1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ehm, dat verschilt per regio hoor. En ja, ik heb de nieuwe al zeker een paar dagen binnen.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vertrouw mijn postbode niet meer! :mad:
    Hij (zij?) heeft al een keer mijn FHM ingepikt en een ander pakket heb ik ook nooit ontvangen (zou 3 juli verstuurd zijn, en is nooit retour gegaan naar het bedrijf)

Dit wordt dus een angstige maand voor mijn, met al die pre-orders van games :eek: (oa Guitar Hero III voor €80)

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    FF naar de postbellen? (ze werke ook met paketservice ofoz en die dumpe gewoon het pakje voor de deur neer >_< als je dan niet thuis bent)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als het voor de deur was gedumpt had ik het echt wel gezien.
    En als ze het niet voor de deur dumpen en niemand is thuis doen zo OF een briefje in de brievenbus OF ze geven het aan de buren.
    Beide is ook niet gebeurd.

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb dit ook welleens gehad en toen lag ie niet voor de deur maar gewoon op een of ander willekeurig plek omdat ze per pakje betaald krijgen en hoe meer hoe beter.

Ma'ja voor de rest kun je er ook weinig aan doen.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is juist het vervelnde. :eek:
    Je staat zo machteloos. Die postbodes kunnen eigenlijk gewoon doen en laten wat ze willen.

Of weet iemand waar ik een klacht kan indienen?

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet wel als je gewoon naar de TNT zelf toebelt (moet je ff op de site kijke) dat ze er wel wat aan gaan doen. Hoorde dat ze klachten heel serieus nemen xD.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ho! Even een ding rechtzetten. De postbodes van TNT Post hebben níets van doen met TNT Pakketservice. Wij kennen die mensen namelijk totaal niet. Dus niet zeggen dat postbodes kunnen doen en laten wat ze willen, want wij bezorgen die pakketten niet. Pakketservice en gewone post zijn 2 aparte afdelingen binnen TNT Post. Dus niet alle postbodes over één kam scheren! Danku! :cool:

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Goed punt heb je daar ;), maar idd vaak hoe ik weet xD (uit eigen ervaring) mag de postbode niet eens meer pakketjes bezorgen dit gaat dus via de tnt pakketservice en dat is eigenlijk van een lost staant bedrijf die voor de TNT post werk. En wat hier vooral het probleem mee is dat die mensen per pakketje betaald krijgen dus hoe meer ze bezorgen hoe meer ze verdienen. Soms dit was bij mij het geval dumpen ze gewoon het pakketje ergens bij je thuis :confused: en vind je het later op de dag pas... (ergens bij de voordeur ofzo, achterdeur w/e)

Deel Deze Pagina