psies, maar het word pas helemaal eng als je van die 'heilige' hebt die door het bidden gaten in hun handen en voeten krijgen(zoals jezus had). Ze zijn eng ja, en ze weten heel zeker dat zij gelijk hebben. Nog enger als ze een heilige oorlog starten en dan het andere land de schult geven, want tja, hun oorlog is 'heilig' en het andere land moet maar met haar goddienst 'verdwijnen'. vertel dit aan iemand die nx van de wereld af weet en hij zou mij gek verklaren. Maar het gebeurt toch.
Ik vind dit een heel slechte zaak. Van mij mag je in alles geloven, ... wil jij gelove dat de wereld is ontstaan door god? van mij mag je, ga je gang. MAAR val daar niet andere mensen mee lastig en dwing niemand om dat ook te gaan geloven. En begin nooit te denken dat jouw geloof beter is als dat van iemand anders, want denk je dat wel, dan weet ik zeker dat jouw geloof niet de betere is.
ik ken een dorp(ik zal de naam niet noemen) en in dat dorp kan je beter protestant zijn of er helemaal niet komen. Je zal er niet worden aangevalle worden of zo als je niet protestant bent, maar je word er wel letterlijk weggepest. Is dit normaal? ik hoop het niet, want als dit wel normaal is, dan wil ik heel snel uit dit land weg en er nooit meer terug komen...
Laatst bewerkt: 7 jul 2003