TMF is voor domme dozen... ik bedoel een 'normaal' iemand valt toch in slaap bij die tmf 'programma's' zoals play etc Heb het een keer voor de gein aangezien, maar het gaat helemaal nergens over.. niveau ligt net iets hoger dan van een aap.. al valt dat ook nog te betwijfelen.
Silvie Meis is lekker ding daar niet van, maar ik irriteer me ook aan haar. Ze stelt van die domme vragen aan mensen dat mijn teennagels krom trekken. Je ziet die mensen vaak ook al denken 'wat een dom wijf'. Misschien is ze wel slim.. weet ik veel, maar dat laat ze niet zien... maja misschien past ze zich aan, aan het tmf publiek?
Oh ja ze moeten eens opzouten met die frigin irritante balken onderaan het scherm die een derde van het scherm opvullen met reacties van die domme breezah sletjes die klaarblijkelijk niks anders te doen hebben dan met die 'mods' te slijmen. Gatver.. en lezen kunnen ze denk ik ook nog niet. 70 eurocent per bericht... hebben ze niks anders te doen dan domme berichtjes te smsen en daar ook nog dik voor betalen. Naja wat zei willen zolang ik dat maar niet hoef aan te zien. Mtv is dan toch nog net ietsie beter.. al word dat ook al Tmferig of zal ik zeggen MTF....
Laatst bewerkt: 16 mrt 2004