TNT wil maandag schrappen als postbezorgdag.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ganontoad, 1 aug 2006.

1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Maandag blijft gewoon een bezorgsdag.

Bron

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1

Ik werk zelf bij de TPG en op maandag is er al BIJNA GEEN post. Ipv dat je je fietstassen vol gooit met een wijk kun je die nu vullen met 10 wijken. Het zijn echt maar een 5tal brieven per straat en dit zijn GEEN belangrijke brieven... Hoe dat precies geregeld is weet ik ook niet, maar het is bijna onzin om je mensen een wijk weg te laten brengen, het is echt werk van niets.

@ DulleNL... De post word wel gewoon verwerkt neem ik aan, alleen niet bezogd. Dus je pakketje zou dan alsnog op dinsdag aan moeten komen ;)

3. ganontoad

ganontoad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Iroy.
    Ik werk nu ook al een hele lange tijd bij de post, niet meer fulltime helaas.
    Maar waar het om gaat is dat het een stukje service is, soms zit er toch wat tussen wat die mensen willen hebben.
    Het is een stukje voorsprong wat we hebben op de concurrentie, die meestal maar 2 bezorgdagen hebben.
    Ik verbaas me er soms ook over hoe sommige bedrijven hun reclame aanpakken. Duizenden uitgeven voor een spotje op tv, terwijl je van dat geld een direct mailing kunt versturen naar je klanten.

Ik hoop serieus dat ik er nog heel lang mag werken (ben nu 21), want het is echt een topbaan, jammer dat tijden veranderen.

Ps: Toen ik fulltime bij de post werkte, had ik nog aardige bundels post die ik op maandag bezorgde, 3 of 4 wijken die je toen moest bezorgen.

Keep the topic alive :+

Deel Deze Pagina