat laat ze niet zien... maja misschien past ze zich aan, aan het tmf publiek?
    Oh ja ze moeten eens opzouten met die frigin irritante balken onderaan het scherm die een derde van het scherm opvullen met reacties van die domme breezah sletjes die klaarblijkelijk niks anders te doen hebben dan met die 'mods' te slijmen. Gatver.. en lezen kunnen ze denk ik ook nog niet. 70 eurocent per bericht... hebben ze niks anders te doen dan domme berichtjes te smsen en daar ook nog dik voor betalen. Naja wat zei willen zolang ik dat maar niet hoef aan te zien. Mtv is dan toch nog net ietsie beter.. al word dat ook al Tmferig of zal ik zeggen MTF....
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2004
  2. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Probeer je me nou te versieren ofzo? Dit is wel de eerste keer dat ik hoor dat je kan zien dat iemand homo is aan zijn smaak wat vrouwen betreft.

    Trouwens, vind maar eens een homo die zegt dat Sylvie Meis lelijk is, daar hebben ze helemaal geen verstand van.

    Ik vind een domme uitstraling trouwens lelijk, ga jij me vertellen dat Meis dat niet heeft?
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2004
  3. CubeGamer

    CubeGamer RPG GAMER

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg dus of je jou smaak wat vrouwen betreft wilde laten zien. je bent toch gen homo zeg je zelf dus laat dan jou ''smaak'' maar eens zien. en trouwens toen ik vroeg als je de kant van gordon op ging dat had er niks mee te maken dat ik jou een homo vind omdat als je goed leest kan je zien dat het een vraag is.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    @CubeGamer en Jajojo
    Jongens houdt het aub ontopic, dit is nog een thread over silvie meis en of ze nou wel of niet mooi is nog een thread over iemands sexuele orientatie.

    Persoonlijk vind ik zelf zowel TMF als MTV achteruit gegaan zijn.
    TMF wel met grotere stappen als MTV. TMF is duidelijk naar een doelgroep gegaan wie het weinig intresseert of er iets van kwaliteit op t.v. is, als er maar iets op t.v. is.
    MTV probeert tenminste nog enigzins een nivo vast te houden.
     
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    nivo??? jackass, tom green, wild boys, viva la bam, beavis & butthead... Als dat niveau is dan weet ik het niet meer. Ik kijk het juist door het gebrek aan niveau ;)
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja maar dat is leuk geen niveau. 24-7 breezah slet berichtjes op je scherm is irritant.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    daarom zei ik ook dat ik ze allebei achteruit vond gaan.
    MTV heeft een paar populaire series gehad die erg goed scoorden, lees een jackass. Zo puberaal als wat natuurlijk maar wel grappig. Nu proberen ze daar alleen enorm op in te cashen door nog meer van dat soort spul op de buis te gooien.
    In dat gedeelte vind ik ze dus achteruit gaan.

    Het "enigzins nivo" zie ik zelf meer terug in hun muziek programma's, het beetje verscheidenheid wat dat nog heeft en ook dat er niet altijd een VJ in zit die alleen maar domme vragen kan stellen aan artiesten.

    TMF is in mijn ogen wat dat betreft helemaal de weg kwijt.

    Kan ook zijn natuurlijk dat ik gewoon een ouwe zeur ben die muziek en informatie daarover belangrijk vind op een muziek zender en niet een heleboel onzin daar om heen of suffe sms berichten in zijn beeld wil hebben.
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Mtv na 11 uur is nog wel leuk. Geen 'vj's' en soms als het meezit geen standaard tmf clips op tv. Zouden ze meer moeten doen.
     
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Daar ben ik het dan ook wel mee eens, maar ze proberen zo erg zo'n artistiek sfeertje te creeren waar ik best moe van wordt; die VJ's vind ik net zo lomp en irri als die gasten van TMF, maar dan op hun manier. Alternatief in een keurslijf: We zijn anders, maar doen het zo dat we dan toch overal bij willen horen, echt van die Lowlands gangers, de alternatief willen zijn met een grote groep, (alternatieve pop muziek).

    Ik ben het niet eens met het feit dat TMF de weg kwijt zou zijn. Volgens mij vinden ze steeds meer hun eigen weg. Het mental theo volk kijkt TMF, en voor die doelgroep wordt het volgens mij alleen maar beter. Zoals ik al zei vinden die bakvissen die balk waarschijnlijk interessanter dan die afgezaagde videoclips die ze toch de hele dag herhalen, maar zonder die clips zou er niemand kijken. Het is natuurlijk een kwestie van smaak, en die kindjes zullen dat ook wel ontgroeien als ze een eigen smaak gaan ontwikkelen.
     
  10. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat dat nou juist het hele punt is...

    TMF probeert zich neer te zetten als interactieve muziekzender... en interactief betekent in het geval van TMF dat de kijker bepaalt wat voor zooi er op tv komt... De vraag bepaalt het aanbod...

    En aangezien de allerslechtste muziek wordt uitgezonden, denk ik dat je eerder kan stellen dat de tmf-kijker erop achteruit gaat...
     
  11. CubeGamer

    CubeGamer RPG GAMER

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat het niet eens meer muziek zenders zijn omdat babetrap en jackass(voorbeelden) niks met muziek te maken hebben daardoor is de box het best
     
  12. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is nou niet echt een goed argument. The box heeft bijvoorbeeld gamekings
     
  13. CubeGamer

    CubeGamer RPG GAMER

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ja daar heb je gelijk in dus dan bestaan er dus geen echte muziekzenders... mischien een goed idee om eens te maken he met ALLEEN muziek
     
  14. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zonder die domme presentatrices.:+
     
  15. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    TMF is nooit wat geweest. Veel te commercieel..ze draaien alleen maar pop plaatjes. MTV is dan al stuk beter. Hebben niet alleen muziek maar ook echte programma's. Bovendien draaien ze zeer geregeld ook clips die je sowieso nooit op TMF ziet.
     
  16. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    *krijgt rillingen van mod

    Wat is dan jouw smaak :p
     
  17. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ik vind 'r ook niet echt bijzonder hoor
    zonder die dikke laag make-up zouden jullie haar ook niet meer zo'n lekker wijf vinden 8)
     
  18. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is vaak de pest ermee. Zo ongelooflijk veel make-up. |:-

    En ik denk dat bijna niemand van ons hier Silvie ooit zonder heeft gezien..8) :+

    /EDIT: voor wie niet weten wat de zogenaamde BrEeZaHs zijn, klik hier. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2004
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ooh, dat is echt spot-on die kenmerken. Bijna eng zo erg klopt het!
     
  20. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    *Volgen allemaal Friends.

    sinds wanneer is dat een misdaad?!
     

Deel Deze Pagina